Mihin lähtisit nyt 3000 euron matkalle?
Koko matkakassa ruokineen ja matkoineen siis 3000€ ja yksin aion lähteä noin viikon päästä. 2-3 viikkoa voisi olla kesto.
Kommentit (58)
Ostaisin tietenkin Interrail-lipun.
Itsellä suunnitteilla alkuvuodelle 3-4vk reissu lämpimään. Olen katsellut lentoja ja aika kallista tuntuu olevan. Viimeisin kaukomatka tehty helmikuussa 2020, silloin kun maailma muuttui pysyvästi. Nyt on aika lähteä taas. Kiinnostaisi Ap tietää mihin päädyit ja kaikki vinkit edullisista lennoista Aasian isoihin hubeihin kiinnostaisi ja miksei vaikka just Meksiko/karibia myös.
Safarille afrikkaan. Olisi kyllä unelma. Ehkä sitten joskus kun oma firma alkaa tuottamaan reilusti voittoa, mahdollisuudet pitäisi olla tähän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Dubliniin juomaan Guinnessia.
Siellä on hauskaa!
Minä menisin Kemiin, se on todella hieno paikka hieman Oulusta pohjoiseen.
Meksiko, Isla Mujeres olisi mun valinta. 3000€ riittäisi kivaan 2 viikon lomaan.
Hyviä ehdotuksia. Raha näyttää riittävän moneen, mutta vaikea on päättää. Eteläeurooppa johtaa tällä hetkellä. Voisin vuokrata auton ja tehdä roadtripin. Albania ja naapurit ovat ykkösenä, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Hyviä ideoita on tullut. Ap
Ukrainaan elämysmatkalle. Ottaisin selfietä rajan tuntumassa.
Thaimaa, hyvään hotelliin.
Itsellä vakiopaikka Holiday inn, Busakornsiipi, astetta parempi kuin peruspuoli Keskellä talvea sitten menossa
Vierailija kirjoitti:
Itsellä suunnitteilla alkuvuodelle 3-4vk reissu lämpimään. Olen katsellut lentoja ja aika kallista tuntuu olevan. Viimeisin kaukomatka tehty helmikuussa 2020, silloin kun maailma muuttui pysyvästi. Nyt on aika lähteä taas. Kiinnostaisi Ap tietää mihin päädyit ja kaikki vinkit edullisista lennoista Aasian isoihin hubeihin kiinnostaisi ja miksei vaikka just Meksiko/karibia myös.
Karibianristeilulle ei ihan tuolla hinnalla pääse 2 viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa, hyvään hotelliin.
Itsellä vakiopaikka Holiday inn, Busakornsiipi, astetta parempi kuin peruspuoli Keskellä talvea sitten menossa
Unohdin että tuolla hinnalla ei sinne pääse 2 viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karibianristeilulle ei ihan tuolla hinnalla pääse 2 viikoksi
En ole kiinnostunut risteilyistä ja budjetti on venyvää mallia.
Odota että hurrikaanikausi on ohi. Meksikossa.
Siellä muuten kivat mestat mut aika pieni budjetti sulla.
Kenguruitten orpokotiin Australiaan.
Dubliniin juomaan Guinnessia.