Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää käydä vessassa

Vierailija
19.11.2023 |

Tuntuu, että naapurit kuuntelee vessaääniä ja haistelee hajuja. Kyllä niidenkin äänet ja hajut tulee mulle. Siksi hävettääkin, kun menee ne toiseen suuntaankin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hakemaan apua tuohon sinun vainoharhaan

Vierailija
2/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelee hajuja? Puhutko nyt naapurin koirasta vai kuka tunkee nenänsä postilaatikostasi, heti kun vessan vedät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistelee hajuja? Puhutko nyt naapurin koirasta vai kuka tunkee nenänsä postilaatikostasi, heti kun vessan vedät? 

Naapurin kakan hajut ainankin tulee vessan seinän läpi. Asun jossain pahvitalossa.

Vierailija
4/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu.

Vierailija
5/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen kuullut kun naapuri kommentoi omassa vessassaan jollekin vieraalleen minun vessakäynneistä. Ja naureskeli päälle. Minusta niiden pitää aikuistua, eikä minun.

Vierailija
6/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Miksi ihmisten kroppa on tehty niin, että joudutaan leikkimään sotkevia kökköleikkejä suljetussa huoneessa. Saisiko harmailta vastauksen tähän, jos rakentavat ihmisten kroppia. Toki kylppärissä on lämmintä verrattuna muualle.

Vierailija
7/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin kakan hajut ainankin tulee vessan seinän läpi. Asun jossain pahvitalossa.

Rakennusvirhe tai ilmanvaihto toimii väärin. Soita huoltofirmaan mikäli totta.

Vierailija
8/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahviseinän läpi? No helpotta ainakin kun istut pöntöllä ja paperi on loppu, lyöt vain nyrkin seinän läpi ja pyydät naapurilta paperia. 

Vierailija
9/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua ole haitannut, koska vessoissa nyt usein muutenkin haisee. Harmi kun naapureita haittaa minun vessakäynnit. Ehkä ne ei tajua, että kuulen ja haistan minäkin. Ei tulisi kyllä itellä mieleenkään kommentoida mitään toisten vessakäynneistä. En ole vainoharhainen. Tässä talossa asuu jotain ihme kyyliä ja pervoja.