Sammuin kesken pillun nuolemisen, raiskattiinko minut?
Oltiin tänä viikonloppuna kaverin luona, jonne tuli uusi tuttavuus. Tutustuttiin miehen kanssa ja juteltiin niitä näitä.
Lopulta suutelin miestä, ja päädyimme sänkyyn.
Nousin ratsaille ja kun oltiin yhdynnän kanssa valmiita, mies kysyi saisiko nuolla pillua.
Vastasin "juu", olin tässä vaiheessa hyvin väsynyt. Kun aamulla herättiin vierestä niin mies kertoi että sammuin kesken pillun nuolemisen. Raiskasiko hän minut? Mies kertoo lopettaneensa kun huomasi että olin nukahtanut.
En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella
Kommentit (11)
Älä ajattele mitään, unohda koko juttu. Jatkossa muista ettei viina ja seksi sovi yhteen.
Uus tuttavuus ja annat heti nuolla pimppaasi?!
Ihmettelen myöskin miehiä, jotka ovat valmiita työntämään kielensä kenen tahansa virtsaamisreikään...
Kyllähän se on nykylain mukaan selvä raiskaus! Sinä lupasit nuolla, mutta kaveri lopetti, kun huomasi että nukuit! Kyllä hänen olisi pitänyt ymmärtää pitää sinua valveilla, että hän olisi voinut jatkaa! Sitten olisit armollisesti antanut hänelle luvan lopettaa! Jotenkin tuntuu ettei sinulla edes ole aivoja millä ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myöskin miehiä, jotka ovat valmiita työntämään kielensä kenen tahansa virtsaamisreikään...
Siis suuseksisähän on ihan normaalia osa seksiä. Itse harrastan AINA suuseksiä kuin muutakin seksiä. Yhdyntähän se riskialttiimpaa on.
Vierailija kirjoitti:
2/5 Olihan tässä tavallaan jonkinlaista tuoretta twistiä.
Tuo sana "jonne" on se jokin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suuseksisähän on ihan normaalia osa seksiä. Itse harrastan AINA suuseksiä kuin muutakin seksiä. Yhdyntähän se riskialttiimpaa on.
Suuseksi ei ole turvaseksiä. Monet sukupuolitaudit tarttuvat myöskin suuseksin välityksellä. Enpä voisi kuvitellakaan imeä kenen tahansa penistä...yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi ei ole turvaseksiä. Monet sukupuolitaudit tarttuvat myöskin suuseksin välityksellä. Enpä voisi kuvitellakaan imeä kenen tahansa penistä...yök!
Suuseksissä on pienemmät vaarat kuin yhdynnässä. Yhdynnästä voi tautien lisäksi tulla raskaaksikin. Ja tottakai suuseksissäkin voi taudit tarttua, tosin pienemmällä riskillä kuin yhdynnässä. Mutta siksihän suuseksissäkin suojaudutaan. Itsellä suuseksi kuuluu aina seksiin, myös tuntemattoman kanssa. Suuseksisuojia saa apteekeista ja alan liikkeistä ja kondomiakin voi käyttää myös naiselle suuseksisuojana. Ja tottkai kondomia suihin otossa. En ymmärrä, miten minä nyt olisin suuremassa riskissä jos kumin läpi imen jonkun elintä kuin että otan elimen kumin kanssa sisään? Ei mitään logiikkaa tuossa sinun jutussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksissä on pienemmät vaarat kuin yhdynnässä. Yhdynnästä voi tautien lisäksi tulla raskaaksikin. Ja tottakai suuseksissäkin voi taudit tarttua, tosin pienemmällä riskillä kuin yhdynnässä. Mutta siksih
Olisi se vaan inhottavaa nuolla jonkun tuntemattoman persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksissä on pienemmät vaarat kuin yhdynnässä. Yhdynnästä voi tautien lisäksi tulla raskaaksikin. Ja tottakai suuseksissäkin voi taudit tarttua, tosin pie
No kyllähän pepun nuoleminen jakaakin mielipiteitä, mutta kyllä sitä etupuolta ovat kaikki miehet nuolleet aivan haltioissaan. Ja onhan se suuseksi edellytys sille, että yhdyntään edes edetään. Kuka sitä ilman esileikkiä?
ei sattunut olemaan per'äsuolessa velliä
2/5 Olihan tässä tavallaan jonkinlaista tuoretta twistiä.