Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tarkastatte miehenne takamuksen

Vierailija
19.11.2023 |

ettei ole tullut petettyä miesten kanssa "antautuvana osapuolena"? Meillä kerran kuussa.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tarkastus pitää sisällään?

Vierailija
2/137 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aukko venynyt/vioittunut ja onko pakaroissa jälkiä. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua

Vierailija
4/137 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on tosi tiukka sopimus mieheni kanssa, että minä, hänen rakas vaimonsa, on ainoa ihminen maailmassa, joka saa leikkiä hänen lihaksikkaan ja tiukan peppunsa kanssa. Kulliaan saa vapaasti tökkiä minne haluaa, kunhan on suoja päällä.

Pepun väärikäytökset tarkastan aina, kun hän tulee jostain kotiin. Kyllä sen sormella tuntee, jos sinne on työntynyt jotain paksumpaa. Haluan myös, että mieheni peppu pysyy tiukkana ja siksi penetroidun häneen vain kerran kuussa.

Mieheni on todella otetrtu siitä kuinka mustasukkainen olen hänen pepustaan ja kuinka omistautuneesti paljon sitä. Hän on myöntänyt minulle ettei voisi ikinä antaa itselleen anteeksi, jos huonon peppuseksin vuoksi menettäisi mahdolisuuden minun antamaani täydelliseen peppukokemukseen.

Vierailija
5/137 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tosi tiukka sopimus mieheni kanssa, että minä, hänen rakas vaimonsa, on ainoa ihminen maailmassa, joka saa leikkiä hänen lihaksikkaan ja tiukan peppunsa kanssa. Kulliaan saa vapaasti tökkiä minne haluaa, kunhan on suoja päällä.

Pepun väärikäytökset tarkastan aina, kun hän tulee jostain kotiin. Kyllä sen sormella tuntee, jos sinne on työntynyt jotain paksumpaa. Haluan myös, että mieheni peppu pysyy tiukkana ja siksi penetroidun häneen vain kerran kuussa.

Mieheni on todella otetrtu siitä kuinka mustasukkainen olen hänen pepustaan ja kuinka omistautuneesti paljon sitä. Hän on myöntänyt minulle ettei voisi ikinä antaa itselleen anteeksi, jos huonon peppuseksin vuoksi menettäisi mahdolisuuden minun antamaani täydelliseen peppukokemukseen.

TÄMÄ TYYPPI VAAN VALEHTELEE, SAADAKSEEN HUOMIOTA ???

Vierailija
6/137 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut tavaksi aina saunomisen jälkeen. Mies tykkää saamastaan huomiosta. Haluaa osoittaa kuuliaisuuttaan ja tuo aina taskulampun odottamaan kodinhoitohuoneen pöydälle. Sitten vaan tsekkaus, että tämän pyylevähkö takamus on kunnossa. On kyllä joskus huvittanut, kun olemme saunoneet peräkkäisinä iltoina ja viettäneet niiden välisen ajan täysin yhdessä, niin silti on ollut lamppu odottamassa.

Vierailija
7/137 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien illan jälkeen naiskumppanin tulee tarkistaa, ettei miehen peräaukkoon ole tullut kivuliaita haavaumia. Hellä hoito on silloin paikallaan, jos haavaumia löytyy.

Vierailija
8/137 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole havainnut mieheni peräaukossa mitään erityistä mutta sen sijaan reisissä, pakaroissa ja anuksen ympäristössä on selviä fritsuja kun hän on ollut yhden tietyn kaverinsa kanssa viettämässä aikaa. Ilmeisesti tyytyvät nuolemisiin ilman suoranaisia panoja. 

N30

Vierailija
9/137 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekulalla anus auki ja fikkarin ja pitkän lusikan avulla tai tähystyskameralla on näppärä tutkia onko speguroiskeita missään.

Vierailija
10/137 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole havainnut mieheni peräaukossa mitään erityistä mutta sen sijaan reisissä, pakaroissa ja anuksen ympäristössä on selviä fritsuja kun hän on ollut yhden tietyn kaverinsa kanssa viettämässä aikaa. Ilmeisesti tyytyvät nuolemisiin ilman suoranaisia panoja. 

N30

Oliko viiksissä perskarvoja?

Vierailija
11/137 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarkastukset ovat sujuneet viime aikoina? Löytyikö mitään?

Vierailija
12/137 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauhtiraitoja alkaa esiintyä liikaa kalsareissa, niin on aika tarkastaa miehen anuksen kunto.

Vierailija
13/137 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien illan jälkeen naiskumppanin tulee tarkistaa, ettei miehen peräaukkoon ole tullut kivuliaita haavaumia. Hellä hoito on silloin paikallaan, jos haavaumia löytyy.

Varatkaa miehellenne aina Tummelia mukaan poikien iltaan. Siis kalja- ja koskispullojen viereen kassiin.

Vierailija
14/137 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime tarkistuksessa löytyi 20 kpl sellaisia kortsuja joiden sisällä valkoista jauhetta. Mieheni yrittää vakuuttaa ettei yhtään tiedä miten ne on sinne joutuneet. Voiko asialle olla joku luonnollinen selitys esim ruokavaliossa. Mies valitti kyllä ummetusta jonkin aikaa. Muuten seksi sujuu kiitettävästi.

Vierailija
15/137 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies aloittelee poikien iltoja, sanokaa, että on aluksi jarruvaununa junassa. Siksi, että ei peräaukko heti kokemattomuuttaan repeile. Vasta kun kokemusta karttuu voi olla muinakin vaunuina.

Vierailija
16/137 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisilla huvit

Vierailija
17/137 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun mies tulee reissusta, on rekkakuski!! Se ei kuulu teille, mitä kaikkea sieltä anuksesta löytyy!!

Vierailija
18/137 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Mitä ihmettä taas. Mä en tarkkaile mitään edes naisten varalta.

Vierailija
19/137 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei siellä ole vieraita objekteja, niinkuin nyt löytyi tuo Lego-kaivinkone

Vierailija
20/137 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies tuommoseen nöyryytyksen suostu