Taidan automaattisesti olla alemman tason nainen koska olen ylipainoinen
Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta olen ylipainoinen. Palstan tasoista vinkuvat varmasti pitävät mua alemman tason naisena ja heidän logiikan mukaan en saa miestä tai sitten joudun tyytymään rumiin ja lihaviin miehiin.
No kas kummaa kun olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa normaalipainoisten ja ihan hyvännäköisten miesten kanssa.
Erosin keväällä tästä toisesta pitkästä parisuhteesta ja nyt nautin yksinolosta. Samalla olen aloittanu elämäntaparemontin ja pudottanut painoa 15kg. Vielä on pudotettavaa paljon, mutta hitaasti hyvä tulee. Teen tämän kuitenkin itseni ja terveyden vuoksi enkä miesten vuoksi. Haluan jaksaa paremmin, haluan paremman kunnon ja haluan näyttää hyvältä. Lisäksi haluan pukeutua hyvin istuviin vaatteisiin.
Nainen 44
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
44 ylipainoinen. Ymmärrätkö että et tuo pöydälle mitään.
Tirsk! Sori mutta naisena AP on se pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on pöydän ääressä, sinä huudat yksinäisyyttäsi netissä lopun ikääsi
No onneksi ylipainoon voi jokainen itse vaikuttaa, ei tuo ole paha ongelma elämässä. .
Palstan vinkumiesten tasot ovat höpöhöpöä, kukaan ei tällaista miestä haluaisi, joten miksi välittää heidän mielipiteistään.
En mä ihmettele ollenkaan. Olen itsekin ylipainoinen ja minusta kiinnostuu edelleen, iäkkäänäkin hoikat, komeat miehet. Paljon itseäni nuoremmatkin.
Jokainen joka elää oikeaa elämää, eikä vain netin kautta, tietää että ihastuminen on paljon monimutkaisempi juttu kuin pelkkä ulkonäkö. Kemiaa voi olla sellaisenkin näköisen kanssa, jonka jossain tinderissä heittäisi suoraan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä palstan forever alone trollit raivostuivat, kun naisella on ollut vientiä ylipainosta huolimatta 😢😂
Reikä kun reikä kyllä niille käyttöä on.
Villi veikkaus on kuitenkin,että jos ns.ylemmäntason mies sinunkin reikääsi on käväissyt kairaamassa niin hänkin on vain tyydyttänyt tarpeitaan. Jos hän taas olisi jotain muuta,niin miksi olet edelleen silti yksin? Ihmettelen vain,en mitenkään sen enempää esineellistä...tai jotain,ehkä,tai voi olla.. mutta kuitenkin vähän voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk! Sori mutta naisena AP on se pöytä.
Jos lihassa on karvoja,se on pilalla.
Eikö se nyt mennytkään niin että naisen taso määräytyy sen mukaan minkä tasoisen miehen hän saa sitoutettua itseensä.
Ylipainoinen ja/tai ruma nainen on alhaisen tason nainen. Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne,mt ongelmat ja muut ongelmat kuten päihdeongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen on alempaa tasoa.
Kaikki parisuhteesi ovat päättyneet.
Olet korkeintaan kolmonen.
No voi että. Snif. Tasoista tosissaan puhuvat ihmiset ovat mun mielestä vastenmielisiä ihmisiä ja kertoo heistä kyllä todella paljon, että asettavat ihmisiä johonkin lapsellisiin tasoihin.
Nainen 44
Ap, sinä itsehän tässä teit aloituksen tasoista. Sitä saa, mitä tilaa. Mikä muuten oli koko aloituksesi pointti?
Ap taisi olla tylsistynyt ja keksi koko tarinan.
Painolla ei ole mitään väliä, jos henkilö on muuten mukava ja hyvää seuraa.
Vaatimattoman näköisestä repusta saattaa joskus löytyä parhaat eväät...
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi olla tylsistynyt ja keksi koko tarinan.
En keksinyt. Olen ihan oikeasti 44v., yhden aikuisen lapsen äiti ja olen ylipainoinen.
Nainen 44
Oma taso on helppo määritellä. Se on se minkälaisena on kysyntää. Jos AP:lle on vientiä vain alemman tason miesten keskuudessa, mutta ylempitasoisille ei enää kelpaa, niin AP on silloin alempaa tasoa. Ei mitään rakettitiedettä. Tyydy siihen tai ole ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole yyhhoo niin kaikki on hyvin.
Alin kasti on yh oli yli ali tai normi painoinen tai ikä mikä tahansa.
44 v lapseton on automaattisesti minimissään 7
Mun lapsi on jo aikuinen.
Nainen 44
Rehellisyydestä piste lisää.. 8
84,2% naisista on epärehellisiä.
Riidanhaastamisesta ja tyhmyydestä miinuspisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Oma taso on helppo määritellä. Se on se minkälaisena on kysyntää. Jos AP:lle on vientiä vain alemman tason miesten keskuudessa, mutta ylempitasoisille ei enää kelpaa, niin AP on silloin alempaa tasoa. Ei mitään rakettitiedettä. Tyydy siihen tai ole ilman.
Ei ole vain alemman tason miesten keskuudessa vientiä. Enkä kyllä huolisi mitään alemman tason miestä vaan olen mielummin yksin. Kyllä miehen pitää olla myös ulkoisesti mua miellyttävä, että voin hänestä kiinnostua ja haluta häntä. Toki muutkin asiat vaikuttaa kuten luonne, käytös yms., mutta kyllä ulkonäkö on yksi tärkeä asia myös. Ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea vaan ihan tavallinen mies käy ja sellainen joka on mun makuun. Makuja kun on erilaisia.
Nainen 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain alemman tason miesten keskuudessa vientiä. Enkä kyllä huolisi mitään alemman tason miestä vaan olen mielummin yksin. Kyllä miehen pitää olla myös ulkoisesti mua miellyttävä, että voin hänestä kiinnostua ja haluta häntä. Toki muutkin asiat vaikuttaa kuten luonne, käytös yms., mutta kyllä ulkonäkö on yksi tärkeä asia myös. Ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea vaan ihan tavallinen mies käy ja sellainen joka on mun makuun. Makuja kun on erilaisia.
Nainen 44
Tasoja ei ole mutta alemman tason miehet ei kiinnosta? semmosta sitten
Pitäisikö hänen sinusta ottaa kaikki haukkumiset enkelimäisesti hymyillen vastaan? Että koska hän on (vielä) ylipainoinen, hänelle saa kirjoittaa mitä tahansa jaskaa tahansa? Haistapa kuule pitkä huilu. AP on selkeästi ollut vielä kiltimmästä päästä tässä keskustelussa.
Tsemppiä AP laihduttamiseen! Pystyt siihen!