Taidan automaattisesti olla alemman tason nainen koska olen ylipainoinen
Kasvoiltani olen ihan tavallinen, mutta olen ylipainoinen. Palstan tasoista vinkuvat varmasti pitävät mua alemman tason naisena ja heidän logiikan mukaan en saa miestä tai sitten joudun tyytymään rumiin ja lihaviin miehiin.
No kas kummaa kun olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa normaalipainoisten ja ihan hyvännäköisten miesten kanssa.
Erosin keväällä tästä toisesta pitkästä parisuhteesta ja nyt nautin yksinolosta. Samalla olen aloittanu elämäntaparemontin ja pudottanut painoa 15kg. Vielä on pudotettavaa paljon, mutta hitaasti hyvä tulee. Teen tämän kuitenkin itseni ja terveyden vuoksi enkä miesten vuoksi. Haluan jaksaa paremmin, haluan paremman kunnon ja haluan näyttää hyvältä. Lisäksi haluan pukeutua hyvin istuviin vaatteisiin.
Nainen 44
Kommentit (68)
Olihan miss Universumissakin ensimmäistä kertaa pluskokoinen nainen, joka sijoittui 20 kauneimman joukkoon. Seksyimmät tissit ja lantio. Esimerkiksi Paula Joukama ei sijoittunut ollenkaan, vaikka varsin kaunis hänkin on. Tuolla vaan on niin vaikea erottua, kun yli 80 kaunista naista kisaa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan miss Universumissakin ensimmäistä kertaa pluskokoinen nainen, joka sijoittui 20 kauneimman joukkoon. Seksyimmät tissit ja lantio. Esimerkiksi Paula Joukama ei sijoittunut ollenkaan, vaikka varsin kaunis hänkin on. Tuolla vaan on niin vaikea erottua, kun yli 80 kaunista naista kisaa.
Mun mielestä se +malli ei ollut kovin kaunis ja ihmettelen miksi juuri hänet on valittu edustamaan Nepalia.
Vierailija kirjoitti:
Palstan vinkumiesten tasot ovat höpöhöpöä, kukaan ei tällaista miestä haluaisi, joten miksi välittää heidän mielipiteistään.
Suurin osa täällä kirjoittavista on naisia tai työttömiä miehiä, joita kukaan ei huoli. Siitä naisviha. Minä olen aina ollut pyöreä, kauniskasvoinen ja seksikäs. Aina ollut vientiä liikaakin, vaikka hienon miehen kanssa naimisissa ollut pitkään. Suurin osa heteromiehistä pitää enemmän muodokkaista naisista kuin laihoista. Toki makuja on monia.
Olen aseksuaali aromantikko enkä missään nimessä edes halua miesten huomiota. Sitä nuorempana sain. Ahdisti. Nyt olen vanhentunut ja lihonut ja saanut olla rauhassa. Ai että kun on ihanaa :). Että pitäköön vaan "alempitasoisena" jos se takaa mulle rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se +malli ei ollut kovin kaunis ja ihmettelen miksi juuri hänet on valittu edustamaan Nepalia.
Ei kovin kaunis kasvoiltaan, mutta seksy ja säteilevä sekä loistava esiintyjä. Noissa kisoissa karisma ja itseluottamus on tärkeää. Siellä on niin paljon kilpailijoita. Mutta on hieno suuntaus, että kauneus nähdään nykyisin moninaisena jopa miss Universumissa, joka on arvostetuin kauneuskilpailu, koska sitä se on ja se tekee myös naisista itsevarmoja ja jokainen on kaunis sellaisena kuin on. Tämä kaikki on mielenterveydellekin hyväksi.
Sinä itse pidät lihavia ja rumia alempitasoisina. Siksi erikseen mainostat, että aiemmat miehesi ovat olleet normaalipainoisia ja hyvännäköisiä. Ei sinulle ole lihavat ja rumat kelvanneet. Ja silti sinulla on pokkaa yrittää uhriutua ja projisoida miehiin omia näkemyksiäsi alempitasoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
En mä ihmettele ollenkaan. Olen itsekin ylipainoinen ja minusta kiinnostuu edelleen, iäkkäänäkin hoikat, komeat miehet. Paljon itseäni nuoremmatkin.
Jokainen joka elää oikeaa elämää, eikä vain netin kautta, tietää että ihastuminen on paljon monimutkaisempi juttu kuin pelkkä ulkonäkö. Kemiaa voi olla sellaisenkin näköisen kanssa, jonka jossain tinderissä heittäisi suoraan roskikseen.
Aivan sama tilanne kuin sinulla. Aina oikeastaan ollut vähintäänkin vähän ylipainoinen, mutta liikunnallinen ja näin rumasti kehuen kuitenkin kaunis. Nykyisin on jo ikää, olen lisää lihonut enkä oikein ole enää kauniskaan. Silti minusta kiinnostuu usein juuri nuoremmat miehet. Olen vielä naimisissakin. Tosiaan kemioita ei voi aina selittää ulkonäöllä. Toisaalta itsekin olen ihastunut hyvin monennäköisiin ja ikäisiin miehiin elämäni aikana.
Totta kai. Ja ihan samalla tavalla me miehet ajatellaan. Naisella pitää olla hyvä luonne ja kyllä ulkonäkökin saisi miellyttää silmää. Ja väitän edelleenkin että hyvä ja mukava luonne on jopa enempi merkitsevä asia kuin ulkonäkö. Jos naisella on hankala luonne ja huono käytös, niin itse en kelpuuttaisi parisuhteeseen vaikka olisi kuinka kaunis nainen hyvänsä. Se on välitön ei. On jo riittävästi siitä kokemusta.