Kaunis on kaunis jo lapsena
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan kauhuissani teinipoikani nälästä. Sitten rupesin miettimään omaa nälkääni kasvuiässä 7 km kouluun ja takaisin pyöräilleenä. Kyllä sillä on ihan aidosti nälkä.
Muistatko, onko sinulla kouluaikana vähennetty ainekirjoituksessa pisteitä sen vuoksi, että kirjoitit aiheen vierestä?
Mun tytär vaan kaunistuu vuosi vuodelta. Täyttää kohta 14.
Tuli myös mieleen se lapsinäyttelijä joka näytteli veren vangit leffassa. Ihan black out tuli nimeen... Kristen Dunst! Ei ole mikään kaunotar aikuisena. Eikä kyllä Emma Watsonkaan. Eikö tuo ollut Harry Potterin Hermione? Sitten se yksin kotona 1 ja 2 lapsitähti. Ei komea ollenkaan vaikka lapsena olikin ihan söpö.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär vaan kaunistuu vuosi vuodelta. Täyttää kohta 14.
Tuli myös mieleen se lapsinäyttelijä joka näytteli veren vangit leffassa. Ihan black out tuli nimeen... Kristen Dunst! Ei ole mikään kaunotar aikuisena. Eikä kyllä Emma Watsonkaan. Eikö tuo ollut Harry Potterin Hermione? Sitten se yksin kotona 1 ja 2 lapsitähti. Ei komea ollenkaan vaikka lapsena olikin ihan söpö.
Olen eri mieltä Emma Watsonista, minusta hän on kyllä todella kaunis nyt aikuisena. Lapsena taas oli aika tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten mielestään "kauniit" pakkeloivat itsensä aina jopa ennen roskikselle menoa?
Minusta tuollainen käytös kertoo henkilön huonosta itsetunnosta.
Yksi tuttuni toteaa aina noin yleisesti, että "kauneus on katoavaista ja rumuus sen kun lisääntyy."
Naiset ovat kauneimmillaan noin 12-25 vuotiaana, mutta miehet komeimmillaan vasta noin 40-60 vuotiaina.
Minä olin jo lapsena äärimmäisen ruma. Vauvanakin hirveän laiha, ruma, kellertävä ja pieni rääpäle, jolla oli paksu musta tukka. Kuin mikäkin peikkolapsi. Ja aina olen ollut hirveän ruma ja myös pahaluonteinen. Jo lapsena kiukuttelin kovasti kun en saanut jotain mitä halusin enkä ole sen kummemmaksi muuttunut. Joskus 3-vuotiaana minulla todettiin autismi ja noin 8-vuotiaana MBD ja lievä kehitysvamma. Vaikka kyllä minun vanhemmat huomasivat minusta jo joskus reilut 1-vuotiaana, että olen vajaaälyinen. Minä itse olen itsestäni sitä mieltä, että minulle olisi pitänyt antaa heti syntymän jälkeen lopetuspiikki kun makasin reilun 1-kiloisena rääpäleenä keskoskaapissa hätäsektion jälkeen. Kun kyllähän sellaisesta vauvasta heti sen syntyessä huomaa, ettei sellaisesta tuonelan rusinasta ihmisistä tule, joka rv 31 syntyy hätäsektiolla syntyy, heti keskoskaappiin joutuu ja jonka kaksossisarus kuoli kohtuun varmasti vain siksi, että oli tällaisen vajaapakin kaksonen.
Minä olen ollut aina ruma. En voi sille mitään, että ulkonäkögeenit eivät olleet puolellani.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on melkein kaikki kauniita 17 vuotiaana, mutta jo 25 vuotiaana ehkä 5% enää nättejä kun kiloja tullut kaikille 10-30.
Pojat ovat alle 20 vuotiaina vielä ihan baby face ruipeloita ja komeat miehiset piirteet puuttuvat kokonaan.
10-12 on peakki
Olin vauvana ruma ja kalju pallinaama, sitten lapsena ihan söpö ja nyt taas ruma pallinaama. N27
Minä olin lapsena pullea poskinen enkä mielestäni todellakaan kaunis.
Silti olen alaluokilta asti pysynyt kauniina. Vanhemmiten vain kaunistunut lisää.
Ihan muiden sanomanakin.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä tulee vain pojista, joilla on jonkin verran karkeat ja jopa epäsuhtaiset piirteet. Kauniskasvoisista pojista tulee taviksen näköisiä.
Ei ole kyllä noin. Miesmalleissa on kyllä kaunispiirteisiä miehiä sekä ovat pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kauneimmillaan noin 12-25 vuotiaana, mutta miehet komeimmillaan vasta noin 40-60 vuotiaina.
Suomalaisten naisten kauneuspiikki on noin 30-vuotiaana, kuten miehilläkin. 40-vuotiaina suurin osa miehistä on jo ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on melkein kaikki kauniita 17 vuotiaana, mutta jo 25 vuotiaana ehkä 5% enää nättejä kun kiloja tullut kaikille 10-30.
Pojat ovat alle 20 vuotiaina vielä ihan baby face ruipeloita ja komeat miehiset piirteet puuttuvat kokonaan.
Ei pidä paikkaansa. Läheskään kaikki 25 vuotiaat eivät ole lihavia. Missä oikein asut? Tule Helsingin keskustaan ja huomaat, mistä puhun. Kotikasvatus on kaiken a ja o. Jos kotona annetaan herkkuja aina, kun on paha mieli jostain, sama jatkuu aikuisena. Lihavalla on jatkuva paha mieli ja mässyä kuluu. Kalliiksi tulee.
Tervellinen ruokailu ja säännölliset ruoka-ajat opitaan jo lapsena kotona. On vanhempien vastuulla huolehtia siitä ja ettei herkkuja ole kun juhlina, eikä silloinkaan syödä niitä vatsan täydeltä, että oksettaa. Seuraan äitini esimerkkiä, että jos tulee kiloki
Mistä ihmeestä sait päähäsi, että puhuin sinusta?! Luepas uudelleen kommentti, johon vastasin. Vai sinäkö väität, että 25 vuotiailla naisilla on 10-30 kg ylipainoa ja vain 5 % prosenttia ovat enää nättejä. Melkoisen väitteen ilman todellisuuspohjaa esitit. Itsehillinnä opettaminen ei ole ruoasta mörön tekemistä vaan opettaa itsehillintää muissakin asioissa koko elämän ajan. Makeaa ja lihottavaa ei ole hyvä syödä missään iässä mielinmäärin.
Jos ahmit kolme kukkuralautasellista päivällisellä niin ruoassa ei ollut riittävästi hyviä rasvoja ja lihaa kasvavalle nuorelle.
Meidän perhe oli liikunnallinen ja hoikka ahmimatta valtavia määriä ruokaa. Lisäksi olemme pitkiä. Kotimaisia omenoita meillä syötiin mielin määrin ja marjoja sekä porkkanoita yms. täyttävää, jos tuli illalla nälkä ruokailun jälkeen.
Minä olin todella kaunis lapsi, sain jatkuvasti kehuja tuntemattomilta kauniista silmistäni ja paksuista hiuksistani. Olin myös pitkä ikäisekseni ja hoikahko. Eskarin alkaessa alamäkeni alkoi, ensin tuli painoa ryminällä 30kg lisää ja silmäluomet lerpahtivat jo samassa iässä ja niihin tuli ryppyjä. Nenä on suhteettoman suuri ja kärsämäinen vaikka se lapsena olikin söpö nöpö. Sain myös ensimmäiset ilmeryppyni ja aknen ala-asteikäisenä ja aloin kärsiä ihon punakkuudesta. Hiukseni ovat vieläkin upeat mutta olen järkyttävän lihava ja kauniit silmäni ovat peittyneet poimuisten, roikkuvien luomien alle ja leuka on mallia Henna Kalinainen > sitä ei siis ole lainkaan, pelkkä kalkkunamainen heltta.
Ala-asteella sain myös alkaa ajaa partaani, minulle puhkesi pcos jo 10-vuotiaana ja partaa sekä viiksiä ajelin joka aamu ennen kouluun lähtöä. Oli kova paikka sen ikäiselle tytölle.
Olin kauneimmillani siis 0-5v iässä. Nyt olen 21 ja jatkuvasti tulee vain lisää ryppyjä ja partakarvoja hoidettavaksi. Näytän nyt lähinnä Henna Kalinaiselta pahimmassa alamäessä. Hiukseni ovat vieläkin upeat mutta se ei juurikaan lohduta kun ylipainoa on jo yli 50kg ja naama on kuin petolinnun p"rse.
Mä olen ulkoisesti megatavis ja kasvoiltani aika epäsymmetrinen, mutta sainkin yllätyksekseni kauniin vauvan. Hänen ulkonäkönsä kerää paljon ihailua ja hän jää hyvin ihmisten mieleen.
Lapsi on ilmeisesti tullut isäänsä, joka on suhteellisen komea, mutta luonteeltaan monen mielestä erikoinen tai jopa vaikea. Toivon kovasti, että lapsi saisi pitää kauneutensa aikuisuuteen asti. Kauniilla on elämässä niin monin tavoin helpompaa. Nuorempana ehdin vähän katkeroituakin, kun seurasin sivusta kauniita ystäviäni ja sitä, kuinka paljon helpompaa heillä oli treffi- ja jopa työrintamalla. Nykyään toki olen toki hyväksynyt omat korttini, näillä pelataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä tulee vain pojista, joilla on jonkin verran karkeat ja jopa epäsuhtaiset piirteet. Kauniskasvoisista pojista tulee taviksen näköisiä.
Ei ole kyllä noin. Miesmalleissa on kyllä kaunispiirteisiä miehiä sekä ovat pitkiä.
Sekä kauniissa että rumissa on niitä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. He voivat olla lyhyitä tai pitkiä.
Söpöt piirteet lapsella eivät näytä hyvältä aikuisella, esimerkiksi pyöreät kasvot tai suuret silmät.
Aika moni lapsi näyttää ke h a r i l ta.