Kaunis on kaunis jo lapsena
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsena kaunis ja nyt ruma. Mitäs nyt tehdään?
Olet tehnyt virheitä.
Olin lapsena ruma ja nyt kaunis. Mitäs nyt tehdään?
Musta olis pitänyt tuon perusteella tulla todellinen kaunotar. Eipä tullut. Murrosiän koittaessa alkoi ulkonäöllinen alamäki, ja se jatkuu varmaan hamaan hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Sama :)
Ap:n väitös ei pidä paikkaansa.
T: tuntematon
Mutta paska voi olla lapsena viaton
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pilannut itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta paska voi olla lapsena viaton
Siis ollut lapsena varmaankin? Lapset ovat viattomia ja heitä tulee ohjata oikeaan suuntaan ettei menisi elämänalku pilalle.
Miksi sitten mielestään "kauniit" pakkeloivat itsensä aina jopa ennen roskikselle menoa?
Itse asiassa minä olen nähnyt päinvastaisia tapauksia.
Lapsena hyvin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköiset tytöt usein ovat aikuisena kauniita.
Lapsuudenyatäväni on tästä hyvä esimerkki -oli alle 15-vuotiaana tosi tavallisen näköinen, mutta kun näin hänet noin 18-vuotiaana ja tällä hetkellä 3-kymppisenä on aivan uskomattoman kaunis. En tajua miten siitä jopa karikatyyrimäisen pienikasvoisesta hiirulaisesta tuli tähtisilmäinen kaunotar, jonka piirteet ovat kuin 90-luvun barbie-nukella.
Jos ei hoida itseään, on alamäki väistämätön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten mielestään "kauniit" pakkeloivat itsensä aina jopa ennen roskikselle menoa?
Ne eu halua mennä ilman. Ei se kauneuteen liity.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minä olen nähnyt päinvastaisia tapauksia.
Lapsena hyvin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköiset tytöt usein ovat aikuisena kauniita.
Lapsuudenyatäväni on tästä hyvä esimerkki -oli alle 15-vuotiaana tosi tavallisen näköinen, mutta kun näin hänet noin 18-vuotiaana ja tällä hetkellä 3-kymppisenä on aivan uskomattoman kaunis. En tajua miten siitä jopa karikatyyrimäisen pienikasvoisesta hiirulaisesta tuli tähtisilmäinen kaunotar, jonka piirteet ovat kuin 90-luvun barbie-nukella.
Siihen vaikuttaa oma kasvu. Lapset ovat aina kauniita, olen sitä mieltä. Kasvaessa oma persoonallisuus kehittyy ja tulee esiin. Nykyisin on paljon muutoksia nuorilla sekä aikuisilla ja ulkonäkö vaihtelee joillakin aika paljonkin. Jotkut muuttuvat jopa tunnistamattoman näköisiksi, upeita muutoksia. Persoonallinen ulkonäkö on mielestäni hienoa, monenlaiset piirteet ovat kaunista. Itsevarmuus ja hyvinvointi on kaunista kun se näkyy ulospäin.
Lapsena ja teininä mun ulkonäkö oli keskimääräistä huonompi. Mutta nykyään, kolmekymppisenä, olen paljon keskimääräistä naista paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hoida itseään, on alamäki väistämätön.
Sanoisin että jos ei pidä itsestänsä huolta. Kaikki eivät tarvitse hoitoa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena ja teininä mun ulkonäkö oli keskimääräistä huonompi. Mutta nykyään, kolmekymppisenä, olen paljon keskimääräistä naista paremman näköinen.
Hienoa kuulla.
Tytöt on melkein kaikki kauniita 17 vuotiaana, mutta jo 25 vuotiaana ehkä 5% enää nättejä kun kiloja tullut kaikille 10-30.
Pojat ovat alle 20 vuotiaina vielä ihan baby face ruipeloita ja komeat miehiset piirteet puuttuvat kokonaan.
Ei pidä paikkaansa. Vaimo ja minä oltiin lapsena kunnon pulla poskia. 30-40v oltu molemmat ulkonäöllisesti parhaimmillaan.
Yleensä siitä suloisesta pyöreäposkisesta tytöstä ei tule kaunotarta aikuisena.
Yllättäen se laiha mitäänsanomattoman näköinen tyttö rumissa vaatteissa kuoriuutuukin kasvettuaan joutseneksi.