elämäni ensimmäinen krapula käynnissä, sängynpohjalla sikiöasennossa, milloin tämä menee ohi?
Auttaako jos saa itsensä ylös ja ulos kävelylle tuonne pakkaseen? Syödäkki varmaan pitäis...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ennen juomisen aloittamista, sanotaan pari tuntia aikaisemmin, kannattaa syödä jotain vähän suolaisempaa ja rasvaista. Jokaisen tuopin tai paukun jälkeen lasi vettä.
Jos krapulassa on oksettava olo niin oksenna. Itse juon puoli litraa vettä kerralla, odotan muutaman minuutin ja sitten sormet kurkkuun, ei jää mitkään palaset kiinni eikä mahahapot polta kurkkua. Tuolla pääsee myös yleensä pahimmasta päänsärystä eroon mitä olen itse huomannut.
Sillä konstin ehdollistaa itselleen bulimian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ennen juomisen aloittamista, sanotaan pari tuntia aikaisemmin, kannattaa syödä jotain vähän suolaisempaa ja rasvaista. Jokaisen tuopin tai paukun jälkeen lasi vettä.
Jos krapulassa on oksettava olo niin oksenna. Itse juon puoli litraa vettä kerralla, odotan muutaman minuutin ja sitten sormet kurkkuun, ei jää mitkään palaset kiinni eikä mahahapot polta kurkkua. Tuolla pääsee myös yleensä pahimmasta päänsärystä eroon mitä olen itse huomannut.
Sillä konstin ehdollistaa itselleen bulimian.
Ehkä silloin jos asiasta tulee jokapäiväistä, mutta silloin se nyt ei ole se ainoa murhe vaan mahdollinen alkoholismi kaverina.
Jos tiedän, että ryyppäämiseksi menee niin syön juuri kunnolla kaksi tai kolme tuntia ennen, tällöin ruoka on jo jatkanut matkaansa vatsalaukusta eteenpäin ennen kuin juominen alkaa ja jos aamuyöstä pitää oksentaa niin se on silloin sitä juotua vettä ja viimeisimpiä juomia ei kiinteätä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Huonosti menee löperrys. Jos olet sikiöasennossa sängyssä, niin miten kirjoitat tänne?
Joku uskiksen kirjoittama sepustus viinan vaaroistahan tämä on...
Meinaatko että viina on ihan harmitonta ainetta jota voi litkiä huoletta ilman seurauksia? Eihän se sitten tarvitse mitään suosituksia riskirajoista kun ei siitä ole mitään haittaa. Krapulakin lienee viinan puutteen aiheuttama harha,
Valitettavasti aloittaja tilasi tulee olemaan pysyvä ,eikä kuntoutus tule todennäköisesti kysymykseen .😁💫🤸
Pari kertaa ollut hervoton darra, siis sellainen missä toivoin suurinpiirtein kuolemaa jotta helpottaisi olo. Eka kerta ollessani 16v ja toinen kerta n.2v sitten ja olen nyt 40+v.
Sitä kun oksentaa n.30min välein sellaiset 12-15h ja viimeiset 6h pelkkää sappinestettä vatsa,-kylki-ja selkälihakset hakatun oloisina kaikesta kakomisesta, silmät kuin punaiset turnipsit sen takia jne niin on kyllä kuollut olo.
Kraaah😱
Kippis 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺