Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille

Vierailija
19.11.2023 |

Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.

Kommentit (327)

Vierailija
261/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi tyytyväinen, että tänä talvena ei saa sähkötukea eikä verovähennystä sähkölaskuun. 

Asun nimittäin kerrostalossa. 

Vierailija
262/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti jos olisi lähes 200 neliön talo suoralla sähkölämmityksellä. 

😁😜😂😁😜😂😁😜😂😁😜😂

Ajatella, jos olisi jonkun miehen kanssa ostanut tollasen. 

Olisi kädet pask.... 

Noita ei osta enää kukaan. 

Loppuelämäsi maksat isoja sähkölaskuja eikä saa edes leskeneläkettä. 

😁😜😂😁😜😂😁😜😂😁😜😂😁😜😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet taitaa kuule ajatella vain kakkosnaisen alistamista, kontrolliaan, viinaa, rahaa ja valta-asemaansa. Heillä on jo kotona nainen. He menevät neidosta neitoon. Ja loput on poikasia.

Vierailija
264/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet taitaa kuule ajatella vain kakkosnaisen alistamista, kontrolliaan, viinaa, rahaa ja valta-asemaansa. Heillä on jo kotona nainen. He menevät neidosta neitoon. Ja loput on poikasia.

Ei onnistu enää nykypäivänä. 

Etkö ole lukenut herpes tuomio juttua. Joutui maksamaan 15000 euroa, kun tartutti herpeksen. 

Vierailija
265/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä sitä sitoutumista haluaa ja alkaa raivota jopa siitä, jos minä sanon että aion olla sinkku enkä otta yhtäkään miestä enää ikinä. Siis ihan yleisesti kuulemma minun pitää olla jonkun miehen kanssa koska minähän menen hukkaan ilman miestä! Kyllä ollaan solidaarisia toisiaan kohtaan kun suututaan ihan yleisesti siitä, että minä haluan olla vapaa.

Voitko sinä nyt olla oikeassa, kun toistuvasti täällä naiset kertovat etteivät miehet halunneet sitoutua? 

Vierailija
266/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu enää nykypäivänä. 

Etkö ole lukenut herpes tuomio juttua. Joutui maksamaan 15000 euroa, kun tartutti herpeksen. 

Jos on genitaaliherpes niin siitä pitää nykyään kertoa, jos et kerro niin olet korvausvelvollinen. 

Ja herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. 

Eli jos sulla on genitaaliherpes niin se hässimiset hässitty. 

Vierailija
267/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tämä korvaus genitaaliherpeksestä juttu

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a1f9b6b7-3f64-47b5-a289-f84a6b33d726

Vierailija
268/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä tosi vihainen, jos mies olisi hommannut meille jonkun 200 neliön sähkölämmitystalon. Siitä ei pääse ikinä eroon. Kukaan ei ole niin tyhmä, että sellaista nykypäivänä ostaisi. 

Mä en ostaisi edes sähkölämmitteistä rivitaloasuntoa. 

Vierailija
269/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seurustelisi miehen kanssa joka on vienyt lapsensa ulkomaille, ei saa olla sähkölämmitteistä asuntoa eikä genitaaliherpestä eikä sukupuolitauteja. 

Vierailija
270/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua tota genitaaliherpestä. Kyllä se hässimiset hässitty noilla on, naikoot keskenään ne kenellä on genitaaliherpes. 

Vierailija
271/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on genitaaliherpes niin et voi saada haluamaasi naista. Voi voi. 

Vierailija
272/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on genitaaliherpes niin et voi saada haluamaasi naista. Voi voi. 

Genitaaliherpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia niin et voi saada haluamaasi naista. 

Mitä hässeit aikaisemmin sellaisen kanssa kenellä on genitaaliherpes. 

Vierailija
273/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu stalkkaaja. 

absurdein keskustelu ikinä. Pakko olla jonkun trollausbotin testausta.

Vierailija
274/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu stalkkaaja. 

absurdein keskustelu ikinä. Pakko olla jonkun trollausbotin testausta.

Totuus satuttaa. 

Varmaan kamalaa, jos on genitaaliherpes ja vielä lisäksi aurinkopaneeleihin lupa kysymättä.

Kannattaa mennä peilin eteen ja kysyä itseltään, miksi on niin tyhmä. 

Vierailija
275/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, jos olet saanut ton genitaaliherpeksen joltain rumalta hoidolta. 

Vierailija
276/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ostanut ison sähkölämmitteisen talon niin kannattaa mennä peilin eteen ja kysyä, että miksi juuri minä kaikista suomalaisista kuulun siihen tyhmimpään sakkiin. 

Vierailija
277/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hörhö on noita pohjosen sisäsiittoisia, tollaisia niistä tulee. Onneks ei oo kukaan palkannu vakkariks. Ei ois pitäny työkokeiluunkaan tuollaisia sekoja ottaa, etenkään tuollaisiin paikkoihin. Eivät ole mielenterveysongelmaisille sopivia paikkoja. Onneks kaikkia tukia laikataan. Kyllä töitä löytyy terveille tekijöille ainakin tällä alalla. 

Vierailija
278/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää hörhö on noita pohjosen sisäsiittoisia, tollaisia niistä tulee. Onneks ei oo kukaan palkannu vakkariks. Ei ois pitäny työkokeiluunkaan tuollaisia sekoja ottaa, etenkään tuollaisiin paikkoihin. Eivät ole mielenterveysongelmaisille sopivia paikkoja. Onneks kaikkia tukia laikataan. Kyllä töitä löytyy terveille tekijöille ainakin tällä alalla. 

Onneksi teitä vakituisia saa ensi vuonna irtisanoa. Kaupungeilta ja kunnilta leikataan 500 miljoonaa euroa ja suurin kulu on palkat. 

Onneksi ette saa asumistukea enää vuoden päästä omistusasuntoon.

Hommat hoituu työkokeilijoiden avulla. 

Vierailija
279/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri, että täällä taas keskustelua absurdiksi on sanomassa ne jotka ovat saaneet viedä lapsensa ulkomailla. 

Kun julkiselta leikataan palkoista tuo 500 miljoonaa ja irtisanotaan porukkaa niin me sanotaan sitten, että onneksi noi hullut vakituiset irtisanottiin, niitä ei olisi ikinä saanut ottaa töihin. 

Kiitos hallitus, että noi ei saa enää omistusasuntoon asumistukea syyskuussa. 

Vierailija
280/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tuli hallitus joka muuttaa lakia niin, että virkamiehiä saa irtisanoa. 

Kiitos, loppuu se ulkomaanmatkoilla kehuminen kahvitauoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi