Vaalit oli 4/23 ja nyt jo kaikki menee päin persettä!
Kiitos Orpon hallitus! Anna porvarihallituksen tehdä ja siivoa sotkut sen jälkeen!!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mutku Sanna, mutku Sanna, mutku Sanna
T:persu
P.S. Kuinka kauan voin käyttää tätä tekosyynä?
Russa pelkäsi hallituksen tolkun naisia niin paljon, ettei pistänyt mitään rajan yli. Kyllä russa huomasi syksyllä, ettei enää ole hallituksessa tolkun ihmisiä vaan pellejä.
Kun sijaisuus loppuu niin menen lääkäriin ja sanon että olen pahasti masentunut ja jään sairaslomalle ja sitä kautta työkyvyttömyyseläkkeelle.
CV on 2 sivua ja on AMK tutkinto. Jos mua ei nyt valita vakituiseksi työpaikkaan missä olen sijaisena niin mene lääkäriin heti seuraavalla viikolla, kun sijaisuus loppuu. Sanon, että nukun 4 h yöunia mikä on itse asiassa totta ja että olen pahasti masentunut ja henkisesti loppu. Jään sairaslomalle ja sitä kautta sairaseläkkeelle.
Olen joskus kokeillut unilääkkeitä ja ne ei toimi eli pitää nukkua päivä yön perään.
Hallitus leikkaa ansiosidonnaisset ja mun kamelin selkä katkeaa nyt.
Hommatkaa sijaiset mistä tykkäätte.
Orpo on kai piilossa Turussa ja jos vihreät miehet tulee rajan yli, karkaa Ruotsiin. Orpo ei taaskaan kommentoi koko rajatilannetta! On siinä pääministeri! On ikävä PM Marinia, ulkoministeri Haavistoa ja puolustusministeri Kaikkosta!
Vierailija kirjoitti:
Se meni jo ennen vaalejakin eikä sitä vahinkoa muutamassa kuukaudessa kukaan korjaa. Etenkin kun nythän vielä mennään esim marinin hallituksen budjetilla. Samoin tämä täyssusi rajalaki jonka vuoksi ollaan nyt ongelmissa on marinin hallituksen aikaansaama.
Edellinen hallitushan vastusti sitä, että lakiin laitettaisiin tuo mahdollisuus siirtää turvapaikkahakemukset yhteen aikkaan. Miten niinku menisi sillä vanhalla lainsäädännöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meni jo ennen vaalejakin eikä sitä vahinkoa muutamassa kuukaudessa kukaan korjaa. Etenkin kun nythän vielä mennään esim marinin hallituksen budjetilla. Samoin tämä täyssusi rajalaki jonka vuoksi ollaan nyt ongelmissa on marinin hallituksen aikaansaama.
Edellinen hallitushan vastusti sitä, että lakiin laitettaisiin tuo mahdollisuus siirtää turvapaikkahakemukset yhteen aikkaan. Miten niinku menisi sillä vanhalla lainsäädännöllä?
Älä persu jauha paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinimusta on suomen tuho.
No onneksi sinimustat on pienpuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä persu jauha paskaa.
Ovatko nämä "persut" tällä hetkellä huoneessasi?
Nykyisen hallituksen aikana on suomalaisten usko tulevaisuuteen romahtanut. Petteri vain yllättyy joka asiasta mutta muistaa kehua kuinka hyvän hallitusohjelman ek on tehnyt.
Ja kun oikein alkaa itkupotkuraivostuttaa, niin sitten on hyvä huudella punakaartia ja bilelorttoa. Olo vähän helpottaa.
t. lomautettu persuli