En kyllä tajua, miksi kukaan nainen haluaisi timantteja. Mitä tyhjiötä niillä täytetään?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Se tyhjiö on siellä korvien välissä.
Liittyykö tyhjiö vain timantteihin vai kaikkeen arvokkaaseen? Alkaen siis ihan vakkka siitä että ostaa iphonen vaikka halvemmallakin kännykällä pärjää?
Mä otan mieluummin taidetta kuin timantteja lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen rakkautta mitataan sillä kuinka kalliin sormuksen hän haluaa ja kykenee naiselle antamaan. Materialismista ja itsetuntovajeestahan se kertoo.
Jotain tämmöistä kommentia täältä odotinkin
💍🤣😂
Mun mielestä timantit kimaltaa kauniisti ja siitä tulee hyvä fiilis. Mutta mulle ainakin riittää ihan tavalliset parin kolmen tonnin sormukset, en tarvii mitään öky 50 tonnin sormusta, vaikka sekin on mielestäni täysin ok ja jos joku tykkää niin aivan mahtavaa. Miksi nämä asiat olisi joltain muulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen rakkautta mitataan sillä kuinka kalliin sormuksen hän haluaa ja kykenee naiselle antamaan. Materialismista ja itsetuntovajeestahan se kertoo.
Täytyy muistaa, että naiset ja miehet on erillaisia. Miehet rakastaa rahalla. Ei ne laita killinkiäkään naiseen jota ei rakasta.
Bordellit?
No kyllä minäkin miehenä timantteja haluan, ne voi vaikka myydä ja saa paljon rahaa.
Ööh, mitä vaihtokauppaa? Itse ostan itselleni timantteja, koska ovat kauniita ja tuovat iloa elämään!!