Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kyllä tajua, miksi kukaan nainen haluaisi timantteja. Mitä tyhjiötä niillä täytetään?

Vierailija
19.11.2023 |

Kertoo kyllä jostain.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteutetaan vain mallia, jossa rakkaus ja hyväksyntä ovat vaihtokauppaa ja miellytystä. Joka on hirveän ontto ihmissuhdemallina.

Ööh, mitä vaihtokauppaa? Itse ostan itselleni timantteja, koska ovat kauniita ja tuovat iloa elämään!!

Vierailija
42/48 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyhjiö on siellä korvien välissä.

Liittyykö tyhjiö vain timantteihin vai kaikkeen arvokkaaseen? Alkaen siis ihan vakkka siitä että ostaa iphonen vaikka halvemmallakin kännykällä pärjää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mieluummin taidetta kuin timantteja lahjaksi.

Vierailija
44/48 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen rakkautta mitataan sillä kuinka kalliin sormuksen hän haluaa ja kykenee naiselle antamaan. Materialismista ja itsetuntovajeestahan se kertoo.

Jotain tämmöistä kommentia täältä odotinkin 

💍🤣😂

Vierailija
45/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielen köyhyyttä osoittaa moinen

Vierailija
46/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä timantit kimaltaa kauniisti ja siitä tulee hyvä fiilis. Mutta mulle ainakin riittää ihan tavalliset parin kolmen tonnin sormukset, en tarvii mitään öky 50 tonnin sormusta, vaikka sekin on mielestäni täysin ok ja jos joku tykkää niin aivan mahtavaa. Miksi nämä asiat olisi joltain muulta pois? 

Vierailija
47/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen rakkautta mitataan sillä kuinka kalliin sormuksen hän haluaa ja kykenee naiselle antamaan. Materialismista ja itsetuntovajeestahan se kertoo.

Täytyy muistaa, että naiset ja miehet on erillaisia. Miehet rakastaa rahalla. Ei ne laita killinkiäkään naiseen jota ei rakasta. 

Bordellit?

Vierailija
48/48 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin miehenä timantteja haluan, ne voi vaikka myydä ja saa paljon rahaa.