Narsisti vanhempi
Onko täällä jollain narsisti äiti? Kaipaan kokemuksia muilta. Olen ollut syvissä vesissä monta vuotta, viimeinen vuosi välit poikki äitiin. Myös muuhun perheeseen, koska äiti manipuloinut/mustamaalannut kaikki minua vastaan. Kukaan ei usko kokemuksiini, vaikka osa nähnyt fyysisen ja henkisen väkivallan. Olen se musta lammas. En enää tiedä mitä tehdä.. olenko pois loppuelämän tuosta kuviosta? Terapiassa olen ollut pitkään, mutta en ole päässyt askeltakaan eteenpäin elämässä. Olen työkyvytön, enkä usko hetkeen pääseväni jaloilleni..
Kommentit (3)
Kiitos alanuolesta. Perusteletteko vielä alanuolet ja annatte oman paremman kommentin. Ei tarvitse arvailla miksi joku alanuolittaa.
Narskuäisit usein omivat poikansa aikuisena, sen ainakin tiedän. Jos on kaksi, toinen on kultapoika, toinen se pskahousu.
Onneksi oot erillään siitä. Noinhan se yleensä menee. On hyvä jos oot puolustusasemissa ja et ota vastaan mitään ikävää enää. Et ole mustalammas, ehkä valkoinen. Harmi että suku menee yleensä noiden mukana, se äidin puolen suku ja kummi joka on äidin kaveri. Elämää on muualla, erikseen.