Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikainen mielipidekysely nimistä Tilda ja Nuppu

02.01.2007 |

eli jos saadaan tyttö, etunimi vaikuttaisi olevan joko Tilda tai Nuppu.

olen miehelleni ehdottanut noin 500 nimeä, mikään ei oikein vaikuta mieleiseltä, ja Nuppu olisi hänelle mieleinen ja Tilda ehkä. että pysytellään niissä..

uusia ensimmäisen etunimen ehdotuksia en enää jaksa veivata, kun toisista nimistä on meneillään Nuppu XXX Annibel kekustelu, sekä Nuppu Anni XXX keskustelu. se nuppu piti olla jo päätetty, mutta eilen illalla aloin sitten taas tuumailla liikoja..

mutta se kysymys..

Nuppu oltiin ikäänkuin jo valittu ekaksi etunimeksi, mutta eilen rupesin sitten miettimään seuraavaa..

eli Nuppu on ihana pikkutytön nimi, ja ehkä vielä noin kolmikymppisellekin ok, mutta mitenkäs sitten " aikuisena" ? onko typerä? meidän äiti/mummi on Nuppu.. tai työelämässä..

Nuppu xxx Annibel tai Nuppu Anni XXX on Nuppu-vaihtoehdot

entä Tilda, millaisia mielikuvia? tämä voisi olla vaihtoehto Nupulle, siihen jopa mies puolittain myöntyi, kun kuunteli epäilykseni Nuppu-nimestä.

Tilda Xxx Annibel tai Tilda Anni XXX on ne tilda-vaihtoehdot.

kumpi siis parempi ja miksi..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda on mun mielesta paljon tylsempi kuin Nuppu mutta ymmarran miten haluat raastaa hiuksia paasta kun miehes on niin kranttu. Laita sille enemman vastuuta ja sopikaa kokouspaiva jolloin teilla molemmilla pitaa olla lista 5-10 kokonaisesta nimesta ja niista sitten neuvottelette.

Tunsin yhden Nupun joka yli 20 v alkoi kayttaa keskimmaista nimeaan Pirjo mika oli musta tosi surkea muutos. Ymmarran silti etta hassu on 100-vuotiaan olla Nuppuna. Sitapaitsi meilla oli sen niminen lehma.

Etko harkitsisi muita kukkiin liittyvia? Lotus? ;) Jasmin? Mimosa? Ruusa?

22/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun top5:

Tilda Elli Annibel

Tilda Elisa Annibel

Tilda Elsi Annibel

Tilda Eedit Annibel

Tilda Senni Annibel

Nuo i kyllä oo missään paremmuusjärjestyksessä, mutta minusta sointuvimmat ja kauneimmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Tilda Nuppu Annibel vielä mukana vai eikö.. toisinaan se kuullostaa hyvältä, ja toisinaan ei..

saa senkin ottaa mukaan top 5 jos haluaapi. jäi ikäänkuin vahingossa pois listastani.

olen vielä malttanut olla ehdottelematta miehelle ;) ..nimiä, kun ei tää oma ajatus ole vielä kirkastunut ihan niin valmiiksi että olisin osannut vielä 5-6 nimiyhdistelmää valita.

jos teillä vielä tän yhdistelmän tiimoilta innostusta riittää, voipihan tuosta karsia niinkin päin top 5, että mitä nimiä ei ainankaan kannattaisi perättäin yrittää laittaa.. eli huonoimmat. mielellään tietty huomautus mukaan, että oliko ne parhaat vai pahimmat top5.. =)

Vierailija
24/25 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tildan ja Annibelin väliin ei oikein sovi kolmitavuinen nimi, vaikka Amanda ja Maaria ihania nimiä ovatkin. Koko nimen rytmi kuulostaa paremmalta, jos välissä on kaksitavuinen nimi.

Eedit on minusta myös ihana nimi, mutta tuohon väliin... no, ehkä se on

tottumiskysymys.

Vierailija
25/25 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ei se eedit sinne väliin ehkä kovin kätevästi käy, kun on vaikea sanoa tilda eedit annibel ääneen. mun suustani tulee tilda eedid annibel.. =)

ja se maaria.. ei mikään suosikki tuohon väliin ehkä mullekaan, vaikka Maaria kaunis nimi sinällään onkin..

jatkoa seuraavassa pinossa, jos mielenkiintoa kellä piisaa vielä, Tilda xxx Annibel

kiitos näistä tähänastisista avuosta tasapuolisesti kaikille!

-ennis- ja sintti rv 32+5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme