Jos Suomi on maailman onnellisin maa, niin miksi täällä on niin vähän ihmisiä ja niin paljon pinta-alaa???
Ettekö te tyypit tajua että täällä ei kukaan viihdy ja siksi täällä ei ole paljon ketään? ..
Kommentit (86)
Ei tää oo sitä enää. Onneksi nuoret ja korkeakoulutetut ovan huomanneet tämän. He lähtevät, mikä on hyvä asia. No tänne on lähipäivinä tullut paljon suomen "tulevaisuuden toiveet"
Just sen takia.
Jos haluat tästä maasta onnettoman niin päästä tänne kaikki.
Me rakastetaan metsissä asumista.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten ihmiset ovat vielä tylyjä ja epäsosiaalisia ja kaikki kärsii täällä yksinäisyydestä. Ehanaa!
No tuo on asia mihin jokainen voi ihan ite vaikuttaa. Älä vaadi muita muuttumaan, muutu itse. Itse kävin juuri äsken kahvilla yksinäisen ja masentuneen sukulaiseni luona. Tee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se on propagandaa. Ehkä rahakas, henkinen ja terve voi olla onnellinen. Muut yrittävät selvitä jotenkin, kylmää, tauteja, huono talous ja muuta. Vähäinen määrä ihmisiä on hyvä pienessä maassa, mutta aivopestyjä kaikki, paitsi joku osa ei ole. Luontoon kaikki eivät pääse kaupungista, vaikka maaseutua olisi vaikka kaikille jakaa - melkein. Siis vastuullisille jotka eivät sotke luontoa.
Totta, ei täällä köyhät kaupungissa asuvat minnekään sienimetsäänkään pääse, kun ei ole varaa edes pitää autoa! Että se siitä luonnon ihanuudesta... Ei ole juu kesämökkiä kaikilla! Eikä edes mummolaa maalla.
Vierailija kirjoitti:
... ja alkoholismitilastot. Onko missään enempää juoppoja ja narkomaaneja kuin Suomessa???...
Suomessa juodaan nykyään VÄHEMMÄN kuin esimerkiksi 80-luvulla. Ja kyllä on maita joissa juodaan enemmän. Esimerkiksi Venäjä. Sehän on onnen ja auvon maa, mee sinne.
Vierailija kirjoitti:
Islanti on vielä harvaanasutumpi. Mieti sihä.
Juu ja Grönlanti. Napapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Just sen takia.
Jos haluat tästä maasta onnettoman niin päästä tänne kaikki.
Ei toimi tuo selitys kun tänne juuri ne rikkaat oppineet eivät halua tulla. Kysyä voi myös miksi alun alkaen tänne tuli niin vähän ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten ihmiset ovat vielä tylyjä ja epäsosiaalisia ja kaikki kärsii täällä yksinäisyydestä. Ehanaa!
No tuo on asia mihin jokainen voi ihan ite vaikuttaa. Älä vaadi muita muuttumaan, muutu itse. Itse kävin juuri äsken kahvilla yksinäisen ja masentuneen sukulaiseni luona. Tee perässä.
Minä olen aina ollut kilttiä ystävällinen ihminen, juuri sellainen liian kiltti jota ne Suomen tylyt sitten hyväksikäyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja alkoholismitilastot. Onko missään enempää juoppoja ja narkomaaneja kuin Suomessa???...
Suomessa juodaan nykyään VÄHEMMÄN kuin esimerkiksi 80-luvulla. Ja kyllä on maita joissa juodaan enemmän. Esimerkiksi Venäjä. Sehän on onnen ja auvon maa, mee sinne.
Venäjä on vielä harvaan asutumpi maa kuin Suomi, do rka.
Suomessa on hyvää juuri se että täällä on vähän ihmisiä. Kun astun ovestani ulos niin en näe muita ihmisiä missään ja kun olen kotona niin saan siellä olla täysin yksin. Olen onnellinen juuri siksi että täällä saa olla yksin.
Toki on suomessa huonojakin asioita kun liian ankara verotus,tämä on valvontayhteiskunta,päättäjät on aina surkeita, täällä on liikaa epärehellisiä sekä ilkeitä ihmisiä.. jne
Hyviä asioita suomessa on luonto,saa olla yksin, läheiset ihmiset asuu täällä ja se että täällä saa rahaa yhteiskunnalta vaikka ei kävisi töissä.
M33
Ei muuta kuin tervemenoa sinne väkirikkaisiin lämpimiin maihin, jossa saat helposti vaimon ja kakaralauman elätettäväksesi. Saat raataa aamusta iltaan. Siellä ei ole masennusta ollenkaan koska sen katsotaan olevan vain laiskuutta. Sieltä onnelasta miehet tulevat tänne masentumaan, vaihtavat kanssasi paikkaa oikein mieluusti.
Ehkä siksi, että täällä on niiin paljon persuja. Ainakin persut niin väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on hyvää juuri se että täällä on vähän ihmisiä. Kun astun ovestani ulos niin en näe muita ihmisiä missään ja kun olen kotona niin saan siellä olla täysin yksin. Olen onnellinen juuri siksi että täällä saa olla yksin.
Toki on suomessa huonojakin asioita kun liian ankara verotus,tämä on valvontayhteiskunta,päättäjät on aina surkeita, täällä on liikaa epärehellisiä sekä ilkeitä ihmisiä.. jne
Hyviä asioita suomessa on luonto,saa olla yksin, läheiset ihmiset asuu täällä ja se että täällä saa rahaa yhteiskunnalta vaikka ei kävisi töissä.
M33
No miksi täällä sitten tehdään kaikkein eniten itsemurhia??... Oikein kuuluisa itsemurhista tämä meidän maa, samoin alkoholismista ja mielenterveysongelmista ja syrjäytymisestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut kilttiä ystävällinen ihminen, juuri sellainen liian kiltti jota ne Suomen tylyt sitten hyväksikäyttävät.
Opettele pitämään puolesi. Kiltti ja ystävällinen voi olla olematta tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
No miksi täällä sitten tehdään kaikkein eniten itsemurhia??... Oikein kuuluisa itsemurhista tämä meidän maa, samoin alkoholismista ja mielenterveysongelmista ja syrjäytymisestä!
Itsemurhan tehneet ei ole kertomassa sitä onko onnellinen vai ei.
Alkoholisti on onnellinen kun saa alkoholia.
Mt ihmiset on usein hiljaa eikä kerro tunteitaan.
Syrjäytyneet on näkymättömiä eikä ne halua kuulua yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti: Suomeen on tulossa valtavat määrät ihmisiä nytkin Venäjän rajan kautta. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Olkaa ylpeitä, Suomi on todella suosittu maa.
Jess, tulevaisuuden "työntekijät". Sote-alalla ois nyt töitä
Ja hyvä niin, se onni tuntuu katoavan sitä mukaa, kun otetaan halukkaita sisään..
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin tervemenoa sinne väkirikkaisiin lämpimiin maihin, jossa saat helposti vaimon ja kakaralauman elätettäväksesi. Saat raataa aamusta iltaan. Siellä ei ole masennusta ollenkaan koska sen katsotaan olevan vain laiskuutta. Sieltä onnelasta miehet tulevat tänne masentumaan, vaihtavat kanssasi paikkaa oikein mieluusti.
Ei tule muuten kuin jos siellä on so ta, t e'rro ris'teja tai nälä nhätä tai joku muu oikeasti paha asia. Loput tulevat käymään täällä vain turisteina tai asuvat hetken ja muuttavat takaisin.
Islanti on vielä harvaanasutumpi. Mieti sihä.