Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Suomi on maailman onnellisin maa, niin miksi täällä on niin vähän ihmisiä ja niin paljon pinta-alaa???

Vierailija
18.11.2023 |

Ettekö te tyypit tajua että täällä ei kukaan viihdy ja siksi täällä ei ole paljon ketään? ..

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman onnellisin maa niin kauan kun viinaa ja huumeita täällä riittää.

Vierailija
62/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeus kritisoida vaikka en ole täältä muuttamassa! Asioita parannetaan parhaiten sisältä käsin! Ensimmäinen askel on avoin keskustelu aiheesta! Itse sitä paitsi ihan pärjään koska uskon Jumalaan, mutta mietin sitten näitä muita jotka eivät usko ja kylmettyvät ja kuolevat jonnekin ojan pohjalle!

Olen samaa mieltä. Meidän suomalaisten yhteiskunta on jo pitkään perustunut kristinuskon varaan ja niin on ollut hyvä. Meidän lait ja perhearvot ovat perua sieltä. Ja kuten Raamattu sanoo, mitä kauemmas jumalasta mennään, sitä huonommaksi ihmisten vointikin lopulta menee. 

Perusarvoja ei enää opeteta lapsille vaan sanotaan, että saa olla mitä tahansa. Myös sukupuolen saa valita vapaasti, tai olla sukupuoleton. Tai jotain niistä tuhansista vaihtoehdoista mitä nyt onkaan. 

Sen lisäksi tänne päästetään ihmisiä eri uskonnoista, jotka eivät todellakaan allekirjoita näitä höpöhöpö arvoja, eikä myöskään kristillisiä arvoja. Heidän on helppoa perustaa tällaiselle masentuneelle ateismimaalle omat yhteisönsä, samalla kuin suomalaiset vain masentuu ja kurjistuu. 

Palatkaa ihmiset kristinuskon tielle! Se on ainoa keino pysäyttää tämä hullu meno. Naiset on naisia ja miehet miehiä. Saa olla myös homoja ja lesboja, mutta ei heidän takiaan tarvitse koko yhteiskuntaa romuttaa ja valehdella lapsille, ettei ole olemassa sukupuolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö... siksi, että ihminen on onnellisimmillaan siellä, missä on vähän ihmisiä ja paljon puhdasta luontoa? 

Voithan kokeilla jotakin eksoottista kaupunkikakofoniaa jossakin, missä on  rakennetussa ympäristössä enemmän ihmisiä kuin koko tässä maassa yhteensä. Siellä et hiljaista luontohetkeä saa, mutta kadunkulmat on täynnä porukkaa (ja pakokaasua). Sitten kotimaahan takas lepäämään matkan rasituksista 🤔😁

No jos Suomi on noin ihana maa niin entistä suurempi arvoitus miksi tänne ei kukaan halua.

Ei kyllä tarvitse halutakaan. Meitä on juuri sopiva määrä 

Vierailija
64/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksessä vastaus. ei tarvi kattela ketään jos ei tahdo

Vierailija
65/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hyvää juuri se että täällä on vähän ihmisiä. Kun astun ovestani ulos niin en näe muita ihmisiä missään ja kun olen kotona niin saan siellä olla täysin yksin. Olen onnellinen juuri siksi että täällä saa olla yksin.

Toki on suomessa huonojakin asioita kun liian ankara verotus,tämä on valvontayhteiskunta,päättäjät on aina surkeita, täällä on liikaa epärehellisiä sekä ilkeitä ihmisiä.. jne

Hyviä asioita suomessa on luonto,saa olla yksin, läheiset ihmiset asuu täällä ja se että täällä saa rahaa yhteiskunnalta vaikka ei kävisi töissä.

M33

No miksi täällä sitten tehdään kaikkein eniten itsemurhia??... Oikein kuuluisa itsemurhista tämä meidän maa, samoin alkoholismista ja mielenterveysongelmista ja syrjäytymisestä!

Venäjällä

Suomi ei mahtunut alkoholin käytössäkään edes maailman top kymppiin. Ihmettelen aina ihmisiä jotka mollaavat omaa kotimaataan. Menköön muualle sitten, jos ei ympäristö kelpaa. Itse olen ylpeä omista suomalaisista juuristani ja pidän enimmäkseen suomalaisista ihmisistä 

Vierailija
66/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö... siksi, että ihminen on onnellisimmillaan siellä, missä on vähän ihmisiä ja paljon puhdasta luontoa? 

Voithan kokeilla jotakin eksoottista kaupunkikakofoniaa jossakin, missä on  rakennetussa ympäristössä enemmän ihmisiä kuin koko tässä maassa yhteensä. Siellä et hiljaista luontohetkeä saa, mutta kadunkulmat on täynnä porukkaa (ja pakokaasua). Sitten kotimaahan takas lepäämään matkan rasituksista 🤔😁

No jos Suomi on noin ihana maa niin entistä suurempi arvoitus miksi tänne ei kukaan halua.

Ei kyllä tarvitse halutakaan. Meitä on juuri sopiva määrä 

Juuri näin. Miksi tänne pitäisi haluta muita? En mä ainakaan halua. Menköön ap itse muualle, jos ei Suomi kelpaa. Äläkä tuu sitten maitojunalla takaisin.

Vierailija
67/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kyllästynyt siihen, että suomalaiset aina haukkuu suomalaisia. Missä on teidän kansallisylpeys? Meitä pidetään maailmalla sankareina! Ja onnellisimpana maana maailmassa. 

Joo, on meilläkin ongelmia täällä ja on ikävät kelit enimmän aikaa vuodesta. Mutta nyt vähän ryhtiä kehiin, valittajat! Meillä on täällä paremmin asiat kuin suurimmassa osassa maista. Olkaa ylpeitä siitä. Tai kiitollisia edes. Ei se tarkoita sitä, että jokainen meistä hyppii ruusutarhassa onnesta sekaisin.

Se tarkoittaa sitä, että sä siinä sun huonompiosaisessa tilanteessasi olisit vieläkin kauheammassa tilanteessa monessa muussa maassa. Nyt saat vain istua kotona ja valittaa vauvapalstalla.

Vierailija
68/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just siksi täällä on hienoa asua kun on niin vähän ihmisiä ja tilaa paljon !! 

Vierailija
69/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Suomeen on tulossa valtavat määrät ihmisiä nytkin Venäjän rajan kautta. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Olkaa ylpeitä, Suomi on todella suosittu maa.

Suomi on heistä useimmille vain kauttakulkumaa. Suomen kautta mennään muualle.

Vierailija
70/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tosiaan ihmetellä, mikseivät ylikansoitetut kehitysmaat ole maailman onnellisimpia?

Vierailija
71/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tullaan vain ilmaisen rahan perässä, ei kukaan tule tänne siksi että tämä maa olisi ilmastoltaan niin ihana! Tai kulttuuriltaan tai juuri miltään muultakaan...

Niin, somalialainen kulttuurihan on niin rikas...

Vierailija
72/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Suomeen on tulossa valtavat määrät ihmisiä nytkin Venäjän rajan kautta. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Olkaa ylpeitä, Suomi on todella suosittu maa.

Suomi on heistä useimmille vain kauttakulkumaa. Suomen kautta mennään muualle.

Toivottavasti!

Vierailija
73/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Turska ja 5ipilä määrittivat  onnellisuusnormimme. Suomalaisten syntyvyys ampaisi 1867 seutuville.

Vierailija
74/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua tehdä enempää lapsia, koska pitää olla oma ura ja feminismi. Suomi voisi olla hyvin 50-100 miljoonainen kansa ja maailman suurin sotilasmahti siirtomaineen, mutta kun suomalainen luonteenlaatu.

Millä sä ruokkisit ne kaikki kymmenet miljoonat ihmiset? Suomen omavaraisuusaste ruoantuotannossa taisi olla luokkaa 80 % viime vuonna, ellen ihan väärin ymmärtänyt. Kaikki järkevä maa-ala on jo peltoina. Mistä ottaisit ruokaa kymmenkertaiselle ihmismäärälle?

Vierailija
75/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just siksi täällä on hienoa asua kun on niin vähän ihmisiä ja tilaa paljon !! 

Se on luksusta! Huvittaa, kun valitetaan sitä, ettei Helsinki ole mikään suurkaupunki. Pääosa suurkaupungeista on KEHITYSMAISSA. Ja hyvä niin!

Vierailija
76/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme onnellisia juuri siksi, että meitä ei ole ahdettu asumaan liian tiiviisti. Pk-seudulla ihmiset ovat stressaantuneita ja siksi tylyjä, muualla porukka on rennompaa, koska ei tarvi joka välissä jonottaa ja odotella ja väistellä muita.

Vierailija
77/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hyvää juuri se että täällä on vähän ihmisiä. Kun astun ovestani ulos niin en näe muita ihmisiä missään ja kun olen kotona niin saan siellä olla täysin yksin. Olen onnellinen juuri siksi että täällä saa olla yksin.

Toki on suomessa huonojakin asioita kun liian ankara verotus,tämä on valvontayhteiskunta,päättäjät on aina surkeita, täällä on liikaa epärehellisiä sekä ilkeitä ihmisiä.. jne

Hyviä asioita suomessa on luonto,saa olla yksin, läheiset ihmiset asuu täällä ja se että täällä saa rahaa yhteiskunnalta vaikka ei kävisi töissä.

M33

No miksi täällä sitten tehdään kaikkein eniten itsemurhia??... Oikein kuuluisa itsemurhista tämä meidän maa, samoin alkoholismista ja mielenterveysongelmista ja syrjäytymisestä!

En tiedä toimiiko tuo lainaus taaskaan, mutta samoilla mielillä olen. Olen ylpeä meistä suomalaisista. Meitä kuvaillaan maailmalla ujoina, mutta rehellisinä. Mä tykkään siitä piirteestä meissä, vaikkakin se sitten aiheuttaa paljon lieveilmiöitä kuten yksinäisyyttä ja masennusta. 

Inhoan sitä amerikkalaistyylistä teennäisyyttä mitä tänne on jo pitkään yritetty tuoda. Ei se vaan sovi meihin. Me ollaan luonnostaan vähän melankolisia. Kai tää pimeyskin sen tekee? Ei saa vaatia liikaa. 

Vierailija
78/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme onnellisia juuri siksi, että meitä ei ole ahdettu asumaan liian tiiviisti. Pk-seudulla ihmiset ovat stressaantuneita ja siksi tylyjä, muualla porukka on rennompaa, koska ei tarvi joka välissä jonottaa ja odotella ja väistellä muita.

Tämä ja olen ainakin itse onnellinen myös juuri siksi ettei minulla ole lapsia ja että olen ikisinkku.

Eiköhän yksi syy sille miksi suomalaiset on verrattain onnellisia siis ole yksinäisyys,ei ihmismassoja, ei kumppania eikä omia lapsia. 

Vierailija
79/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän valittajien kannattaisi vähän sivistää itseänne tsekkaamalla kuinka eri maissa ihmiset elävät, eri pohjilta ponnistaessaan ja verrata sitä sitten tänne. 

Mullakin on koko elämä ollut vaikeaa, on ollut teinistä asti yksinäisyyttä, masennusta ja muitakin pahempia mt-ongelmia, mutta täällä mulla on edes mahdollista elää suojattua elämää. Monessa muussa maassa olisin päätynyt katuhuoraksi ja päihteiden käyttäjäksi. 

Nyt minulla on ollut jo pitkään työpaikka ja olen juuri saanut asuntonikin maksettua. Yksinäinen ja masentunut olen edelleen, mutta olen sitä mieluummin täällä kuin vaikkapa Thaimaassa, missä koko maailman miehet käyvät nussimassa niitä naisia ja osa ottaa niistä vaimonkin itselleen. 

Tietysti nautin koskemattomuudestani. Ja nautin myös lapsettomuudestani, koska ei kukaan hyvä mies minusta tietenkään kiinnostunut kun en masentuneena mikään hyvä äiti olisi koskaan ollutkaan. Että korkeintaan yyhooksi olisin "päässyt".

Vierailija
80/86 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olemmeko juuri siksi onnellisia, että meitä on täällä harvassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä