Ero sen vuoksi että haave lapsien lukumäärästä on eri
Olen mies ja menossa naimisiin alkuvuodesta, olemme jo aikaisemmin puhuneet lapsista ja sanoin että minä haluaisin vain yhden lapsen koska enempään ei ole varaa. Oletin että tämä on naiselleni ihan ok koska hän ei asiaan ilmaissut omaa mielipidettään.
Nyt on kuitenkin alkanut puhua monikossa lapsista ja siitä että niitä tulee jos on tullakseen, kun otin asian puheeksi hän vain ohitti asiani ja sanoi että ei se niin varmaa vielä ole.
Itseäni asia on alkanut ahdistaa niin paljon että en tiedä haluanko enää jatkaa suhdetta kun tuntuu että minun mielipiteilläni ei ole sen vertaa väliä että asiasta voitaisiin keskustella.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toive lapsilukumäärästä on yksi asia ja kuten sanottua se toive voi kyllä muuttua vielä moneen kertaan, kun se eka lapsi on maailmassa. Mutta tietysti olisi hyvä olla suunnilleen samanlainen ajatus asiasta.
Hälyttävämpää tuossa on se, jos puoliso ei edes halua keskustella asiasta kanssasi ja kuunnella mielipidettäsi. Kyllä teidän pitäisi pystyä keskustelemaan ja huomioimaan molempien mielipiteet.
Juuri näin itsekkin ajattelen, tiedän että mielipiteet voi muuttua mutta se että oma tahtoni tässä vaiheessa vain siivuutettiin ettei sillä ole mitään väliä mitä minä haluan ja asiasta ei tarvitse edes keskustella.
Ja tämä ei ole edes ainut asia missä näin on käynyt, alunperin oli tarkoitus pitää pienet häät kotona, ja oltiin ne yhdessä suunniteltu kunnes naiseni oli yhdessä ystäviensä kanssa päättänyt toisin kosk
Juokse! Sinun mielipiteesi ja toiveesi tullaan jyräämään ihan joka asiassa, jos tuohon jäät. Nyt on oikea aika viheltää peli poikki, ennen häitä ja varsinkin ennen yhtäkään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on itsekäs? Mietit vain itseäsi. Entäs se lapsi joka jää ainoaksi? Ei ole sitten perhettä hänellä enää kun teistä aika jättää. Terveisin ainoa lapsi, jolla ei ole enää ketään kun vanhemmat menneet.
olisit siis halunnut että vanhempasi tekevät lisää lapsia vain sen vuoksi ettet sinä jäisi yksinäiseksi? Mitä väliä heidän omalla halullaan on kunhan sinä sinä et vaan joutuisi olemaan yksin? Ja sitten kyselet kuka on itsekäs..
Se oli heidän päätös. Katuvat katkerasti asiaa myös itse. Minä päätin toisin ja tein lapselleni sisaruksen. Ovat toisilleen maailman rakkaimmat.
onko nämä vastauksetkin siis keksitty? Kun tosiaan näyttää siltä että moni nainen on sitä mieltä että ei miehen mielipiteellä ole väliä.