Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen vauva tuloillaan, milla rv teilla syntynyt jos viimeisessa laakarissa kohdunduun todettu olevan 2 cm auki ja kanavaa jaljella enaa vahan?

02.01.2007 |

Eli mulla oli jouluviikon maanantaina lääkärineuvola, jossa todettiin paikkojen olevan jo hyvää vauhtia avautumassa. Lääkäri veikkasi syntyväksi jopa viime vuoden puolella ja kehoitti olemaan lähellä sairaalaa.. (Esikoinen syntynyt kuudessa tunnissa ekasta supistuksesta) No mitään ei ole tapahtunut, ja tää jatkuva " valmiustila" alkaa rasittaa. En saa nukuttua ja mielessä pyörii vaan synnytys.. Olis taapero-esikoinekin tossa hoidettavana, ja hänenkin hoitoon saaminen huolettaa,samoin se että en oikeen jaksa tehdä kanssaan mitään (liitoskipuja, jotka tekevät tosi rammaksi..).

Pohdiskelee, lounis rv 37+2

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuulemma rv 37 kanavaa 0 senttiä ja kohdunsuu 2-3cm auki ja tyttö synty rv 40+6. Eli ei välttämättä kerro mistään..Tyttö synty 2 tunnissa mut olenki kaik syöksyllä tehny!;o) Tyttö oli kolmas.

Tokasta tilanne oli sormelle nippa nappa auki ja kanavaa jäljellä. Tunti siitä niin poika veti eka kerran itse henkeä!!

Vierailija
2/2 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esikoinen oli silloin 1v.5kk. ja toista lasta odotin. Kanavaa ei ollut jäljellä yhtään ja kohdunsuu oli auki 4cm. Sanottiin, että lähtö voi tulla koska vaan. Koko ajan supisteli, muttei säännöllisesti ja kivuliaasti, että olisi tullut valmiimpaa... yöt nukuin supistusten takia huonosti ja oli raskasta! Lapsi syntyi käynnistyksen jälkeen rv 40+0. Odottele ihan rauhassa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla