Ottaisitko kaupassa vaaleanpunaisen Sinkkukorin tavaraksesi ostosten tiimellyksessä muita sinkkuja?
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009996490.html
Täällä tuollaisen Sinkkukorin mielellään käyttöönsä ottava nainen 34, jo sinkkuuteensa kyllästynyt!
Esim Prismassa tai mittarissa jossa voi mennä tuntejakin olisi Sinkkukori kätevä- myös misteleitåkin löytyy joulukoristuksista💃🥃👄
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ottaisin epähuomiossa. Toivottavasti ne on selkeästi merkitty, ettei tule väärinkäsityksiä.
Onhan ne pinkillä värillä ihan selvästi merkitty. Etkö osaa lukea?
Ymmärrän että ne ovat pinkkejä, mutta toivoin että ne on selkeästi merkitty, että OTA TÄSTÄ KASASTA VAALEANPUNAINEN KORI VAIN, JOS OLET SINKKU JA HAET SEURAA. Muuten en ehkä huomaisi, että erivärisillä koreilla on jotain piilomerkityksiä. Kaupoissa kun on harmaita, vihreitä, punaisia ja kaikenlaisia koreja, en ole asiaan niin kiinnittänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Jyväskylässä on ollut jo vaikka kuinka kauan ns. sinkkukoreja K-ryhmän kaupoissa. Ei ole ollut mitään vaikutusta ainakaan omalla kohdallani olenko ottanut sellaisen vain tavallisen.
Olet vain niin v****n ruma. Vilkaisepa peiliin huviksesi...
Kerro jotain, mitä en jo tiedä. Osaatko?
Minä olen kaunis.
Lisäksi vois olla kori sateenkaaren väreissä joita seksuaalivähemmistöt voisivat käyttää. Ja siinä vois olla jonkinlainen merkki kuvaamaan vielä sinkkuuttakin. Esim vaaleanpunaiset raidat tms.
Ne sinkkukorithan on täysin pinkkejä.
Ne oikein kyllä pistää silmään, kun korit on yleensä mustia.
Kun joku tossa ihmetteli, että kuka nyt muka katsoo, millaista koria joku kantaa.
Niin kylläpä se näkyy kauas, jos miehellä on pinkki kori kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Jyväskylässä on ollut jo vaikka kuinka kauan ns. sinkkukoreja K-ryhmän kaupoissa. Ei ole ollut mitään vaikutusta ainakaan omalla kohdallani olenko ottanut sellaisen vain tavallisen.
Meinasin kirjoittaa ihan samaa. Mutta onhan tuo pohjimmiltaan romanttinen ajatus. Me suomalaiset vain taidamme olla kovin varautuneita, että jokin erityinen sinkkukori päinvastoin nostaa kynnystä tehdä aloite. Puhumattakaan tämän päivän herkästä järkyttymiskulttuurista, jossa lähestymisyritys voidaan tulkita ahdisteluksi.
Kuka katsoo kaupassa, millainen kori jollain on? :D
Varmaan sellainen sinkku katsoo joka on valinnut Sinkkukorin?
Vähän sama kuin että kuka vastailee tyhmiin kysymyksiin, varmaan se joka on osallistunut Haluatko m
Ei katso.
t. se, joka kirjoitti Jyväskylän sinkkukoreista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ottaisin epähuomiossa. Toivottavasti ne on selkeästi merkitty, ettei tule väärinkäsityksiä.
Onhan ne pinkillä värillä ihan selvästi merkitty. Etkö osaa lukea?
Ymmärrän että ne ovat pinkkejä, mutta toivoin että ne on selkeästi merkitty, että OTA TÄSTÄ KASASTA VAALEANPUNAINEN KORI VAIN, JOS OLET SINKKU JA HAET SEURAA. Muuten en ehkä huomaisi, että erivärisillä koreilla on jotain piilomerkityksiä. Kaupoissa kun on harmaita, vihreitä, punaisia ja kaikenlaisia koreja, en ole asiaan niin kiinnittänyt huomiota.
Saa niitä muutenkin ottaa. Ei kauppias voi tuolla tavalla ruveta rajaamaan.
Mun kauppareissut on niin nopeita, että eipä kukaan mulle ehtisi jutella enkä mäkään hakeutuisi juttelemaan kenellekään, niin ei sinkkukorista olisi mitään hyötyä. Painelen vaan ns. laput silmillä tai ostoslistaa tuijottaen, että ei ruokakauppa oikein mulla toimisi mihinkään tutustumisiin. Aloituksessa lukee, että voi mennä tunteja ruokakaupassa. No siinä ei kori riitä, pitää olla kärry, jos niin paljon ostaa. Tai on vaan älyttömän hidas kävelemään ja tekemään päätöksiä, mitä ostaa.
En käyttäisi vaikka olisin sinkku. Riski jollekin todella kiusalliselle kohtaamiselle olisi melko korkea.. Tosin, voisihan sen kuitata jollain "ai, en edes huomannut että tämä on joku juttu, kori kuin kori heh heh" tai vastaavalla... Ja siitä päästään "ongelmaan", ei mikään takaa että se vaaleanpunaista koria kantava on sinkku, etsii seuraa, tai ylipäätään tietoinen korin merkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi vois olla kori sateenkaaren väreissä joita seksuaalivähemmistöt voisivat käyttää. Ja siinä vois olla jonkinlainen merkki kuvaamaan vielä sinkkuuttakin. Esim vaaleanpunaiset raidat tms.
hahahahah, että nyt valjastetaan ruokakaupoista irl elämän deittiäppiä?
Ei helvetti. Kas kun ei nussintanurkkaus.
En ottaisi. Kaupasta ostetaan ruokaa. Inhoan myös niitä juoruilevia ukkoja ja akkoja kaupan käytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain niin v****n ruma. Vilkaisepa peiliin huviksesi...
Kerro jotain, mitä en jo tiedä. Osaatko?
Minä olen kaunis.
Et voi olla. Kaunis ihminen ei hauku muita av-palstalla.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin varmaan vahingossa sen ja yllättyisin kun joku outo mies sanoo moi, joku hikinen aikamiespoika tai pappa jolla on palava katse? No ei vaan.
Mua lähestyy papat ilman sinkkukoriakin. Kori olisi teoriassa kiva idea, mutta varmaan saisin vain lisää innokkaita pappoja vaivoikseni. Tai känniläisiä. N40 ps, olen hoikka ja ihan simpsakka. En todella ymmärrä miksi jotkut 20v vanhemmat paapat lähestyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hahahahah, että nyt valjastetaan ruokakaupoista irl elämän deittiäppiä?
Lisämerkinnöillä voisi kertoa haluaako pikapanon vai pitkäaikaista seuraa, ehkä myös lapsihaaveista voisi viestittää ostoskorillaan
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Kas kun ei nussintanurkkaus.
En ottaisi. Kaupasta ostetaan ruokaa. Inhoan myös niitä juoruilevia ukkoja ja akkoja kaupan käytävillä.
Jumbossa oli joskus vuosia sitten pussauskoppi. Jokin vitsi tai kampanja se tais olla, oisko ollu ystävänpäivä, en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin varmaan vahingossa sen ja yllättyisin kun joku outo mies sanoo moi, joku hikinen aikamiespoika tai pappa jolla on palava katse? No ei vaan.
Mua lähestyy papat ilman sinkkukoriakin. Kori olisi teoriassa kiva idea, mutta varmaan saisin vain lisää innokkaita pappoja vaivoikseni. Tai känniläisiä. N40 ps, olen hoikka ja ihan simpsakka. En todella ymmärrä miksi jotkut 20v vanhemmat paapat lähestyy!
Olen mies ja kyllä minullekin sellaiset tuntemattomat "papat" välillä heittävät Jerryä, ilman siis mitään pervoilua tms. Että ei se nyt välttämättä automaattisesti tarkoita, jos joku suunsa avaa, että he olisivat "sillä mielellä" liikenteessä.
Sinkkukoria paremmin varmaan tulee kohtaamisia ja jutustelua pullonpalautusautomaatilla ja hävikkiruokahyllyllä.
Miehenä otan mielelläni vaaleanpunaisen kinkkukorin 🐷
Sama tehdä sosiaalinen kokeilu, tai varmaan jo tehty: Laitetaan joukko erinäköisiä ihmisiä kaupungille pyörimään "OLEN SINKKU, SAA LÄHESTYÄ" kyltit päänsä yllä. Tuskinpa siinä mitään yllätyksiä tulisi, hyvännäköisiä lähestyttäisiin, he saisivat numeroita tmv. ja mitä rumemmaksi kyltin kantaja menisi, sitä "epätoivoisemmalta" tuollainen näyttäisi. Hyvännäköisten kohdalla olisi "hauska tempaus", repäisy tms.
Hauska idea ja ottaisin kun tykkään kaikesta vaaleanpunaisesta ja hempeästä. Ja olen sinkkukin. :)