Nina järkyttyi puolisonsa kanssa Flamingon kylpylässä Säädytöntä irstailua joka puolella: "Haluan pois täältä"
Kylpylän asiakkaiden joukossa oli pariskuntia, jotka kutevat eli suutelivat pitkiä suudelmia ja hinkkasivat innokkaasti toisiaan vasten.
Pariskunnat olivat Ninan arvion mukaan arviolta pari-kolmekymppisiä.
Nina esiintyy tässä jutussa vain etunimellään aiheen kiusallisuuden vuoksi. Toimituksella on kuitenkin tiedossaan hänen henkilöllisyytensä.
Flamingon toimitusjohtaja Sanna Himberg kertoo Iltalehdelle, että heillä ei ole tietoa onko tilanteet johtaneet yhdyntään.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mikä on järkyttävää kahden aikuisen seksissä?
Sitä ei saa tehdä julkisella paikalla.
Aika monia tuntuu semmoinen kiinnijäämisen pelko ja julkisilla paikoilla irstailu kiihottavan. Menkää vaikka lukemaan tuolta seksipalstalta.
Mutta voisihan sellaisen käytöksen jättää silti niihin tilaisuuksiin jossa tuollainen käytös on asiallista. Onhan niitä seksimessuja ja muita tapahtumia olemassa niille, jotka sellaisesta tykkää.
Ei minua kyllä häiritse toisten muhinoinnit. Kunhan nyt ei ihan panohommiksi mene niin siinähän pussailevat ja hinkkailevat, ei ole minulta pois.
Haluan Flamingon kylpylään. T. Nainen ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä väärä paikka missä sitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon Naantalin kylpylä. Siellä on sattunut ja tapahtunut. Olen asunut lapsuuteni ja nuoruuteni siinä naapurissa ja muistan kun käytiin uimassa siellä kavereiden kanssa, sukellettiin uimalasit päässä ja nähtiin yhtä sun toista. Siellä oli silloin mm.kuuluisa panonurkkaus ja ulkoaltaassa oli aina jotain häppeninkiä.
No voi. Asuin vuosia Naantalissa, enkä tiennyt tuosta mitään.
Onneksi nytkin on lyhyt matka sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaapa kamalalta paikalta. En ole käynyt enkä mene. Kerran olen kylpylässä nähnyt kuinka porealtaassa touhuttiin sylikkäin. Oli täynnä se allas väkeä, mutta kukaan ei pariskunnalle uskaltanut asiasta mainita. Myöhemmin kuulin, että vieressä istunut uskovainen sinkkunainen, joka ei ollut miestä pöksyihinsä ikinä päästänyt sai sukupuolitaudin.
Sellainen tarina sitten seurakunnan moraalinvartijoille, kun julkinen vessa on vähän turhan kulunut.
Juuri pari viikkoa sitten sen juomavesipisteen takana yksi pariskunta parrutti menemään takaapäin.
Musta on ihan kiva katsella noita pareja. Usein vähän tumputan siinä samalla. Kylpylähän on nimenomaan rentoutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Istut porealtaassa ja spermalautta kelluu naaman ohi.
Sehän koaguloituu geelimäiseksi ja painuu pohjaan vedessä. Toivottavasti altaiden lattiat jynssätään kunnolla.
Olen itsekin käynyt Flamingon aikuisten puolella ja oli mielestäni oikein mukava paikka. Tosin kyllä siellä oli se yksi nuoripari, joka turhan innokkaasti hinkkasivat toisiaan. Niitä kyllä olen nähnyt joka uimahallissa tai porealtaassa. Inhottavimpia ovat kuitenkin ne porealtaassa vemputtavat ukot, joita olen myös valitettavasti todistanut (ja tämäkin oli Oulussa).
Ällöttäväähän se on, mutta ei mielestäni juuri Flamingoon sidottua... koska jotkut käyttäytyvät aina ällöttävästi kylpylöissä. Henkilökunnan pitäisi voida poistaa tuollaiset vemputtelijat heti, kun en minä kylpyläkävijänä halua 100% tietää vemputtaako se ukkeli vai näyttääkö vain.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika ällöttömän näköistä touhua.
Olen usein käynyt enkä nähnyt vastaavaa. Ehkä siksi että keskityin omaan mukavaan naatiskeluuni (en eroottiseen :) enkä kyylännyt mehuissani toisten rakkauselämää.
Todella usein kun menee suihkun kautta uimaan, ui kilsan ja menee sen jälkeen suihkun ja saunan kautta kotiin, jää näkemättä kaikki hauska.
En sinänsä pahastu jos näen seksiä, päin vastoin. Mulla ei vaan aika riitä päivystää urheilutiloissa ja ulkoilualueilla ja väijyä mahdollisia rakkaudenosoituksia. Itse en harrasta julkisella paikalla, ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon Naantalin kylpylä. Siellä on sattunut ja tapahtunut. Olen asunut lapsuuteni ja nuoruuteni siinä naapurissa ja muistan kun käytiin uimassa siellä kavereiden kanssa, sukellettiin uimalasit päässä ja nähtiin yhtä sun toista. Siellä oli silloin mm.kuuluisa panonurkkaus ja ulkoaltaassa oli aina jotain häppeninkiä.
No voi. Asuin vuosia Naantalissa, enkä tiennyt tuosta mitään.
Onneksi nytkin on lyhyt matka sinne.
Käytiin siellä usein perheen kera enkä ikinä nähnyt mitään halailua kummempaa, oletko varma paikasta? Minusta Naantali on epätodennäköisin sekstailukylpylä.
Hyi kamala, ajatuskin, että lilluisi samassa vedessä joidenkin sekstailijoiden kanssa... hyyyiiiii...!!!!!
Tähän se roomakin aikoinaan kaatui, eli syntisyyteen ja irstailuun. Minua ei tosin yllätä tämmöinen ja luulen, että yhteiskutuja järjestetään enemmänkin ihmisille. Se on sitä sielun ruokaa millä osaa kansasta ravitaan ja pidetään lihavina. Kaikki ei ole tästä tietoisia. Minä pidän tätä epäreiluna ihmisten kohteluna, sillä kaikille ei anneta. Voi tätä epäoikeudenmukaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä suomalaisuutta nähdä rakastunut pari suutelemassa ja tulkitsee sen seksin harrastamiseksi. Suomalaisessa avioiliitossa kun ei läheisyyttä saisi olla. En koskaan nähnyt vanhempieni olevan helliä toisilleen ja erohan siitä tuli, itse taas en ole koskaan ollut parisuhteesa.
mitä tapahtui vanhan kunnon käytöstavoille? ne eivät ole enää yhtään trendikkäitä. Tuskin kukaan suuttuu jos pariskunta jossakin altaassa istuu lähekkäin ja vähän pussailee. Siellä taitaa olla sellainen meno, jota valtaosa järkevistä ihmisistä harrastaa kotiseinien sisäpuolella. Kaikki eivät tarvitse yleisöä omalle "rakkaudelleen" vai onko siitä tullut joku petosluola, missä ei ollakaan oman kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli normiuimahallissakin joku pariskunta, josta nainen hinkutteli rahan päädyssä itteensä ukkoo vastaan ja kihersi et mennään porealtaaseen pussailee hihihihi 🤢
Ääh, radan päädyssä!
Muuttaa merkitystä kieltämättä. ;)