Vinkkejä aloittelijalle peppuseksiin?
10 vuoden seurustelun jälkeen suostuin kokeilemaan peppuseksiä. Ja yllätyin positiivisesti.
Pieni tappi tai dildo tuntuu hyvältä, mutta miehen penis sattuu liikaa. Mielestäni olen hyvin rentoutunut, mutta kipu on liian kovaa, jotta mies voisi työntyä sulkijalihaksesta syvemmälle.
Missä asennossa saatte rentouduttua parhaiten? Mikä on paras vinkkisi?
Liukuvoide on käytössä.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Miehen vehkeen kokoinen dildo miehen sisään.
Loppuupa kakkosen vonkaus ton tempun jälkeen lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi loppuisi? Meillä harrastetaan ihan puolin ja toisin tota. Kyllä mun mies nauttii oman vehkeensä kokoisesta dildosta sisällään ja saa kovia orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Hyväähän se tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kun Iltalehtikin julisti anaaliseksin olevan normaalia, niin nyt kait voi kysyä ensi treffeillä:" Mitenkäs on tuo anaalipuoli sängyssä kun ollaan?"
Aiemminko ei ole voinut avoimesti keskustella seksuaalisista mieltymyksistä?
Sama kuin Ap:lla että kipu tulee kun jo ohitettu sulkijalihas. Tuntuu kuin olisi kauhea paine yms anaalissa sen jälkeen.
N 27
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin Ap:lla että kipu tulee kun jo ohitettu sulkijalihas. Tuntuu kuin olisi kauhea paine yms anaalissa sen jälkeen.
N 27
Kipu on varoitus, kehon tapa kertoa, mitä ei kannata tehdä.
Etene hitaasti ja muista pesu ja liukkari.
Miten saisi toisen suostumaan kakkaseksii eli kakasteluun?
Peppuseksi on panijalle samalla esteettistä katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisi toisen suostumaan kakkaseksii eli kakasteluun?
Kakastelua on parasta harrastaa pesutiloissa. Ilmapatja lattialla voi olla pehmusteena. Tietysti hyvät pesuaineet kakan hajun ja maun poistamiseksi suusta ja iholta lopuksi.
Nukkuuko kukaan siten, että molempien pyllyt ovat partnerin naamankohdalla? Tällöin tuoksut tulisivat nukkuessakin neniin ja tämä virittäisi kiihkoa voimakkaammaksi.
Voiko ripuli tarttua peppuseksissä? Kuinka kauan on pidettävä peppuselipaattia ripulitaudin jälkeen?
Tamppooni.
Harjoittele sillä ensin..
PerSuun ei ainakaan kannata suostua, vaikka suoli olisi kuinka huuhdeltu tms. niin ulostetta jää johonkin aina jonkin verran etkä halua sitä suuhusi.
Mut opetti tyttöystävä tähän. Oli kokeneempi. Mulla siis eka perspano hänen kanssa. Kerran vain nussiessa hän kysyi tykkäänkö pyllyyn panna. Enhän mä tiennyt tykkänkö. Kokeiltiin. Mua opetettiin kärsivällisesti ja tuntuhan se erilaiselta kun pillu. Siinnä vaan mä ainakin laukeen aika äkkiä kun perse puristaa terskan takaata. Tyttis tykkää enemmän vissiin kun yhä aina välillä haluaa. En mä ikinä ole mitään paskaa kyrpääni saanut mutta joskus tyttis kusee sänkyyn tän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mut opetti tyttöystävä tähän. Oli kokeneempi. Mulla siis eka perspano hänen kanssa. Kerran vain nussiessa hän kysyi tykkäänkö pyllyyn panna. Enhän mä tiennyt tykkänkö. Kokeiltiin. Mua opetettiin kärsivällisesti ja tuntuhan se erilaiselta kun pillu. Siinnä vaan mä ainakin laukeen aika äkkiä kun perse puristaa terskan takaata. Tyttis tykkää enemmän vissiin kun yhä aina välillä haluaa. En mä ikinä ole mitään paskaa kyrpääni saanut mutta joskus tyttis kusee sänkyyn tän aikana.
Paras harjoittaa kylpyhuoneessa ilmapatjalla tuossa tapauksessa.
Kannattaako kertoa kakastelusuhteessa aiempien kakastelusuhteiden määriä?
Mies ottaa ensin tapit ja dildot sisäänsä sitten vasta nainen ehkä kokeilee pippeliä.
m53
Voiko piereskely tarttua anaalissa? Mies on kova piereskelijä. Onko se jokin virus aiheuttajana?
Olen kerännyt älyppiini tapaamieni naisten pyllyjen kuvia kaikkine yksityiskohtineen. Kiva niitä katsella idle-hetkinäni.