Niiralassa rajavartijat pysäyttivät tu...paikanhakijat yksi sai kaasua
Kommentit (1312)
Juuri noin miten edellinen kirjoitti eli kaikki valmiina , kun tänne tullaan. Uutisissa juuri näytettiin kuinka petivaatteet valmiiksi tulijoille ja eikä jää siihen. Tulevat saamaan vaikka mitä. Tuon takia sanova : Suomi on hyvä maa. Rajalla pitäisi jokainen palauttaa takaisin. Äijiä suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vai että rajat kiinni keskiyöllä? Senkin jälkeen kun rajat olivat kiinni, rajalle pölähti joukko pyöräilijöitä. Eiköhän niillekin bussi tilattu. (Suora lähetys yöllä)
Aivan käsittämätöntä toimintaa Suomelta, että tänne päästetään ketkä tahansa ja vielä täysihoidolla! Maksakoon päättäjät itse noiden elatuksen. Ja vartioituun paikkaan koko jengi, ei minnekään kaupungin vuokra-asuntoihin.
Nyt on Venäjällä nähty, että tänne pääsee tuosta vaan. Seuraavaksi sieltä tulee W a g n e r in sotilaat fillareilla ja tervetuloa vaan.
Sama ralli jatkuu Vartiuksen kautta tänään. En voi käsittää Suomen munatonta toimintaa. Suomalaisten turvallisuudella ei ole MITÄÄN väliä.
Sekin porukka, joka yritti väkisin rajan yli ja josta yhtä kaasutettiin, oli sen näköistä, että vankilassa on istuttu.
Jos ei loppujakin asemia saada kiinni, meillä on helvetinmoinen ongelma k
Naisena mua oikeasti ahdistaa kun tollasia pedonkatseella varustettuja ulkomaalaisia rikollisia asutetaan meidän keskelle. Jo 2015 tuli selväksi ettei suomalaisten naisten turvallisuudella ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vai että rajat kiinni keskiyöllä? Senkin jälkeen kun rajat olivat kiinni, rajalle pölähti joukko pyöräilijöitä. Eiköhän niillekin bussi tilattu. (Suora lähetys yöllä)
Aivan käsittämätöntä toimintaa Suomelta, että tänne päästetään ketkä tahansa ja vielä täysihoidolla! Maksakoon päättäjät itse noiden elatuksen. Ja vartioituun paikkaan koko jengi, ei minnekään kaupungin vuokra-asuntoihin.
Nyt on Venäjällä nähty, että tänne pääsee tuosta vaan. Seuraavaksi sieltä tulee W a g n e r in sotilaat fillareilla ja tervetuloa vaan.
Sama ralli jatkuu Vartiuksen kautta tänään. En voi käsittää Suomen munatonta toimintaa. Suomalaisten turvallisuudella ei ole MITÄÄN väliä.
Sekin porukka, joka yritti väkisin rajan yli ja josta yhtä kaasutettiin, oli sen näköistä, että vankilassa on istuttu.
Tää viesti on on yksi mikä todistaa, sen mitä olen koko ajan sanonut, persut on säälittäviä pelokkaita ressukoita, voi nyyh sentään kun nyt pelottaa.
Sallaan luvattu -15 astetta pakkasta. Siinäpä pyöräilevät. Pirtsakka herätys Kostamuksessa nukutun hotelliyön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin miten edellinen kirjoitti eli kaikki valmiina , kun tänne tullaan. Uutisissa juuri näytettiin kuinka petivaatteet valmiiksi tulijoille ja eikä jää siihen. Tulevat saamaan vaikka mitä. Tuon takia sanova : Suomi on hyvä maa. Rajalla pitäisi jokainen palauttaa takaisin. Äijiä suurin osa.
Ne taitaa kaikki olla taas miehiä. Suvajakeilla ei mitkään kellot kilise, että siinä vois olla jotain outoa? Vaikka nukkuvia soluja, valmiina vastaanottamaan käskyjä alkaa lahtaamaan suomalaisia? Ei, eihän sellainen voi olla mahdollista. Ei meille voi käydä kuten Israelille.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla Irak päästi 2015 vangit ja mielisairaat vapaalle kunhan ne lähtivät maasta. Eikä ole ihme ettei Irak halua niitä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisi varmaan aika moni suomalainenkin tuon mielellään vastaan, että joku muu järjestäisi ja maksaisi asunnon ja sinne kaiken tarvittavan. Ja sitten joka kuukausi rahat virtaisivat tilille. Ilman että itse tarvitsee tehdä yhtään mitään.
Ei ihme, että tuo houkuttelee myös muualla maailmassa kun tosiaan on suurempaa ylellisyyttä kuin mitä on tarjolla omille kansalaisille ja täällä laillisesti asuville ja työskenteleville.
"" Tuomme asuntoihin patjat, sängyt, ruokapöydän, ruoanlaittovälineistön kuudelle hengelle sekä hygienia- ja siivoustarvikkeita.""
Miten me veronmaksajat saisimme kaikki nuo edut? Olisi ollut ihan kiva muutossa kun ei olisi tarvinnut itse ostaa mitään vaan joku olisi vain varustellut yhteiskunnan rahoilla asunnon valmiiksi.
Suomalaiset ovat asunnottomia ja ruokajonoissa.
Olen samaa mieltä että 18.11. pitää julistaa kansalliseksi liputuspäiväksi, jolla juhlistetaan demuslimisaation alkua.
Missä on muuten määritelty se, millaista elintasoa noille pitää järjestää?
En tajua, kun Suomen kansalainen voidaan jättää laillisesti asunnottomaksi koska lain mukaan yhteiskunnalla ei ole velvollisuutta järjestää aikuiselle ihmiselle asuntoa.
Niin miksi sitten noille tulijoille pitää järjestää korkeampi elintaso kuin muille?
Vähän luulen, että Suomessa asuvat ja tänne veroja maksavat eivät halua noita tänne elätettäväksi maksamillaan veroilla yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän luulen, että Suomessa asuvat ja tänne veroja maksavat eivät halua noita tänne elätettäväksi maksamillaan veroilla yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan.
Siis: *Vähän luulen, että Suomessa asuvat ja tänne veroja maksavat venäläiset eivät halua noita tänne elätettäväksi maksamillaan veroilla yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan."
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti halua, jos malli on sama kuin aiemmin ettei mitään vaadita vastineeksi. Jos opettelevat kielen ja tekevät töitä eikä rikoksia niin asia on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on muuten määritelty se, millaista elintasoa noille pitää järjestää?
En tajua, kun Suomen kansalainen voidaan jättää laillisesti asunnottomaksi koska lain mukaan yhteiskunnalla ei ole velvollisuutta järjestää aikuiselle ihmiselle asuntoa.
Niin miksi sitten noille tulijoille pitää järjestää korkeampi elintaso kuin muille?
Joo, suomalaiset saa asua paljaan taivaan alla tai teltassa. Kerran vuodessa järjestetään Asunnottomien Yö ja annetaan uudet villasukat. Pärjäile seuraavat 364 päivää, nähdään vuoden kuluttua!
Kansa äänesti päättäjät valtaan ja mitä tekevät päättäjät? Ei ole tarpeen laittaa koko rajaa kiinni! Majoittakoon ja elättäköön itse nuo tulijat.
Olen todella, todella pettynyt ja vihainen Suomen toimintaan.
Laittaisko joku pystyyn addressin itärajan saamiseksi kiinni. Allekirjoitan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti halua, jos malli on sama kuin aiemmin ettei mitään vaadita vastineeksi. Jos opettelevat kielen ja tekevät töitä eikä rikoksia niin asia on kunnossa.
No ei ole asia kunnossa! Se on täysin väärin kaikkia tänne laillisesti töihin tulevia kohtaan sekä oikeasti suojelua tarvitsevia kohtaan että järjestelmää väärinkäytetään!
Sillä ei ole mitään väliä vaikka ihme tapahtuisi (mitä ei tapahdu) että joskus työllistyisivät. Tänne kyllä riittää maailmalta ihan oikeasti töihin tulijoita jotka tulevat tänne laillisesti ja työluvan kanssa ja ovat töissä heti ensimmäisestä päivästä!
Sen lisäksi noidenkin ylläpitoon menevät rahat ovat poissa sekä suomalaisilta, täällä laillisesti asuvilta ja työskenteleviltä muunmaalaisilta ja myöskin niiltä oikeasti hädässä olevilta kuten ukrainalaisilta! Eli kaikki kärsivät tästä systeemin väärinkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisi varmaan aika moni suomalainenkin tuon mielellään vastaan, että joku muu järjestäisi ja maksaisi asunnon ja sinne kaiken tarvittavan. Ja sitten joka kuukausi rahat virtaisivat tilille. Ilman että itse tarvitsee tehdä yhtään mitään.
Ei ihme, että tuo houkuttelee myös muualla maailmassa kun tosiaan on suurempaa ylellisyyttä kuin mitä on tarjolla omille kansalaisille ja täällä laillisesti asuville ja työskenteleville.
Ihan pieni korjaus, pitää sentään tehdä sen verran, että sanoo "asylum" rajalla. Joskin en tiedä, joustetaanko tuostakin. Kunhan katsoo virkailijaa nätisti ja vetoavasti niin riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Suomi pelkää että tapahtuu, jos se laittaa rajan kiinni eikä käsittele tp hakemuksia?
Emme tipahda maailmankartalta mihinkään. Mitä sitten jos joku Ranska paheksuu?
Nehän voi lastata suoraan bussiin ja viedä Ranskaan.
Kysymys itärajalla ei tp-hakijoista vaan tp-hakijoiksi naamioituneista hybridisodankäynnin täsmäammuksista.
Suomea kohtaan hyökätään ja ilman todella voimakkaita vastatoimenpiteitä olemme isossa kusessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niillä ole siellä rajoilla paloletkuja?
Peltorit korville niin ei kuule asylumia
Jos ei loppujakin asemia saada kiinni, meillä on helvetinmoinen ongelma käsissä.