Niiralassa rajavartijat pysäyttivät tu...paikanhakijat yksi sai kaasua
Kommentit (1312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päästetä niitä tänne enää. Suljetaan koko raja. Me ei tarvita turv.paikkahakijoita ollenkaan. Nuokin oli ihan rikollisen näköisiä miehiä kaikki.
Minkä näköinen on rikollinen?
Gazan kaistaleelta Garjalan kaiztaleelle tullut
Kyllä nuo tulijat ovat jotain multiosaajain parasta A-ryhmää, koska näköjään osaavat ajaa polkupyörälläkin. Jotkut äfricäänsin sarvesta tulleet ehkä osaavat jopa lukeakin, vaikkeivat lukemaansa ymmärtäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkotyöhön. Saavat kustantaa itse oman elämisensä. Palkkaa tasan sen verran mitä menee asumiseen ja ruokaan, ei euroakaan ylimääräistä. Ripotellaan nuo järjestyksessä joka kuntaan. Kunnat saavat ilmaisen työntekijän passitettavaksi ihan mihin tahansa paskatyöhön.
Sen verran on kokemusta näistä työntekijöinä, että vessoja eivät suostu siivoamaan, heidän maassaan naiset ei käy töissä ym. Ihan omasta suustaan suoraan kuultuna kun tiedustelin miksi siivoojana työskentelevä ei voi siivota vessaa eikä ottaa käskyjä vastaan naiselta. Sai sitten lähteä sinne omaan maahansa tai minne tykkää.
Mä olen tehnyt töitä 2015 tulleiden kanssa. Ihan samalla tavalla siivosivat vessoja ja ottivat käskyjä naisi
Eli vain kaksi vaihtoehtoa, joko työskentelet siivoojana tai sitten työskentelet valtiolla virkamiehenä. Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos valitat työn raskaudesta niin tule julkiselle puolelle valtion virastoon töihin, niinkö?
Tulispa sinne oikein jäätävän hyytävän kovat pakkaset.
Telttoihin saa helposti reikiä..:D
Vierailija kirjoitti:
Suomi on sivistysvaltio. Sivistysvaltio pitää rajansa auki niille jotka kärsivät.
Sivistysvaltio suojelee kansalaisiaan ulkoiselta uhalta, tässä tapuksessa näiltä maahantunkeutujilta. Yritä ymmärrtää se, sinä Suomen vihollinen. Turhaa yrittää jonkun ihnisoikeuspaskan varjolla tuhota Suomen viimeinenkin hyvinvointi. Painu Ruotsiin nauttimaan vasemmistopolitiikan aikaansaannoksista, ota s*atanan Honkavaara mukaasi. Niin lopen kyllästynyt teihin r*ssän kätyreihin, isänmaan vihollisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita ei saa päästää tänne! Tulee jo nyt ihan turvaton olo. Oikeasti. 😥
Mä pelkään mun tyttöjen puolesta. Olivat jo kaksi kesää sitten joutunut Oodissa näiden ahdisteltavaksi. Yhtään enempää ei tänne näitä.
Ovat jo liian vanhoja ei tarvitse enää pelätä ahdistelua.
Vasta loppukesästä 76-vuotias mummo palasi tuohtuneena ja peloissaankin kävelyltään ja kertoi, että muhamedit olivat punkeneet puskasta rantatielle ja ängenneet kyselemään mummolta hintaa.
Mummo ei ole tuon jälkeen uskaltautunut tuolle reitille kävelylle ja vähäkin liikunta olisi hänelle hyvin tärkeää.
Pistää vihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkotyöhön. Saavat kustantaa itse oman elämisensä. Palkkaa tasan sen verran mitä menee asumiseen ja ruokaan, ei euroakaan ylimääräistä. Ripotellaan nuo järjestyksessä joka kuntaan. Kunnat saavat ilmaisen työntekijän passitettavaksi ihan mihin tahansa paskatyöhön.
Sen verran on kokemusta näistä työntekijöinä, että vessoja eivät suostu siivoamaan, heidän maassaan naiset ei käy töissä ym. Ihan omasta suustaan suoraan kuultuna kun tiedustelin miksi siivoojana työskentelevä ei voi siivota vessaa eikä ottaa käskyjä vastaan naiselta. Sai sitten lähteä sinne omaan maahansa tai minne tykkää.
Mä olen tehnyt töitä 2015 tulleiden kanssa. Ihan samalla t
Eli vain kaksi vaihtoehtoa, joko työskentelet siivoojana tai sitten työskentelet valtiolla virkamiehenä. Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos valitat työn raskaudesta niin tule julkiselle puolelle valtion virastoon töihin, niinkö?
En ymmärrä logiikkaasi ja lainaus on raas rikki. Työskenneltiin laitoshuoltajina julkisella sektorilla, siivoustyö.
Wakner ukkoi voip tulloo koko venäjän ihmisaseet ?ovat haistaneet helpon saaliin.Sekoittavat pakkaa,viimeksi olivatkin 2015 sotilaskarku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pakkanen kiristyy. :)
Lämmitetyt teltat jo odottavat, ettei kylmässä tarvitse odotella jos syntyy ruuhkaa. Eli mitä hymistelet?
Ei kai ne vain joudu itse pilkkomaan kaminapuitaan!?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo tulijat ovat jotain multiosaajain parasta A-ryhmää, koska näköjään osaavat ajaa polkupyörälläkin. Jotkut äfricäänsin sarvesta tulleet ehkä osaavat jopa lukeakin, vaikkeivat lukemaansa ymmärtäisikään.
Siistit lämpimät vaatteet. Ovatko työskennelleet Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmitetyt teltat jo odottavat, ettei kylmässä tarvitse odotella jos syntyy ruuhkaa. Eli mitä hymistelet?
Kaminateltta onkin ihan sopivan tasoinen majoitus parempaa elintasoa hakeville.
Katsotaan sitten keväämmällä sitä maleskelulupahommaa!
Mun kaukasian paimenkoirani rakastaa juosta vapaana, mutta tummemmista miehistä se ei tykkää. On purrut jo kahta.
Taidan mennä huomenna sen kanssa Kuhmon raja-asemalle. En olekaan käynyt siellä aikoihin.
Nää kulkee merkkivaatteissa, kalliit puhelimet ja röökiä palaa. Toista se on täällä tavallisella duunarilla jonka vaatteet on mallia Prismasta, puhelimet halpamalleja ja röökikin on viety huulesta (~9,50€ aski).
Kyllä sapettaa.
Osa noista tulijoista on Syyrialaisia sotarikollisia, sekä Ukrainassa taistelleita, sotakelvottomia vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaalla on lampaan jutut. Sori ikävä pilata sun kuvitelmat. Teltat on vain sitä varten jos joutuu hetken odottamaan siellä rajalla.
Vkk-pölvästilä on vkk-pölvästin jutut, eli jostain lampaistahan nämä yleensä mölisevät.
Ei turvallisesta maasta näitä henkilöitä tarvitse vastaanottaa. Kyllä naapuri heistä hyvän huolen pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telttoihin saa helposti reikiä..:D
Hih hih hih.. oletpa nokkela.
Mitä pahaa reiki-hoidoissa muka on?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se purrarääle kehunut ,että nyt on asia hoidettu. Vitunääliö se purra.
Mongertajaääliö.