Koska sinua on viimeksi halattu?
Kommentit (40)
Kukaan ei halaa. Itse kyllä tykkäisin halata.
Tänään, ei tuosta monta tuntia ole.
Aamulla kun vaimo kömpii sängystä ylös, niin käyn halaamassa. Samoin halasin lapsen joka meni kouluun päiväksi, onneksi se ei pidä sitä "nolona" vaikka on sellaisessa nolousiässä, sen kaverien nähden en toki halaile. Toinen lapsi on jo omassa asunnossa, halaan jos tulee käymään.
t. halaava mies
Vaimo on halannut kai joskus 2 vuotta sitten kun sen isä kuoli , mutta tapailen yhtä naista säännöllisesti,eli halailtu on edellispäiväinä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halaa. Itse kyllä tykkäisin halata.
Tuota otusta kyllä hali en ,sähän oot sellainen alien!
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala kun tekikin pahaa tajuta, että siitähän on 17 vuotta ja vähän päälle..
Lisään vielä, että nyt kun tuota meni laskeskelemaan niin iskikin ihan hirmuinen halipula ja läheisyydenkaipuu.
Tämä on selvästikin asia jonka olemassaoloa (tai siis puuttumista) ei halua edes ajatella normaalisti, koska tuli ihan fyysisestikin paha olo tuon tajuamisesta.
Eilen duunikaverin läksiäisissä sain halauksia monelta nykyiseltä ja entiseltä kollegalta, aamulla lapsi halaisi kouluun lähtiessään. Mua kyllä halaa joku ihan joka oka päivä.
Enpä muista. Vähissä ovat halauskerrat ja halaajat. Nykyään enää oma mies. Ystävienkin kanssa se on loppunut. Tuntuupa pahalta. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan koskaan. En ainakaan muista sellaista. T: kiltti ja kunnollinen mies
Tuliko paljon kutsuja bileisiin, kun olit nuori?
Ei kukaan kutsunut bileisiin nuorena.
En osaa sanoa. Siitä on aika paljon aikaa. Haluaisin halata äitiäni. Kaipaisin myös itselleni lohduttavaa ja turvaa tuovaa halausta. Haluaisin myös halata yhtä lasta, mutta hän ei pidä minua niin läheisenä että uskaltaisi halata minua kunnolla.
Enemmän on elämässä lyöty ja pahoinpidelty kuin kosketettu positiivisella tavalla.
Kauan sitten. Toki kavereita joskus halaan, mutta joidenkin kohdalla koen sen epämiellyttävänä.
Lapsi on halannut kesällä.
Lokakuun alussa, kun tytär lähti kotiinsa. Hän ja puolisonsa halaavat aina tullessaan ja lähtiessään. Muilta en halauksia saakaan.
Eilen illalla mieheni halasi. Halataan aina aamulla ja illalla. Lapsi on siinä iässä että halauksia ei enää paljoa satele. Joskus yllättäen kapsahtaa kaulaan, viimeksi lauantaina.
En ole halailijatyyppiä. En saa siitä mitään. Tai no, oma lapsi pienenä oli ihana möngertäjä. Mutta noin yleisesti se ei ole minusta mitenkään kivaa. Pään silittäminen olisi paljon mukavampaa.
3 kk sitten, kun pitkäaikainen lähiesimies lähti muualle töihin. Ei haitannut, vaikken yleensä ole lainkaan halaajatyyppiä.
Ei minuu halannu ees vanhemmat lapsena, nii ei ehkä ole ikinä.
No miksi ei laskettaisi? Itse sen sijaan mietin, että lasketaanko se jonkinlaiseksi halauksen saamiseksi kun koira laittaa etutassunsa olkapäilleni.. Itse siis halasin aina koiraa tuossa tilanteessa.
Tuostakin kyllä on jo useampi vuosi aikaa kun koirakin ollut kuolleena jo reilun 4 vuotta eikä sekään enää vanhoilla päivillään kahdella tassulla temppuillut.