Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sinua on viimeksi halattu?

Vierailija
17.11.2023 |

Itseäni noin kymmenen vuotta sitten.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä ja puoli vuotta sitten, jos ei lasten halauksia lueta.

No miksi ei laskettaisi? Itse sen sijaan mietin, että lasketaanko se jonkinlaiseksi halauksen saamiseksi kun koira laittaa etutassunsa olkapäilleni.. Itse siis halasin aina koiraa tuossa tilanteessa.

Tuostakin kyllä on jo useampi vuosi aikaa kun koirakin ollut kuolleena jo reilun 4 vuotta eikä sekään enää vanhoilla päivillään kahdella tassulla temppuillut.

Vierailija
22/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halaa. Itse kyllä tykkäisin halata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, ei tuosta monta tuntia ole.

Vierailija
24/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun vaimo kömpii sängystä ylös, niin käyn halaamassa. Samoin halasin lapsen joka meni kouluun päiväksi, onneksi se ei pidä sitä "nolona" vaikka on sellaisessa nolousiässä, sen kaverien nähden en toki halaile. Toinen lapsi on jo omassa asunnossa, halaan jos tulee käymään. 

t. halaava mies

Vierailija
25/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on halannut kai joskus 2 vuotta sitten kun sen isä kuoli , mutta tapailen yhtä naista säännöllisesti,eli halailtu on edellispäiväinä.

Vierailija
26/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halaa. Itse kyllä tykkäisin halata.

Tuota otusta kyllä hali en ,sähän oot sellainen alien!

Vierailija
27/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kamala kun tekikin pahaa tajuta, että siitähän on 17 vuotta ja vähän päälle..

Lisään vielä, että nyt kun tuota meni laskeskelemaan niin iskikin ihan hirmuinen halipula ja läheisyydenkaipuu.

Tämä on selvästikin asia jonka olemassaoloa (tai siis puuttumista) ei halua edes ajatella normaalisti, koska tuli ihan fyysisestikin paha olo tuon tajuamisesta.

Vierailija
28/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen duunikaverin läksiäisissä sain halauksia monelta nykyiseltä ja entiseltä kollegalta, aamulla lapsi halaisi kouluun lähtiessään. Mua kyllä halaa joku ihan joka oka päivä. 

Vierailija
29/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista. Vähissä ovat halauskerrat ja halaajat. Nykyään enää oma mies. Ystävienkin kanssa se on loppunut. Tuntuupa pahalta. 😢

Vierailija
30/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso noin kaksi tuntia sitten

Vierailija
31/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan koskaan. En ainakaan muista sellaista. T: kiltti ja kunnollinen mies

Tuliko paljon kutsuja bileisiin, kun olit nuori? 

Ei kukaan kutsunut bileisiin nuorena.

Vierailija
32/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Siitä on aika paljon aikaa. Haluaisin halata äitiäni. Kaipaisin myös itselleni lohduttavaa ja turvaa tuovaa halausta. Haluaisin myös halata yhtä lasta, mutta hän ei pidä minua niin läheisenä että uskaltaisi halata minua kunnolla.

Vierailija
33/40 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on elämässä lyöty ja pahoinpidelty kuin kosketettu positiivisella tavalla.

Vierailija
34/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten. Toki kavereita joskus halaan, mutta joidenkin kohdalla koen sen epämiellyttävänä. 

Lapsi on halannut kesällä. 

Vierailija
35/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
36/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun alussa, kun tytär lähti kotiinsa. Hän ja puolisonsa halaavat aina tullessaan ja lähtiessään. Muilta en halauksia saakaan.

Vierailija
37/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista :'(

Vierailija
38/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla mieheni halasi. Halataan aina aamulla ja illalla. Lapsi on siinä iässä että halauksia ei enää paljoa satele. Joskus yllättäen kapsahtaa kaulaan, viimeksi lauantaina.

En ole halailijatyyppiä. En saa siitä mitään. Tai no, oma lapsi pienenä oli ihana möngertäjä. Mutta noin yleisesti se ei ole minusta mitenkään kivaa. Pään silittäminen olisi paljon mukavampaa.

Vierailija
39/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk sitten, kun pitkäaikainen lähiesimies lähti muualle töihin. Ei haitannut, vaikken yleensä ole lainkaan halaajatyyppiä.

Vierailija
40/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuu halannu ees vanhemmat lapsena, nii ei  ehkä ole ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme