Painonpudotusrinki!! Nyt, mammat, tsempataan toisiamme!
Ei oteta mitään paineita eikä aseteta tavoitteita liian korkealle.
Käydään vaikka aina viikon alussa vaihtamassa kuulumiset ja etenemiset. Ja vaihdetaan hyviä ruokaohjeita yms. vinkkejä onnistumiseen.
Minä ilmoittaudun ensimäisenä..
Paino nyt 71kg ja tavoite juhannukseen mennessä 63kg.
Painonvartijapisteillä ajattelin edetä. Siitä on hyviä kokemuksia (oon joskus muutama vuosi sitten tiputtanut 30kg), mutta nyt ei ole aikaa mennä ryhmään eikä yksin oikein saa aikaiseksi.
-Muumimamma
Kommentit (46)
Joka maanataina vaihdetaan viikon kuulumiset. Se, joka on ensimmäinen sivuilla aloittaa pinon otsikolla " kevennysrinki" . Käykö kaikille vai onko muita ehdotuksia?
Nyt lähtee läskit!
-Muumimamma (ap)
Tää vaan sano, että järjestelmävirhe, yritä uudelleen niin luulin, että ei onnistunut.
Läskiä taitaa olla jo aivoissakin ;)
-muumimamma
Mä meen ennemmin Arnold´siin juomaan kahvia ja syömään pari herkkudonitsia. *Kirjoittaa toinen käsi springles-purkissa*
tavoitteena ainakin -7kg kesään mennessä. ja samalla toivon vähän kiinteytystä
nyt siis mitat 174cm / 67kg
Mulla paino nyt 74kg ...kymmenisen kiloa pitäis saada pois. Taidan liittyä uudestaan tuonne Kiloklubiin.
-Minnie
Viime keväänä mulla lähti 10kg tällä systeemillä, nyt vaan samanlainen rykäys vielä...
-Minnie
Motivaatiota riittää liikkumiseen ja hyvään terveelliseen ruokaan, mutta aika ei tunnu riittävän. Ja juuri kun pääsee hyvään vireeseen liikunnan suhteen, niin jompi kumpi lapsista sairastuu tai itsekin.
Tarkoitus olisi saada hyllyvät takapuolesta ja reisistä kiinteytymään. Eihän noille mitään ihmeitä voi, mutta edes pienikin edistys piristäisi kesää.
Tsemppiä muillekin!
Ja jotain kevyitä herkkuohjeita voisi joku laittaa... jos sellaisia on(?).
Koko joulunaika ja uusi vuosi ollut yhtä mässäämistä ja suklaan puputtamista, liikaa viiniä ja olutta. Nyt on motivaatiota...
15 kg pitäisi saada alas.
Jouluna tuli 3 kg ylimääräistä, joka pitäisi saada pois helmikuun puoleen väliin mennessä.
Aloitin projektini jo syksyllä (-7kg tähän mennessä). Joulukuun alussa loppui jumpat ja jatkuvat vasta ensi viikolla, en uskalla mennä vaakaan kun vaatteista huomaan että takaisin on tullut pari kiloa =(
Mutta vielä -15kg tavoitteena!
Joanna
Pituus 174 cm, painoa nyt 75 kg ja 8 - 10 kg pitää saada pois. Pizzansyönti ja kaljanjuonti saa nyt loppua, lisäksi annoin auton muualle käyttöön " koeviikoksi*" eli pakko liikkua taaperon kanssa kävellen...
Itte alotin laihduttamisen vuosi sitten. Pari kuukautta, no syksystä alko oikein kunnon " laihis" . Vielä matkaa ainakin vuosi. Välillä meinaa homma luhistua käsistä.. Mutta ei oo pahemmin paino karannu käsistä. Pari kiloa tossa ilmesty ENNEN JOULUA!! Se sai pidettyä kilot kurissa jouluna ja vuoden vaihteessa.
Oon 160 senttinen ja painoa 65 kiloa. 5 kiloa lähtee haaveissa kesäksi ja toiset ensi jouluksi. Sitten jos voisi vähän trimmata seuraavaksi kesäksi.. :))
Masu roikkuu raskauden jäljeltä ja peppua on ihan liikaa mun makuuni!
Kilo-Stop kapselit on mun myrkkyni tällähetkellä. Karppaaminen oli hyvä juttu!
Ja vatsalihaksiakin oon reenannu, niin on sitten sikspäkki odottamassa kun vaan ihrat lähtee edestä!! :D
*Keiju*
Itse omistan salikortin, inhoan vain käydä siellä. Mutta tänään menen tekemään ohjelmani, pyrin käymään tällä viikolla vielä ainakin 1-2krt lisäksi. Ensi viikolla alkaa jumpat ja jatkan niitä 2-3krt/vko, kuten jo syksyn tein.
Ruokavaliosta pois karkit, roskaruoka (olen ylikuluttaja =( ), alkoholia juon kerran pari kuussa ja se saa jäädä. Samoin kaikki muu, sokerijuomat olen jo hylännyt syksyllä.
Joanna
Ookko kokeillu jumppailla ihan kotosalla?
Mulla on kaksi taaperoa jaloissa roikkumassa. Lenkillä käyn illalla kun mies on kotona, kuntosalilla käyn ennen tai jälkeen töitten.
Telkkaa kattellessa makaan lattialla ja lapset kiipeilee päällä ja teen jumppaa siinä sivussa: Ota toinen vuorollaan, tai jos oot HULLU-LAIHDUTTAJA niin molemmat samaan aikaan masun päälle ja tee vatsalihaksia. Tai tietty omassa rauhassa, vaikka lasten nukahdettua?
Mun iltanukutus menee niin että otan jumppapallon ja menen lastenhuoneeseen makaan pallon päälle ja teen siinä vatsalihaksia ja venyttelen kunnes lapset simahtaa.. :)
*Keiju*
En liikkunut normaalia enempää, pistin vain ruokalistat uusiksi. Pari ensimmäistä viikkoa oli vähän vaikeita, mutta kun siihen tottui niin oaino tippui ihan itsestään. 7kk:ssa tippui 30kg. En ole ikinä tykännyt käydä salissa enkä hikilenkeillä, joten tää oli mun juttu. Suosittelen kaikille!!
Nyt siis ajattelin yrittää samalla systeemillä. Lisäksi harrastan aktiivisesti tanssia muutaman kerra viikossa.
t. muumimamma
Joka maanataina vaihdetaan viikon kuulumiset. Se, joka on ensimmäinen sivuilla aloittaa pinon otsikolla " kevennysrinki" . Käykö kaikille vai onko muita ehdotuksia?
Nyt lähtee läskit!
-Muumimamma (ap)