Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko tylsä perhe?

Vierailija
26.12.2006 |

Luin ketjua mitä teette tänän. Moni sanoi että ei jaksa enää vaan maata.

Mitä sanotte meidän joulusta. Koko joulu oltu vaan perheen kesken, kukaan ei ole käynyt, eikä me käyty missään. Ja kun tuli tänään huono omatunto, ja ehdotin, haluaisivatko lapset käydä jossain, (kun luin aloitusta että muutkin käytte ja teillä käy ja ette jaksa enää vaan olla jne) niin lapset sanoivat, että ok, käydän sitten. Mutta sitten esikoinen, että " kuitenkin tykkään olla kotona ja pelata ja lukea" . Siis pelata vanhempien kanssa uutta lätkäpeliä ja leikkiä itsekseen ym. Itsekään en ymmärrä, miten jotain voi kyllästyttää kotonaolo. (On meillä naapurin lapsi käynyt).

Siis lauantaina juoksin kaupoilla ruoka-ja lahjaostoksilla. Sunnuntai eli aatto tavallista lapsiperheen jouluhässäkkää aikatauluineen (pukki tilattu tiettyyn aikaan, sitä ennen ehdittävä sitä ja tätä ym) ja eilinen päivä oli siivoamista ja oleilua, puoliksi. Ehkä kyllästyisin, jos viikon olisi saanut öllöttää perheen kanssa, tehdä palapelejä, lueskella, katsoa televisiota. Mutta että yksi päivä peräti!!!

Toinen juttu: miksi mulla on mahassa ja kasvoissa pientä näppyä? Aiheuttaako jouluruoat sellaista vai onko mulle tulossa joku lasten rokko (en tiedä olenko sairastanut ne).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllästyttää juuri tämä lorviminen. Yleensä kyllä nautin vapaapäivistä, mutta joulunpyhissä on jokin erityisen puuduttava juttu. Se on varmaankin jouluähky. Näin tapaninpäivänä on pakko joulustella ja pakko lomailla, huvitti tai ei.

Vierailija
2/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut suunnilleen samanlainen joulu, ja voisimme jatkaa sitä vielä vaikka viikon. Ihmiset ja touhut ovat rasittavia, paitsi oma perhe ja omat touhut. Näppyongelmaa en osaa kommentoida, tuskin ihosi kuitenkaan tylsyyteen on tuolla tavalla päättänyt reagoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko sellaisia finnimäisiä? Itse ainakin saan pähkinöistä ja suklaasta finnejä. Ja allergiselle joulu on pahaa aikaa, näppyjä ja ihottumaa tulee joulun ruoista ja tuoksuista. Oletko allerginen? Meillä allergiaperhe, joten ihottumat ja näpyt tuttuja jo arkipäivästä----