Painonpudotusrinki!! Nyt, mammat, tsempataan toisiamme!
Ei oteta mitään paineita eikä aseteta tavoitteita liian korkealle.
Käydään vaikka aina viikon alussa vaihtamassa kuulumiset ja etenemiset. Ja vaihdetaan hyviä ruokaohjeita yms. vinkkejä onnistumiseen.
Minä ilmoittaudun ensimäisenä..
Paino nyt 71kg ja tavoite juhannukseen mennessä 63kg.
Painonvartijapisteillä ajattelin edetä. Siitä on hyviä kokemuksia (oon joskus muutama vuosi sitten tiputtanut 30kg), mutta nyt ei ole aikaa mennä ryhmään eikä yksin oikein saa aikaiseksi.
-Muumimamma
Kommentit (46)
Sokerirasitukseen menen ensiviikolla, mutta aloittelin jo kanssa tuota raskausajandiabetes ruokavaliota. Makeanhimo on jo hellittänytkin niin, että pääsin tänään sujuvasti karkkihyllyn ohi. Nyt vaan täytyisi leikata rasvoja ilman, että nostaa hiilihydraattejen määrää hirveäksi.
haluan pois 10 kg maaliskuun loppuun mennessä. Yhteensä 15 pudotettavaa. Voitaisko tehdä sellanen systemaattinen rinki, johon jokainen (jollain) nimellä ilmoittautunut kertoisi päivän/viikon kuulumiset säännöllisesti?
Itse aion laskea painonvartijoiden pisteitä ja aloittaa tosissaan sauvakävelyn. terv. Marju
Painoa tuli taas jouluna lisää, kun sain suklaata lahjaksi... No, se ei kauan kaapissa säily! Mutta siis, pituutta on 165, ja kyllä tuo vaaka näytti 74 kiloa. Vuosi sitten painoin 67 :( Liikun paljon; jumppaan, harrastan tanssia, kävelen. En uskalla nyt juosta, kun on tuota ylipainoa. Minun PITI laihtua jo syksyllä tuonne 63 kiloon takaisin, mutta - ? En tiedä, ehkä syön kun on kiire? Siis syön suklaata ja muutenkin liikaa. Ääh.
No, 10 kiloa on tarkoitus pudottaa kesään mennessä. Eli jätän liiat makeat pois ja pienennän niitä terveellisiäkin annoksia, liikkuminen jatkuu toivottavasti ennallaan.
Millainen systeemi tähän otettaisiin? Onko joku kiva kevennysrinki-nimi, ja vaikka maanantaisin aina päivitys? Bluessparrow
Kirjoitin tuolla jo aiemmin, että 15 kg pitäisi tiputtaa...
Kaikki makea on mun paheeni, pulla ja suklaa.
Mutta: nyt toista päivää laihiksella. Aion yrittää karppaamista ja syön myös kromitabletteja, joista olen kuullut että pitävät hyvin makeanhimon loitolla. Eilen oli salaattipäivä ja illalla hedelmiä. Tänään aamulla jugurttia ja nyt äsken söin kinkkua, juustoa ja kurkkua. Ja n. 5 kilsan kävely aamulla. Tästä lähtee!
Meiju
En ole ennen laihduttanut, joten kertokaa kokeneemmat, miten olette aikaisemmin onnistuneet? Haluaisin yrittää laihtua noin kilon per viikko, tiedä sitten onnistuuko. Karkit sun muut herkut on mulla ainaskin tammikuun pannassa ja tänään menen ilmoittautumaan kuntosalille:)
Lolalola
87kg nyt plakkarissa ja ainakin se 17kg pitäisi saada pois!!
Kuka ensimmäisenä sivuilla aloittaa viikon alussa ketjun. Käykö kaikille vai onko parempia ehdotuksia?
Nyt lähtee läskit, eikö vaan, tytöt!!
t. Muumimamma (ap)
Kuka ensimmäisenä sivuilla aloittaa viikon alussa ketjun. Käykö kaikille vai onko parempia ehdotuksia?
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
Kuka on ensimmäisenä sivuilla aloittaa viikon alussa ketjun. Käykö kaikille vai onko parempia ehdotuksia?
t. Muumimamma (ap)
Kuka on ensimmäisenä sivuilla aloittaa viikon alussa ketjun. Käykö kaikille vai onko parempia ehdotuksia?
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
t. Muumimamma (ap)
aion sen tehdä painonvartijoiden pisteillä,
aikaisemminkin niillä tiputtanut kiloja...
eli kevyttä ruokaa, paljon salaattia ja kasviksia,
karkit ja herkut kokonaan pois, samoin minimiin sokeri ja rasva...
liikuntaa jatkan syksyn malliin 4 kertaa ohjatuissa,
plus kävelylenkit päälle...
eiköhän me kesällä olla taas rantakunnossa leidit!!! =)