Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaos kotona ja tuntuu, ettei tästä selviä

Vierailija
17.11.2023 |

Ollaan oltu paljon sairaana. Minä olin koronassa yli viikon. Kun palasin töihin, iski jokin toinen virus (kuumetta, poskiontelot täynnä limaa, huono olo, väsymys). Koti on päässyt hirveään kaaokseen. 8-vuotiaalla ollut 4 flunssaa syksyn aikana. Tuntuu, että kaikki etäpäivätkin menee hoitaessa samalla sairasta lasta.

Epätoivo meinaa iskeä - miten tämän kodin kaaoksen saa kuriin. Tänään vuosilomapävä, pesen pyykkiä ja siivoan keittiötä, joka on kuin pommin jäljiltä. Lattiat on taas likaiset, lehtiä ja rapaa kulkeutuu sisälle, villakoiria siellä täällä, pöydät ja hyllyt pölyssä. Vessaa olen siivonnut kerran viikossa, muuten täällä on tavarat levällään ja niin likaista. Miten saada jokin turbo päälle, että jaksaa kaiken. Tänään ei tule valmista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiin leipätarvikelaatikko?????

Vierailija
22/22 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia keskusteluja lukiessa harmittaa kuinka ihmiset arvottavat asioita elämässä. Siivoaminen on ihan toissijaista, tärkeämpää on yhdessäolo ja ainutlaatuisesta elämästä nauttiminen. Esimerkiksi itse lähden kotoa pois luontoon, hotelliin tai mökille aina kun on suomalaisten suosimat suuret siivousmaratonit joulu ja juhannus. Toki siisteyskin voi olla nautinnollista, mutta jos joskus vähän on astioita tiskipöydällä tai villakoiria nurkissa niin mitä sitten? Siihen ei kukaan kuole. Linnutkin tykkää jos ei pese ikkunoita jatkuvasti niin eivät törmäile niihin. Ja mieluummin käyttää ylimääräisen ajan vaikka parisuhteen hoitamiseen ja seksiin sekä siihen että on rento ja mukava ihminen kuin että huomaa muuttuneensa omaksi äidikseen ja puolison hakevan seuransa muualta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi