Mitäs mieltä? Sisustusasiaa...
Uusi ok-talo.
Olohuoneeseen tulisi yksi seinä mustaksi (taulu-tv:n takainen seinä)
Muuta seinät valkoiset.
Pari mustaa lepotuolia.
Lattia pähkinä- tai tammi-laminaattia.
Takka valkoinen.
Oranssi sohva?
Iso vanhanajan peili, jossa isot koristeelliset kehykset...
Kommentit (10)
Oranssi sohva on hyvä feature. Muutenkin lopputulos on varmaan erikoinen ja moderni, hieno.
Itse en omaan kotiini aittaisi noin vahvoja värejä, mutta jos tykkää, mikäs siinä. Toinen, mikä särähti on laminaatti. Hyi ja yök, minun mielestäni. Mutta enpä minä teille ole asumaan tulossakaan.
Voi sitten vaihdella väriä, jos alkaa kyllästyttämään. Modernin linjan pehmentäminen tuolla vanhalla peilillä kuulostaa tosi hyvältä yksityiskohdalta! Kivalta kuulostaa muutenkin tyylinne. Onnea uuteen kotiin :)!
Saisivat silmät vähän levätä. Sävytyshän on kai kovin muodikastakin, ainakin Innossa Marko aina sävyttää vähän seiniä.
Jeps, täytyykin kokeilla sitä beigeä sohvaa aluksi ja siihen niitä tyynyjä...Jos ei miellytä, niin sitten se oranssi ;)
Olkkarista näkyy myös keittiöön, jossa valkoiset kiiltävät ovet kaapeissa ja pähkinätasot, lattialla harmaata laattaa.
ap
Mun mielestä olisi paljon tyylikkäämpi taittaa sitä mustaa valkoisella harmaampaan päin tai sitten tai sitten sävyttää edellistä vielä hiven jollakin muulla (siihen sohvaan sopivaa värillä) lisää.
Tikkurilan sivuilla voi selata niitä värilastuja. Siellä on aikas hyvän näköisiä tummanharmaita...
ja orannssi sohva on parempi kuin beige...
siis:
-tumma laminaattilattia
-muut seinät murrettua valkoista
-telkkarin takaseinä musta, tummanharmaa tai ihan tumman ruskee(paras)
-oranssi sohva väripilkuksi... sen kanssa kävis hyvin sellasen puiset vanhat lipastot tai arkut!
oih, mä oon ihan sisustushullu!
vaikka kuulostaa ihan kivalta. :D