Kertokaa mulle kevaan MUOTIJUTTUJA? En aijo ostaa alesta mitaan, vaan sit vasta, ku uusia vaatteita, laukkuja, kenkia jne. tulee kauppoihin.
Kommentit (7)
kaupasta trendi tms lehti ja selaa sieltä uusimmat muodit.
Tai katsele työmatkallasi katukuvaa. Mikä näyttää hyvältä kenenkin päällä.
riippuu tietty alastakin, mutta mä luulen että aikuisempi tyyli voisi tuoda vähä uskotavuuttakin.
olettaen siis, ettet ole sellaisella alalla joka edellyttää trendikkyyttä - tuskin, koska silloin oisit myös selvillä siitä mitä on tulossa.
rauhaa! t. 2
Jos oot oikeesti kiinnostunut muodista ja ulkonäöstäsi niin tiedät siitä vaikka tekisit töitä 24/7...
T: Opiskelija, joka ei rällää omilla olemattomilla taikka miehensäkään rahoilla...silti ihan ajanhermolla oleva!
Et voi ottaa vain jotain uusinta trendimuotia ja käyttää sitä koska voit näyttää idiootilta. Mieti mikä sopii sinulle.
Nyt on muodissa korkeammat vyötäröt, suorat lahkeet. Saappaat. Klassiset kapeat hameet. Vyöt vyötäröllä (ei enää lantiota). Jnejne..
Ainakin cityn uusimaan " tyylioppaan" mukaan helmenharmaa tekisi paluun keväällä...
Jos ootte niin kateellisia, otan selvää muualta, kun vähän työtilanne rauhoittuu. Kiitos! ap