Tamperelainen erotiikkaliike on erikoistunut naisten nautintoon: dildot laitettiin pois, naiset ei halua peniksiä
Naisten erotiikkaliike ei peniksiä esittele
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2b9459a3-fbd7-40dd-8c05-e0822f6d204b
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Dildot on vain heteromiesten toiveuni siitä minkälaisen lelun nainen haluaa. Naisen nautintonappula tykkää ihan muunlaisista leluista.
Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa, millaista tavaraa kukakin alapäähänsä survoo. Eikö näitä voisi pitää omana tietonaan?
No onneksi vielä muualta niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Dildot on vain heteromiesten toiveuni siitä minkälaisen lelun nainen haluaa. Naisen nautintonappula tykkää ihan muunlaisista leluista.
Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa, millaista tavaraa kukakin alapäähänsä survoo. Eikö näitä voisi pitää omana tietonaan?
Miksi avaat ketjuja jotka sinua ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostaa. Mitäs sinä survot sinne? Saanko arvata.... kurkku? Pesäpallomaila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa, kuvien kera, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa woke taas jyllätä tässä(kin) tapauksessa....
No ehe ehe. Opiskele sinäkin joskus mikä on klitoris.
Voisiko tässä sanoa että dildot laitettiin v*ttuun vai juuri päin vastoin?
No näinhän se on. Jos mies ostaa seksiliikkeestä naiselle lahjan, se on tekopenis. Naiset itse ostaa satisfyerin.
Tampere on Suomen kommunistisin kaupunki, joten naisistakin enemmistö siellä lepakoita. Tuskinpa tekopenis fistauksen rinnalla miltään tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten oli varmaan fiksua valita etusivun kymmenistä aloituksista juuri se missä keskustellaan alapäihin survottavista tavaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa woke taas jyllätä tässä(kin) tapauksessa....
No ehe ehe. Opiskele sinäkin joskus mikä on klitoris.
No joo, pitää hommata sellainen itselle. Sehän on muotia...
Minulle kyllä ylivoimaisesti paras lelu on nimenomaan sellainen penismäinen vibraattori, jossa on myös jonkinlainen alaosa stimuloimaan välilihaa, mikä on itselleni hyvin olennaista. Klitorishan ei ole mikään pikkuruinen nypykkä, vaan osa siitä ulottuu välilihaan asti.
Mutta saan myös orgasmin erittäin paljon paremmin ihan tavallisessa yhdynnässä kuin millään klitoriksen yläosan stimuloinnilla (oli välineenä suuseksi tai lelu), koska se stimuloi juurikin noita klitoriksen ihan muualla olevia osia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi avaat ketjuja jotka sinua ei kiinnosta?
Koska vaistosin, että täällä on yleisiä harhaluuloja, joita täytyy oikaista. Osuin näköjään oikeaan!
Mä tykkään dildoista. Vibrat tuntuvat jotenkin tylsiltä. Parhaimmalta tuntuu omat sormet + dildo. Ja olen nainen, ainakin kun viimeksi tarkistin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku katkera mielialalääkityksellä käyvä läski rumilus vinkuu kun kuulee että kunnollisilla ihmisillä on seksielämää.
Minä en ilmeisesti sitten ole nainen.
Onko siellä myös niitä World Trade Centereitä, joiden kanssa sillä yhdellä tv:ssä olleella naisella oli suhde? Mulle kelpaisi myös Eiffelin torni.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on. Jos mies ostaa seksiliikkeestä naiselle lahjan, se on tekopenis. Naiset itse ostaa satisfyerin.
Niinpä. Sain exältä dildon ja sen käyttö on lähinnä kiinnostanut häntä ja hänen jälkeisiä seksikumppaneita, ei minua. Kun loperin seksihommat ja seurustelut kokonaan niin dildo meni roskiin. Ei sen survomisesta sisäänsä mitään nautintoa tule.