Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstamies osallistumassa dokumenttiin miehistä jotka eivät ole koskaan seurustelleet?

Vierailija
16.11.2023 |

Long story short: ystäväni on töissä eräällä maamme isoista mediatoimijoista. Hän on myös ainoa ihminen jolle olen uskoutunut naisettomuudestani, kertoen myös täyskokemattomuudestani. Siispä ystäväni vinkkasi, että tekellä on dokumentti kaltaisistani miehistä. Hän voisi suositella minua mukaan.

Sivuutin asian vitsillä (ja vitsinä ystäväni asiasta kertoikin), mutta nyt olen alkanut miettiä josko sittenkin!?

Olen perussiisti joskaan en komea, asun siistissä asunnossa kivalla alueella, ja minulla on kelpo työpaikka. On harrastuksia ja ystäviä, sekä miespuolisia että naispuolisia. Ehkä osa ihmisistä ajattelisi, etteivät kaikki ikisinkkumiehet olekaan täysiä friikkejä. Sen sijaan että piilottelen häpeällistä salaisuutta, dokumenttiin osallistuminen pakottaisi minut olemaan avoimesti se täyskokematon mies kuka olen.

Pulmana on stigma. Dokumentissa varmasti kysyttäisiin seksiasioista. Ystäväni ajattelevat, että jonkinlaisia suhdeviritelmiä on kyllä ollut, mutta ei vain pitkää seurustelusuhdetta. Inhoan valehtelemista ja olen huono siinä. Niinpä tyypillinen kalavale "onhan niitä juttuja ollut siellä täällä" ei oikein käy. Sen jälkeen kun sanoisin olevani täyskokematon, jokaista sanaani ja ilmettäni luettaisiin kuin piru raamattua.

Pakkohan tuossa jotain vikaa on olla, nyt tajuan että tuo ilme/tapa jolla mies puhuu...

Tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Olen yhä kahden vaiheilla osalistuako vai eikö...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muille loppujen ihan yksi hailee ootko ilman p illua koko elämäsi. Voihan tuosta poikia jonkun naisen kiinnostus sinua kohtaan jos kykenet olemaan suunnilleen täysjärkisen oloinen siinä.

Vierailija
2/5 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa on monenlaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muille loppujen ihan yksi hailee ootko ilman p illua koko elämäsi. Voihan tuosta poikia jonkun naisen kiinnostus sinua kohtaan jos kykenet olemaan suunnilleen täysjärkisen oloinen siinä.

Minkä vaikutelman sait hänen tekstistään?

Vierailija
4/5 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalta löytyy useita muitakin kaltaisiasi tapauksia. On urheilullisia insinöörejä ja tohtoreita vaikka millä mitalla, jotka eivät kuitenkaan kelpaa seurustelusuhteeseen. Osa on esittäytynyt omalla naamallaan, mutta suurin osa haluaa ymmärrettävästi pysyä anonyyminä.

Vierailija
5/5 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vaikutelman sait hänen tekstistään?

Ihan ok. Ongelma on, että se mitä muut ajattelevat hänestä tuntuu olevan tärkeämpää kuin se, että elämä lipuu ohitse ja asioita jää kokematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä