Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän etujamme ei ajattele kukaan muu kuin me itse. Meidän on otettava itsellemme täysi elämämme hallinta ja luoda täällä itsellemme kaikki

Vierailija
16.11.2023 |

Meidän etujamme ei ajattele kukaan muu kuin me itse. Meidän on otettava itsellemme täysi elämämme hallinta ja luoda täällä itsellemme kaikki se mitä elämiseen tarvitsemme. Se voi edellyttää että 'me' sulkeudumme oman maamme alueelle ja heitämme muut ulos aivan raasti. Kuinka paljon maapallolla on ihmisiä? Jos koko se määrä on sellaista joka pyrkii meidän tilallemme ja viemään meiltä meidän hyvän niin eihän siitä tule yhtikäs mitään.

Kaikkien maiden on nyt huolehdittava VAIN OMISTA IHMISISTÄÄN JA KAIKESSA SOVUSSA - piste kaikelle veljessodalle ja 'sisällissodille'... kaikkien valtioiden - jotka voivat kutsua itseään valtioiksi tässä maailmassa eivätkä ole rikollisia valtioita ja rikollisuuden mädättämiä - on nyt suljettava rajansa ja käännyttävä sisäänpäin ja luotava itse itselleen MAHDOLLISIMMAN HYVÄT OLOT. NYT TULI LOPPU TÄLLE IDIOOTTIMAISELLE GLOBAALILLE HÄÄRIMISELLE! Tästä seuraa että myös NATO on pantava pillit pussiin ja ulos ainakin tästä maasta ja vähän äkkiä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki tuotanto siirretään ulkomaille? Jopa Finnairin asiakaspalvelu.

Vierailija
2/4 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nato todellakin.

https://www.youtube.com/shorts/XjkhWDfuSsk

Vierailija
4/4 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen köyhien tilannetta. Ja toki muidenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi