Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Joanna lähtee Miran luokse Balille korjaamaan välinsä häneen jos haluaa olla miran elämässä
Totta kai voi. Se lääkäri vaan vaivaa vai onko Balilla oltava jotkut rokotukset.
Mä itse ajattelen, että Joanna menee Balille, koska hän puhui tekee päätöksestä ja joannan tarina on jollain tavalla yhdistettynä miraan ja yhdessä jaksokuvissa oli joanna ja linda puhumassa mitä jos linda ehdottaa hän menisi Balille Violan ja Miran luokse aloittamaan uudelleen. Mitä jos Joannan käynti susu vastaanotolla liittyisi jotenkin ulkomaan ja kävisi hakemassa rokotukset
Miksei Aki ja Miki vain tapaa Akin luona. Herättää epäilyksiä, kun pollari käy istumassa Akin autossa. Toiseksi mun mielestä Miki on välillä vaikuttanut jotenkin hermostuneelta tai sitten kuvittelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Viikatemies vie Susun ja Mikin.
Parasta olisi.
Aki varmaan yllättää Joannan ja Henrikin. Joanna ahdistuu ja poistuu sarjasta. Kalle näkee Amandassa Sampon. Kenties Sampolle selviää totuus ja Kalle järkyttyy, koska Sampo on rikki. Kunnes paljastuu että Kalle tiesi asiasta :D
Mä arvelen, että yllättäjä on aki ja ei halua henrikillä mitään seksisuhdetta joannaan, että heidän rikollisliiga ei paljastuisi ja joanna saa kuulla tästä akilta ja joannan ahdistuu ja päättää lähtee pois pihlajakadulta
Joanna mihinkään Balille lähe. Jonnekin ulkomaille toki lähtee mutta se mihin varmaankin jätetään avoimeksi. Mun puolesta voi mennä vaikka Nakkilaan.
Miten alkoholisti kestää liigan paineet? Siinä kuvittelis olevan koko ajan liipasimalle että jääkö kiinni.
4598. Jorassic park 7.6.2024. MIKÄ JUTTU TÄMÄ ON?
Saga vihki menneisyydessään Hellun ja Akin.
Hyvä pätkä mutta tuskin tossa oli Sagana mukana.
Milloikohan saadaan tietää 27 kaudesta ja milloin se alkaa telkkarista ja voi katsoa katsomo+ tilauksesta
Vierailija kirjoitti:
Milloikohan saadaan tietää 27 kaudesta ja milloin se alkaa telkkarista ja voi katsoa katsomo+ tilauksesta
Tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Samaa juonien seisotusta sekin. Noel ei jää kiinni ja turha draama jatkuu. Tuotanto määrittelee Pressin mukaan kaudet eri tavalla. Siellä toukokuun puolella vasta alkanut 26 kausi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Jorassic park?
Eva jättää kertomatta Kristianille, että Marianna pyysi sitä illalla esiintymään Henrikin kanssa. Mustasukkainen Eva.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Jorassic park?
Moosessa järjestään toinen tanssiesitys, josta Marianna käy informoimassa Evaa. Eva ei tietenkään mustasukkaisena kerro eteenpäin Kristianille. Myöhemmin Evan ja Kristianin viettäessä yhteistä laatuaikaa Marianna tulee kysymään miksei Kristian ole Henrikin kanssa Moosessa ja kertoo tanssiesityksestä. Eva ja Kristian riitaantuvat kun Kristian tajuaa Evan salanneen asian häneltä tarkoituksella.
No ne Seiskan paljastukset on varmasti tälläkin kertaa paremmat sitten aamulla kun julkaistaan.
Mitähän ohjelmaa Esko Eerikäinen ja tyttärensä kuvaa tuolla Salkkareiden studiolla/lavasteissa. Pyöriikö Rantabaari vai tehdäänkö jotain muuta sarjaan liittyvää sisältöä. Esko sanoi aikaisemmin että heillä on tänään jonkun tv-sarjan kuvaukset jossa menee 2-3h.
Voisiko Joanna lähtee Miran luokse Balille korjaamaan välinsä häneen jos haluaa olla miran elämässä