Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mä todella toivon, että Henrik käryää Joannalle tosta rikoslis liigasta ja ainahan Joannan saa opetuksen ja tajuaa, että rikollisia miehiä ei kannata tapailla ja ehkäkin joanna tajuaa, että miehet ovat ajanhukka ja alkaa tajuamaan mira on se tärkein ja lähtee Balille ja voisipa joanna ottaa mallia omasta tyttärestä alkaa vaikka tapailemaan naisia
Alapeukut ne vaan viuhkuu kellonympäri minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä todella toivon, että Henrik käryää Joannalle tosta rikoslis liigasta ja ainahan Joannan saa opetuksen ja tajuaa, että rikollisia miehiä ei kannata tapailla ja ehkäkin joanna tajuaa, että miehet ovat ajanhukka ja alkaa tajuamaan mira on se tärkein ja lähtee Balille ja voisipa joanna ottaa mallia omasta tyttärestä alkaa vaikka tapailemaan naisia
Pitäiskö Joannan sitten tietää, että Henrik on rikollinen mies? Kun tästä saa mielikuvan että se olisi opetus vaikka toinen ei edes tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen miesvihaaja sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellan ja Eetun riidan aiheuttaa Evasta tehty video. Nella puolustaa äitiään ja Eetu ehkä ihmettelee miksi, nythän Eva saa ikään kuin omaa lääkettään. Näille syntyy sanaharkka ja Nella saa taas kohtauksen. Myöhemmin videosta raivostunut Eva purkaa kiukkunsa Eetuun. Eetu putoo käytävässä raput alas ja menee myös tajuttomaksi. Jännätään, meneekö Eetu itseasiassa koomaan.
Riita syntyi pääosin Kristianista. Nella sanoi olevansa huolissaan videokohun vaikutuksista Evaan ja Kristianiin. Eetun mustatasukkaisuus otti taas vallan ja tarttui heti Kristianin mainintaan, olettaen Nellan olevan huolissaan Krisusta, koska on edelleen kiinnostunut hänestä. Kesken riitelyn Nella huomasi olevansa myöhässä ja lähti pääsykokeisiin. Kotiin palattuaan riita jatkui, koska Nella piti Eetun epävarmuutta, mustasukkaisuutta ja niistä johtuvaa riitelyä syynä sille, että hän myöhästyi tä
Kiitos tiedosta. Olisi vielä kiva tietää, mihin pääsykokeisiin Nella valmistautuu? Jotain kokeisiin lukemisia on kyllä mainittu mutta ei mitään siitä mihin. Ilmeisesti Eetu päätyy myöhemmin samaan huoneeseen sairaalassa Nellan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö Joannan sitten tietää, että Henrik on rikollinen mies? Kun tästä saa mielikuvan että se olisi opetus vaikka toinen ei edes tiedä mitään.
Mulle kaikki muu tästä on yks ja kaks kunhan Joannan ja Henrikin panosuhde tulee Lassen tietoon!!! 😛
Uskon itse Joannan raskauteen, koska yksi viimeisistä kohtauksista on Joanna Susun vastaanotolla.
Mun mielestä joannan muuttto lindalla on ihan turha ,koska muutenkin lähtee kesäkussa pois sarjasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kalle ole enää koskaan ilta- tai yövuorossa jolloin Joonatan ja Hani voisivat olla kaksin. Tai onhan sitten... Amanda. Mutta oman kämpän hankinta ei ikinä tule kysymykseen! 😁
Miksi Joonatan ei hanki omaa asuntoa. Sarjassa on annettu ymmärtää että Joonatan on suhteellisen varakas (sanoo mm. pyörittävän Ruotsin yritystään etänä ja sitten on vielä Suomessa työntekijöitä).
Mutta mielummin asuu jossain vanhojen ukkojen kommuunissa....
Pihlajakadulle paluun jälkeen Joonatanilla ei ole ollut kertaakaan omaa asuntoa. Kimppakämppää ja silloinkin käytännössä koko ajan luuhasi Sievisellä. Sitten Laitelaa ja taas Sievistä. Ja eihän tavan ihmiset toimi niin että ne menee muhinoimaan toisten asuntoon. Joonatanin firma ja siivous on myös yhtä ja kaikki 😂
Rändömeille 🤣
pupupoika ihmeissään
Karista myös tehty kaulahuivipoika? 🥴
Vit miten törkeetä olla toisen kämpässä
Muuttaako Gunnar Taalasmaille?
Olen täysin varma, Lailasta kirjoitetaan lepsakko 😋
Sarjassa harjoitetaan sellaista "politiikkaa" että nainen voi nimittää miestä vaikka "tampioksi" mutta koska olette kuulleet vastaavaa toisinpäin? Kyllä. Aivan! En muista minäkään. Ehkä joku pahis Aaro vuonna tuhat ja kaksi.
Näistä seksijutuista tehdään aina kummallisia ongelmia. Kautta aikojen porukat asuu kommuuneissa, mutta sitten aina yhtäkkiä onkin ongelma. Kukaan ei kiellä Hania ja Joonatania harrastamasta seksiä Laiteloilla.
Lasse ja Ismo on 💕 karhupari 😂
Huomenna ja perjantaina onkin sitten Sallan ja Karin seksuaalista sisältöä. Sitä kun selvästi kaivataan.
Kuka siihen sänkyyn vaihtaa puhtaat lakanat? Aatelkaa jos olisitte evakossa ja joku olisi käynyt painamassa sun sängyssä monta kertaa sillä välin. Luulis jopa näkyvän jotain epämäärästä. Hyi.
Tuskinpa JP näin nopeasti palaa. Hän kuitenkin tulisi kostamaan yllättäen eikä minkään diilin pohjalta. Mikihän on osa liigaa että poliisi. Pidän todellakin mahdollisena, että tämä rahakas diili on vain poliisin kusetuskuvio, jonka Miki luonnollisesti menee paljastamaan viime hetkellä Akille. Riiippuu toki saako Aki tarjouksen omaan puhelimeensa vai missä muodossa. Tuskin poliisi todellisuudessa lopetti sen liigan jäljittämisen vaikka nykyinen peiterooli loppui.