Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
17421/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel sanoi Danielalle että lapsi tai ero. Daniela ainakin nyt valitsi eron, alkoi pakkaamaan tavaroitaan. Mielenkiintoista nähdä miten etenee. Ehkä Noel pakottaa Danielan väkisin esimerkiksi kidnappaamalla.

Vierailija
17422/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan ostarin ryöstäjäkaksikko oli kyllä niin vastoin käsitystä joka syntyy kyllä oikeista tapahtumista, niin vaatetustyylin kuin etnisyyden suhteen. Oliks ne ryöstäjät jonkun persujen nuorisojärjestön edustajia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17423/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noel sanoi Danielalle että lapsi tai ero. Daniela ainakin nyt valitsi eron, alkoi pakkaamaan tavaroitaan. Mielenkiintoista nähdä miten etenee. Ehkä Noel pakottaa Danielan väkisin esimerkiksi kidnappaamalla.

Daniela muuttaa..... Amandaanko? 🙄

Eikös täällä ole puhuttu jotain Noel ja kukkapuska Amandassa? 

Vierailija
17424/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://im.mtvuutiset.fi/image/8938274/landscape16_9/1024/576/2daa6c219…

Näyttää siltä että Mariannalle on ihan tarkoituksella laitettu tuollainen "murhailme" 😁

Vierailija
17425/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Sampo ja Atte ovat kahden, niiden puhe on aikamoista tyttöilyä. Muuten hahmot puhuvat ihan normaalisti 🤭

Vierailija
17426/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen etten itse voi nauttia esimerkiksi Mustavaaroista, Tamarasta tai joistain muista sen kaltaisista hahmoista, koska mulla tulee niin vahvat flashbackin koulukiusaamiseen. Jotkut näistä hahmoista on puheessaan ilkeämielisiä ja rumia toista kohtaan, jonka takia se syö hahmon kiinnostavuutta. Näin olen selittänyt itselleni, miksi en voi tykätä yhtä paljon tietyistä hahmoista. Mutta Dahliakin on huippu silloin kun heitot ovat nerokkaita ja hauskoja. En pidä kiusaamisesta, nälvimisesti ja muiden yläpuolella olemisesta sitten yhtään. 

NAUTTIA 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
17427/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Sampo ja Atte ovat kahden, niiden puhe on aikamoista tyttöilyä. Muuten hahmot puhuvat ihan normaalisti 🤭

Minua on jo pitkään kiinnostanut, että vaikuttaako priderooli millään tavalla näyttelijään (jos on hetero.) Kyllähän minä ymmärrän, että kohtaukset otetaan moneen kertaan ja tila on täynnä porukkaa, joka ei näy kuvassa. Eli että ei se tunnelma ole oikeasti niin intiimi kuin miltä valmiina vaikuttaa. Mutta Sampsa on jotenkin niin luonteva roolissaan, että väkisinkin tulee mieleen että voisiko kuvitella samanlaista touhua töiden ulkopuolelle, vai tuntuisiko se jopa ällöttävältä. Minä nyt toki oletan hänen olevan hetero. 

Vierailija
17428/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii kuinka monta vuotta nuo kuitenkin tekevät työtä ja toistavat niitä samoja kohtauksia. Pakostihan siihen tottuu? Mutta tottuuko niin paljon, että voisi kuvitella ihan oikeastikin tekevänsä sitä omana itsenään? 

Vierailija
17429/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on jo pitkään kiinnostanut, että vaikuttaako priderooli millään tavalla näyttelijään (jos on hetero.) Kyllähän minä ymmärrän, että kohtaukset otetaan moneen kertaan ja tila on täynnä porukkaa, joka ei näy kuvassa. Eli että ei se tunnelma ole oikeasti niin intiimi kuin miltä valmiina vaikuttaa. Mutta Sampsa on jotenkin niin luonteva roolissaan, että väkisinkin tulee mieleen että voisiko kuvitella samanlaista touhua töiden ulkopuolelle, vai tuntuisiko se jopa ällöttävältä. Minä nyt toki oletan hänen olevan hetero. 

Sampon kohtauksissa olen huomannut saman kaavan, kun ottaa sen "pettymys ilmeen" ja sitten sen typerältä näyttävän "hymyilmeen" kun joku sanookin sille sen pettymyksen jälkeen jotain toivoa antavaa. Tulee mieleen erityisesti se ilme kun Sampo totesi, että kai mä olen sitten sellainen biseksuaali, vai sanoiko vaan että bi? 

Vierailija
17430/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Atte on pysyvämpi hahmo sarjassa, kuten ei ehkä Petrikään. 

Vierailija
17431/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko Noel esiin Susulle ja Mikille että se on saannut selville niiden juonet vai esittääkö niin kuin ei olisi perillä? Se olisi taktisesti viisaampaa kuin lällättää voitonriemuisesti. 

Vierailija
17432/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä tuo Evan tiktok jupakka oli aidonoloinen. Nopeastihan nuo videot tuolla some maailmassa lähtee leviämään.

Vierailija
17433/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tunnelmasta ei ole enää mitään jäljellä. Niin sopivat musiikit tuossakin kohtaa kun tulee ambulanssi.

Vierailija
17434/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga antaa Noelin lurjukselle kovat potkut 😡

Vierailija
17435/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Amandassa tule mitään vettä hanasta kun Dahlia meni ammeen hanan eteen ja oli äänitehoste pistetty. Kuivassa vaneriseinässä kuiva hana 😆

Vierailija
17436/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Amandassa tule mitään vettä hanasta kun Dahlia meni ammeen hanan eteen ja oli äänitehoste pistetty. Kuivassa vaneriseinässä kuiva hana 😆

Olisinki huolissa jos ne jaksaisi vetää vesiliitännät johonki keskelle tilaa. 

Vierailija
17437/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinki huolissa jos ne jaksaisi vetää vesiliitännät johonki keskelle tilaa. 

Tuo näytti vaan niin halvalta. Mielestäni Taalasmaillakin tullut ihan vettä keittiön hanasta.

Vierailija
17438/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naumanen ja Marika olivat parhaat ryöstäjät. Siinä oli hyvät sivuhahmot. Nekin on paljon parempia kuin nykyiset Susut.

Vierailija
17439/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffateatterin ajatuspuheet eivät tasoa nosta. Ei mitään kiinnostavaa. Ärsyttää tuo Joanna.

Miksi ne pitäisi nostaa? 

Ei pitäisikään kun turhia ne on eikä sellaisia tarvittaisi. Uudet hahmot ja lavasteet. Sagan työhuone ja Pipsan kuntosali tai ravintola olisi hyvät.

Vierailija
17440/59562 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanit odottavat Sagan ja Pipsan paluuta. Pitää saada Sallat ja Susut pois tieltä.

Ketju on lukittu.