Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mä olen ajatellut, että Jorassic Park viittaa joraamiseen eli tanssimiseen.
O:26 kinukilla on pieni perse! 😛💕😋🤘
Ketään ei kiinnosta nämä videot jostain random ulkomaalaisnaisista seksualisoivassa mielessä. Suoraan ilmiantoon vaan ja ne myös poistuvat kiitettävällä tahdilla. Menkää muihin osioihin jakamaan runkkufantasianne.
Tuuren eilisessä storyssa ainakin näkyi monitorista jälleen ullakkoasunto, joka tosiaan oli muuttunut hiukan. Ihmiset oli peitettynä kuvasta. Luonnollisesti mutta taitaa mennä Kajander poikamiesboksi uuteen uskoon. Paljon on ollut spekulaatiota ettei Tuulin/Susun lisäksi enää edes Konsta/Miki olisi kuvauksissa. Lapset Laila ja Matias kyllä ovat. Luultavasti tässä käy niin, että Jiri ja Magnus muuttaa yläkertaan ja Miki alakertaan.
Tarja Omenainen on muuten Karkureiden uusimmassa jaksossa. Mukavaa, että on palannut näyttelemisen pariin. Itse asiassa hän on vuosien tauon jälkeen jossain määrin Hannamainen ja toisaalta taas ei. Voisi mennä oikeasti jopa Hannan siskona. Joku muistaakseni tsekkasi että Hannan sisko olisi joskus sarjassa oikeastikin mainittu.
Mä olen aidosti yllättynyt, että Kalle haluaa auttaa Sampon takaisin Aten kanssa yhteen. Normaalissa tilanteessa Kallen kuuluisi pikemminkin varoittaa Attea pitämään omaisuudestaan kiinni. Joka tapauksessa Kalle on antanut selvästi ihan kaiken anteeksi. Mahtaako Sampo nyt alkaa haikailemaan Kallea, koska tunnusti sen mustasukkaisuuden Sampolle? Sampo jotenkin ajattelisi että Kalle ennen pitkään jättää Petrin, jos alkaa suhteeseen Aten kanssa.
Harmi kun video poistettiin. Sillä pikkukinulla oli ihanan pieni perse. 🥒💦
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun video poistettiin. Sillä pikkukinulla oli ihanan pieni perse. 🥒💦
Voit katsoa niitä perseistä ympäri nettiä. Ne ei kuulu tähän Salkkarit ketjuun millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aidosti yllättynyt, että Kalle haluaa auttaa Sampon takaisin Aten kanssa yhteen. Normaalissa tilanteessa Kallen kuuluisi pikemminkin varoittaa Attea pitämään omaisuudestaan kiinni. Joka tapauksessa Kalle on antanut selvästi ihan kaiken anteeksi. Mahtaako Sampo nyt alkaa haikailemaan Kallea, koska tunnusti sen mustasukkaisuuden Sampolle? Sampo jotenkin ajattelisi että Kalle ennen pitkään jättää Petrin, jos alkaa suhteeseen Aten kanssa.
Kalle pysyy kiinni Sampossa ihan kuin syylä kyrvässä! 😂
Haluan nähdä sen pikkukinukin perseen uudestaan! 😡
Vierailija kirjoitti:
Juhani Sigma Balls ja Siiri livettää!
Älä viitsi tunkea tätä nuoria naisia hyväksikäyttävää miestä tähän ketjuun. Sen pitäisi muutenkin olla hoidossa.
Mulle jäi auki oliko Moosessa erikseen mainostettu tanssiesitystä vai tuliko muuten vaan. Yhtäkkiä koko talo täynnä naisia ihastelemassa. Muutama mies joukossa.
Tosi väsynyttä toi Henun ja Krisun tanssiesitysjuttu. Toivottavasti loppuu jo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi auki oliko Moosessa erikseen mainostettu tanssiesitystä vai tuliko muuten vaan. Yhtäkkiä koko talo täynnä naisia ihastelemassa. Muutama mies joukossa.
Ei siellä ollut kuin yksi 50+ mies ja sitten Eetu. Pihliksen homo jamppoja ei kiinostanut mies erotiikka 🥴
Joanna on mulle vähän kaksinaamainen hahmo ja muutenkin ei taida olla hirveen lapsirakas ihminen, jos hylksäsi oman tyttärensä, mutta silti hoitelee toisten lapsia niinku nadjaa ja antaa vinkkejä oman tyttären ystävälle nellalle, joka on myös violan ex-miniänsä paras ystävä
Vierailija kirjoitti:
Tosi väsynyttä toi Henun ja Krisun tanssiesitysjuttu. Toivottavasti loppuu jo.
Tänään käytiin stagen laitaan ja huomenna Krisu vatkaa teetä.
Vierailija kirjoitti:
Joanna on mulle vähän kaksinaamainen hahmo ja muutenkin ei taida olla hirveen lapsirakas ihminen, jos hylksäsi oman tyttärensä, mutta silti hoitelee toisten lapsia niinku nadjaa ja antaa vinkkejä oman tyttären ystävälle nellalle, joka on myös violan ex-miniänsä paras ystävä
Kannattaa muistaa, että Joanna oli menneisyydessään haaveillut suurperheestä. Se mitä tapahtui Vesan kanssa muutti mielipidettä. En mäkään luultavasti ikinä tule hankkimaan lapsia mutta ei ole ongelmaa olla ystävien ja sisaruksien lapsien kanssa.
Onkohan Sabrina edelleen kuuro? Tuskin on jos joskus palaisi, mutta tulipahan vain mieleen.
Kumma juttu ettei kenellekään ollut mikään ongelma Lindan ja Akin puuhat. Hyvä jos kukaan mainitsi mitään. Anna arvaan, että ensi viikolla huudetaan suureen ääneen jos Sampo ja Atte sinetöi mahdollisen sovinnon seksillä.
Kuitenkaan me tavalliset seuraajat emme voi tehdä mitään näille lavasteille. Jos kaipaa muutosta niin sähköpostia suoraan tuotantoon. Tuskin siellä kukaan tätä kellonympäri päivystää ja vie asioita eteenpäin saadakseen sen, mitä toivotaan. Eiköhän ole muutenkin yleisessä tiedossa mielipiteet lavasteille mutta asialle ei tehdä/voida tehdä mitään.