Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Miksi Lasse ei poistattanut Magnusta Amandasta? Henkilökunnan ei tarvitse kuunnella epäasiallista, henkilökuntaan kohdistunutta puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain kyllästynyt jatkuvaan haukkumiseen, kun selväksi käynyt viesteistä ettei millään muullakaan sarjaa voida parantaa. Paitsi niillä tiettyjen ihmisten henkilökohtaisilla toiveilla mutta ne ei ole koko Suomen toiveet. Itse pidän siitä jos Panu tulee sarjaan pidemmäksi aikaa. Jirikin olisi mukava lisä.
Se on käynyt selväksi ettei tuotanto ole yrittänyt mitään parannuksia. Dronekuvat ei ole mitään, jos käytetään samaa ahdasta ruokasalia ja sairaalan käytävää 2030-luvulle asti. Sitten on vielä muovinen ulkolavaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain kyllästynyt jatkuvaan haukkumiseen, kun selväksi käynyt viesteistä ettei millään muullakaan sarjaa voida parantaa. Paitsi niillä tiettyjen ihmisten henkilökohtaisilla toiveilla mutta ne ei ole koko Suomen toiveet. Itse pidän siitä jos Panu tulee sarjaan pidemmäksi aikaa. Jirikin olisi mukava lisä.
Se on käynyt selväksi ettei tuotanto ole yrittänyt mitään parannuksia. Dronekuvat ei ole mitään, jos käytetään samaa ahdasta ruokasalia ja sairaalan käytävää 2030-luvulle asti. Sitten on vielä muovinen ulkolavaste.
Kyllähän ensi viikollakin oli ulkokohtauksia muualta kuin Munkkiniemestä. Vai eikö nekään kelpaa ollenkaan?
Vaikea kuvitella, että Mikko Parikka palaisi enää sarjaan, muuta kuin korkeintaan minipiipahdukselle. On nykyisin töissä vaimonsa menestyneessä firmassa ja koko perhe tienaa takuulla moninverroin enemmän kuin salsunäyttelijöinä. Plus muutkin edut (vapaa-aika, kamppislahjat, -matkat, -elämykset, yms) paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ensi viikollakin oli ulkokohtauksia muualta kuin Munkkiniemestä. Vai eikö nekään kelpaa ollenkaan?
Mitä niillä on merkitystä jos hahmot ja juonenkäänteet ei kiinnosta? Samaa turhaa viikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan kutsuu Magnusta ensimmäisenä Harry Potteriksi? Joku teineistä vaiko sittenkin Kari, Aki tai Dahlia?
MINÄ. Minä kutsuin täällä ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuolle "ennen kaikki oli paremmin, nyt vaan surkeaa pskaa" -vanerijankkaajalle on edes vastata. Hän ei ole ikinä tyytyväinen. Ikuinen valittajasielu.
Jaksaako Vuokko matkustaa Mäntsälästä Helsinkiin?
Kertokaa nyt siitä Moosen esityksestä jotain? 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuolle "ennen kaikki oli paremmin, nyt vaan surkeaa pskaa" -vanerijankkaajalle on ed
Ihan kuin olisin ainoa joka ei pidä nykyisistä Salkkareista. Moni muu ei vain katso ollenkaan. Minä roikun vielä jostain syystä kelaten jaksoja.
Voi helvetti. Magnuksella on myös yllään RUSKEA trenssi 🥴
Vanerijankkaaja 😆 no tosi vanerinen se sarja nykyisin on! Sama sairaalan käytäväkin vuodesta 2009. Vähän liian pitkään käytössä seisonut lavaste. Amandastakaan ei päästetä koskaan irti. Rikkaat sukulaiset kävelevät matalan ja ahtaan lavasteen portaita pitkin vanerinurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että Mikko Parikka palaisi enää sarjaan, muuta kuin korkeintaan minipiipahdukselle. On nykyisin töissä vaimonsa menestyneessä firmassa ja koko perhe tienaa takuulla moninverroin enemmän kuin salsunäyttelijöinä. Plus muutkin edut (vapaa-aika, kamppislahjat, -matkat, -elämykset, yms) paremmat.
Aluksi Mikko taisi olla, että aika mennä muualle mutta tyyliin vuosi sitten avoimesti kertoi kaipaavansa työyhteisöä eikä enää ollut yhtä vastahakoinen. Saran en usko koskaan enää palaavan. Joskin hänelläkin vasta vähän aikaa sitten oli Instagramissa kysymysboksi Salkkareille. Ei tosin ole vastannut kysymyksiin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt siitä Moosen esityksestä jotain? 😛
Oli nolohko, aika hidastempoinen, alkoi siitä, että Henrik ja Krisu "haastoivat" toisensa tanssibattleen ja tekivät vuoronperään tanssiliikkeitä. Yleisö tykkäsi. Lopussa pojut ottivat enemmän kontaktia asiakkaisiin ja Eva näytti nyrpeää naamaa. Esityksestä tuli tiktok-hitti ja Marianna pyysi jo uutta esitystä, omilla ehdoillaan. Vitsailivat, että seuraavaksi tanssivat ilman paitaa ja Evan naama oli jälleen nyrpeä.
Toivottavasti nämä muut kuvauspaikat jäisivät vakituisemmin eivätkä olisi pelkästään juhlavuoden juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisin ainoa joka ei pidä nykyisistä Salkkareista. Moni muu ei vain katso ollenkaan. Minä roikun vielä jostain syystä kelaten jaksoja.
Ero onkin siinä, että olet ainoa, joka jaksaa sarjan "paskuudesta" ja vanerilavasteista jankata. Kyllä minustakin sarjassa olisi paljon parannettavaa, mutten silti hauku sarjaa aggressiivisesti lyttyyn joka ikinen päivä, mitä sinä harrastat. Mä edelleen tykkään katsoa sarjaa enkä koe tarpeelliseksi valittaa, ainakaan tuohon tyyliin ja siinä määrin, mitä sinä teet.
Joskus minusta vaikuttaa, että halutaan vain puhua paskaa nykyisistä jaksoista ja tarkoituksella kaikesta revitään jotain. Onko kaikki unohtanut aikaisemmat lasten kasvut? Sen kun Tallukka oli vauva -08 ja palasi teininä -11. Oona ja Niko olivat arviolta maksimissaan 8-vuotiaita mutta palasivat yhden kesätauon jälkeen Stadiin teininä. Juuri syntynyt Tallukka oli edelleen vauva. Eliaskin teki kenties sarjan nopeimman pyrähdyksen, kun muuttivat Merin kanssa Brysseliin -10 ja vuotta myöhemmin -11 ilmaantui Taalasmaiden oven taakse teinarina, joka haluaa muuttaa isälleen. :D
Unohtamatta Sofiaa, joka taaperona poistui -04 ja palasi -07 teininä jolla oli päihdeongelmia.
Eiköhän syksyllä sarjaan palaa surffikiharainen lukiolaispoika Ilo suoraan Balin rannoilta 😅
Mitä Irina tekee nykyisin? Asuuko Suomessa vai yrittääkö edelleen edistää uraansa USA:ssa? Mietin vaan, että voisikohan Monica lähivuosina palata, koska Magnuskin on nyt sarjassa?