Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Heteroseksi forever 💋💕
Hyi 🤢
Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Näin helposti maailma olisi parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään seksikohtauksia ei tarvitsisi näyttää. Oli sitten homoja tai heteroita. Tuskin niistä kukaan nauttii.
Ne on kyllä suurin osa älyttömän kömpelösti tehtyjä. Jos miettii Aino & Miki sekä Joanna & Henrik kohtauksia vaikka.
Joannan ja Henrikin seksi oli varmasti enemmistön mieleen. 🙄
Jaana ja Ismo takas yhteen tai Ismo ja Veera Hakkarainen! Ja Pipsa siihen soppaa keittämään. Taneli myös mukaan sarjaan! Anneli Mansikkaa unohtamatta.
Jokainen harrastakoot omanlaista seksiään. Ei siitä tarvitse riidellä.
Mä veikkaan, että Ilo pitää enemmän Violan perhettä hänen oikeana perheenä tai Mira ja Viola eivät edes kerro ilolle joannasta
Huomenna sitten tulee taas jakso.
Palstalla on aina kaikenlaisia huhuja palaajista. Panu on pyörinyt pitkään ja Jiri. Joskus ne saattaa muuntautua jonkun päässä jo todeksi mutta katsellaan miten käy. Hyviä ennustajia täällä on.
Teuvo Hakkarainen go fuck by Erika 😋
Kertooko Kalle isälleen salasuhteesta? Mietin että voisihan sekin olla kiusauskeino kertoa mutta estää pääsy Sievisille vai tuleeko uudelleen kuvio jossa Kalle ryyppää ja Lasse ja Jutta salaa sitä koska samat vanhat virheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään seksikohtauksia ei tarvitsisi näyttää. Oli sitten homoja tai heteroita. Tuskin niistä kukaan nauttii.
Ne on kyllä suurin osa älyttömän kömpelösti tehtyjä. Jos miettii Aino & Miki sekä Joanna & Henrik kohtauksia vaikka.
Heterona tykkään katsoa Heteroseksiä, sehän on luonnollista minulle. Homoseksi lähinnä ärsyttää, luonnollisesti, olenhan hetero. Eiköhän ihmiset ylipäänsä toimi näin. Se mikä ei ole omaa, ei kiinosta tai sitten ärsyttää.
Tällä hetkellä sanoisin, että Joanna ja Mira äiti tytär suhde on sarjan toksisin
Mua ärsyttää kaikki turhat seksikohtaukset.
Hanuri kirjoitti:
Haitarimusiikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterona tykkään katsoa Heteroseksiä, sehän on luonnollista minulle. Luonnoton epänormaali homoseksi lähinnä ärsyttää, luonnollisesti, olenhan hetero. Eiköhän ihmiset ylipäänsä toimi näin. Se mikä ei ole omaa, ei kiinosta tai sitten ärsyttää. Hyvä että, loppuu toi kaksi äitiä lässytys. Avioliitto on ja tulee aina olemaan vain biologisten miehen ja naisen välinen. Nuo muut eivät sellaisia ole.
Mä mietin olenko itse biseksuaali vai turtunut kaikkeen, kun mussa seksikohtaukset ei herätä mitään inhoa. Oli ne sitten kenen välillä tahansa. Mäki tykkään kyllä mutta tässä sarjassa ne on monesti kiusallisia vai johtuuko siitä, että hahmot ovat omalla tavallaan melkein ystäviä että jotenkin alkaa väärällä tavalla kuumottamaan ne kohtaukset :D
No sinä voi uskoa mitä tahansa käsitystä, mutta ei silti muuta Suomen lakia että kaikki avioliitot ovat tasa-arvoisia.
Entä sitten vaikla homoseksi olisi luonnotonta tai epänormaalia? Miten nuo määritelmät vaikuttavat siihen negatiivisesti? Mikä siinä muuttuu? Kaksi aikuista ihmiset tehköön keskenään mitä lystäävät, ei se muille kuulu.
Kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta sen voi valita miten asiat sanoo. Meillä on Suomessa kyllä sananvapaus, mutta ei sekään meinaa että voi miten tahansa ilkeämielisesti ja halveeraavasti puhua. Kyllä se on loppujen lopuksi pieni vähemmistö, jolle on aidosti ja suuresti ongelma nämä homo-lesbosuhteet. Ihmetyttää vain miten tämmöiset ihmiset jaksaa puhua pahaa koko ajan? Miksi asia herättää voimakkaita tuntemuksia? Jos en pidä jostain en vain jaksa käyttää omaa energiaani siihen turhaan negatiivisuuteen. Ei ihme että seksuaalivähemmistöjen nuoret ovat korkealla Suomenkin itsemurhatilastoissa. Osa varmasti johtuu niistä muiden asenteista ja tunteesta ettei ole hyväksytty ja oikeanlainen.
Mikä avioliitosta tekee vain miehen ja naisen välisen? Uskonto varmaankin, mutta voihan sitä mennä naimisiin maistraatissakin. Turha puolustella uskonto selitystä jos itse käyttäytyy ilkeästi muita kohtaan. Se ei ole hengellistä.
Onkohan Magnuksen lempinimi Manu tai muu vastaava vai kutsuuko ystävätkin Magnukseksi.