Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Salkkareissa suututaan koko ajan ihan mitättömistäkin asioista? Esimerkiksi nyt tämä Nella-Eetu-kuvio. Ei jestas mitä veivaamista ja jankuttamista!
Eivät taida keksiä enää mitään uutta joten tämmösiä pakko veivata.
Surkeat hahmot ei parane vaikka mitkä juonet olisivat. Siksi tarvittaisi Saga ja muutama muukin hyvä takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Salkkareissa suututaan koko ajan ihan mitättömistäkin asioista? Esimerkiksi nyt tämä Nella-Eetu-kuvio. Ei jestas mitä veivaamista ja jankuttamista!
Käsikirjoittajilla on ideat loppu.
Pitäiskö meidän vähän auttaa🤔 Ite haluaisin uusia ammatteja sarjaan näiden iän ikuisen lääkäreiden, poliisien, baristojen ja asiajajien sijaan.
Ismo taitaa olla ainoa kauppias. Aaroa ei lasketa; se ei ole sama asia
Itse haluaisin yhtiön kuviot isompaan osaan ja Noelin pois sieltä. Sairaalan lavasteen tilalle saisi jonkun kokoushuoneen, kun Aviapoliksella kuvataan entistä harvemmin. Uusi ravintola Moosen ja Amandan tilalle. Aaron Valinta pois. Uusia asuntoja tai Dahlialle kartano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Sykkö taas Pihliksellä vierailemassa muutamassa kohtauksessa, mutta tulee vasta syksyllä telkkarista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sami-sykko-tekee-paluun-salkkareihi…
Ihmettelen miten puhutaan kolmannesta roolihahmosta. Eihän niillä ollut mitään poikkeavaa nimeä joten eikö kyseessä ole yksi ja sama cameorooli?
Hyvä kysymys. Tosin lopputeksteissä ne on aina ollut tyyliin hääsuunnittelija tai stylisti. Olen myös itse olettanut cameorooliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Sykkö taas Pihliksellä vierailemassa muutamassa kohtauksessa, mutta tulee vasta syksyllä telkkarista.
Ihmettelen miten puhutaan kolmannesta roolihahmosta. Eihän niillä ollut mitään poikkeavaa nimeä joten eikö kyseessä ole yksi ja sama cameorooli?
Hyvä kysymys. Tosin lopputeksteissä ne on aina ollut tyyliin hääsuunnittelija tai stylisti. Olen myös itse olettanut cameorooliksi.
Sitten voisi myös ajatella että Susanna Snellmankin on ollut kolmessa roolissa Mustavaara-yhtiöillä. Saga Korkiakoski, Hallituksen jäsen ja Hallituksen puheenjohtaja. Sama punainen mekko oli kuitenkin 'toisella hahmolla' joten mikä Sagan kaksoissisko se sitten oli!? 😡 Ja kolmas sisko kokomustissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi myös ajatella että Susanna Snellmankin on ollut kolmessa roolissa Mustavaara-yhtiöillä. Saga Korkiakoski, Hallituksen jäsen ja Hallituksen puheenjohtaja. Sama puna
Totta kai on jopa voinutkin olla. Nämä avustajat satunnaisina eivät ole mitään tiettyjä rooleja. Eikös hänkin esittänyt jonkun toisen Eliaksen äitiäkin ja pappia.
Toi Sykön juttu on ilmeisesti tänään kuvattu. Monika jotain mainitsi asiasta. Eipä voi kauheasti päätellä. Onko tänään keitä muita ollut studiolla kuin Monika? Eerikäinen ainakin mutta se ei kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi myös ajatella että Susanna Snellmankin on ollut kolmessa roolissa Mustavaara-yhtiöillä. Saga Korkiakoski, Hallit
Kyllä esitti, mutta ero on siinä että nämä viimeiset esiintymiset tapahtunut pelkästään yhtiöllä tiiviimmin 2019-22 ja jopa samoissa roolivaatteissa. Eliaksen äiti ja pappi olivat vuosina 2010 ja 15. Tuskin siellä kahta tai kolmea saman näköistä on johtavassa asemassa. Siksi Sagan nimellä oleva hahmo voisi palata sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vauva saa tissiä 🥴💕
En tiedä. En oo kateellinen. Liian pienet 😩
Tarkoitin vain että jos sivuhahmolle ei ole kaavailtu tiettyä jatkumoa sarjassa, niin sen nimike voi olla mikä tahansa. Saga Korkiakoski nimi oli varmaan siksi, että on ollut kohtaus jossa se mainitaan mutta on leikattu pois. Eihän Kosonenkaan saanut ennen kuolemaansa etunimeä koskaan lopputeksteihin. Vasta haamuna oli Sami Kosonen :D
Voisitteko edes videolinkkitäjät kertoa miksi? Miten tissit ja nuoret pimut liittyy Salattuihin elämiin? Tämä ole mikään yleinen keskusteluketju jossa jakaa omia fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Toi Sykön juttu on ilmeisesti tänään kuvattu. Monika jotain mainitsi asiasta. Eipä voi kauheasti päätellä. Onko tänään keitä muita ollut studiolla kuin Monika? Eerikäinen ainakin mutta se ei kerro yhtään mitään.
Jarkko, yllätys että hänkin vain porskuttaa Noelin roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko, yllätys että hänkin vain porskuttaa Noelin roolissa.
Ei jaksa. Saga tilalle.
1h ja pääsee näkee kuinka Nella lentää ulos kuin leppäkeihäs! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin vain että jos sivuhahmolle ei ole kaavailtu tiettyä jatkumoa sarjassa, niin sen nimike voi olla mikä tahansa. Saga Korkiakoski nimi oli varmaan siksi, että on ollut kohtaus jossa se mainitaan mutta on leikattu pois. Eihän Kosonenkaan saanut ennen kuolemaansa etunimeä koskaan lopputeksteihin. Vasta haamuna oli Sami Kosonen :D
Haluaisin nähdä sellaisen kohtauksen jos olisi. Sivuhahmoja on ennenkin nimetty, mutta outoa ettei Sagaa ole mainittu kuten Merjaa tai Kikkistä esim.
Nella ei pystynyt sanomaan Eetulle majailleensa äitinsä ja ex poikaystävänsä nurkissa, joten valehteli olleensa Violan luona. Kielsi vielä Eetua lähtemään kantoavuksi, kun tämä tätä itse hänelle ehdotti. Hetkeä myöhemmin Eetu kohtasi Evan kaupalla ja sai tietää totuuden Nellan asumiskuvioista. Nyt tästä sitten tietysti uusi riita pystyyn ja Nella käy vaan kääntymässä Eetun talolla ja ei kun takaisin Pihlajakadulle majailemaan muiden nurkkiin ja käymään läpi uusinta itse aiheutettua tragediaa. Kohta taas maistuu Lassen luona asuminen, vaikka nyt ajatus kyseisestä asiasta tuntuu nihkeältä. No, onhan siellä lihapadat ja hirvipaisti.
On se jännä miten asiat noudattavat aina sitä samaa vanhaa kaavaa.
Pe 21.6. tulee vielä jakso. Oisko päätösjakso vai meneekö yli juhannuksen?
Mariannan pimeä puoli nostaa taas päätään Hanin kanssa syntyneen riidan seurauksena. Hanista huolissaan oleva Joonatan menee etsimään Hania Mariannan syrjäiselle mökille, jossa Marianna vangitsee Joonatanin mökkiin. Pian Joonatanin perään lähtevät Aki, Kalle ja Henrik saapuvat paikalle, jossa kohtaavat kirveellä varustautuneen Mariannen.
Tuo Katso lehden kuvaus on täysin harhaanjohtava tai suorastaan valehtelua.
Kuten arvasin, Ulla ei esiinny millään tavalla Sallan yhteydenotossa vaan katsojalle annetaan ymmärtää että puhelimen toisessa päässä on Ulla :)