Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Kalle taitaa olla vain yksinäinen. Ei sillä ole mitään muuta kuin työ. Hani ehkä normaalia vähemmän ehtii hengailla. Ismonkin kanssa edelleen välit poikki.
Kalle kun ei voi käydä "viihteellä" tai ainakin gay mestoissa moktaileja juovaa lääkäriä katsottaisiin pitkään. Gay mestoissa ei riitä että juot alkoholia, sun pitää olla valmis vetää sieltä edenneissä panobileissä koksua tai kristallia. Ainakin jotain mdma kamaa. Ainakin sniffaamaan poppersia. Kalle yks tylsimpiä näkemiäni homomiehiä 😁
Kallen Sampon vakoilu luultavasti noudattaa jotain jo kerran nähtyä vanhan kaavan mukaisesti. Miksi keksiä ihan jotain uutta kun voi vetää jonkun vanhan kuvion uudestaan pakasta uusin hahmon.
Jos Vuokko päätyy Pihlajakadulle, onko siellä ketään miestä, jonka kanssa hänellä voisi tulla sutinaa/yhden yön juttu? Vai onko Vuokko liian vanha kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle taitaa olla vain yksinäinen. Ei sillä ole mitään muuta kuin työ. Hani ehkä normaalia vähemmän ehtii hengailla. Ismonkin kanssa edelleen välit poikki.
Kalle kun ei voi käydä "viihteellä" tai ainakin gay mestoissa moktaileja juovaa lääkäriä katsottaisiin pitkään. Gay mestoissa ei riitä että juot alkoholia, sun pitää olla valmis vetää sieltä edenneissä panobileissä koksua tai kristallia. Ainakin jotain mdma kamaa. Ainakin sniffaamaan poppersia. Kalle yks tylsimpiä näkemiäni homomiehiä 😁
Kiitos tiedosta, tiedänpä homona vältellä kyseisiä paikkoja. :)
Eli kuten arvelinkin, vanhempi on "Kaunis Veera", joka on vaihtanut nimensä.
LORELL, Sabriina Deciree (011189-) on itse asiassa entiseltä nimeltään Soraja Sabriina Desiree Flink eli "Kaunis Veera"
Kiva huomata, että tänne on liittynyt Kalle-fanin, Kikkis-fanin ja Saga-fanin lisäksi Miola-fani! 😄
Eropaperit vetämään ja eropaperit vetämään. Milloin Jutta laittaa adoptiopaperit vetämään?
Vierailija kirjoitti:
LORELL, Sabriina Deciree (011189-) on itse asiassa entiseltä nimeltään Soraja Sabriina Desiree Flink eli "Kaunis Veera"
Tämä tuli väärään palstaan. Pahoittelut.
Miten muuten Ilo tietää hänellä on kaksi äitiä etenkin hän on vuoden ikäinen ja eikä ymmärrä joitain asioita ja kutsui MIraa äidiksi,kun hänkään ei ollut paikalla
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit vetämään ja eropaperit vetämään. Milloin Jutta laittaa adoptiopaperit vetämään?
Muistatko millä tavalla Jutta kertoi Lasselle että se on ollut ennen mies? 😁
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Ilo tietää hänellä on kaksi äitiä etenkin hän on vuoden ikäinen ja eikä ymmärrä joitain asioita ja kutsui MIraa äidiksi,kun hänkään ei ollut paikalla
Minkähän ikäisenä Ilo alkaa kyselemään, miks hänellä ei ole isää kun Jarkollakin on?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kaksi vuotias ja Ilo mun mielestä puhuu osittain. Lapsella ei ole oletuksia. Normaalisti puhutaan äidistä ja isästä. Tässä tapauksessa Mira-äidistä ja Viola-äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäisenä Ilo alkaa kyselemään, miks hänellä ei ole isää kun Jarkollakin on?
Ilohan on joka tapauksessa lahjasoluilla saatu lapsi, joten virallisesti ikinä isää olekaan. Sitten pitää vain kertoa lapsen ikätason mukaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tiedänpä homona vältellä kyseisiä paikkoja. :)
Kieltämättä aika karrikoitu yleistys homoudesta. Suurin osa kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli väärään palstaan. Pahoittelut.
Mulla on käynyt monta kertaa sama. Tosin olen hölötellyt sarjan juttuja muualle, että kerrankos sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia on surullista, ettei Kalle voi kuulua mihinkään naisporukkaankaan, koska joka paikassa juodaan. Itse tunnen Kallen hahmon niin hyvin että helposti pystyy joskus ennustamaan asioita. Edelleen olen sillä linjalla että alkoholi tulee piankin kuvioon.
Miks toi Matias istuu noin kaukana Erikasta jos se on kiinostunut siitä? No ai niin, siks että toi Vertti mahtuu siihen väliin. En oikein ymmärrä miks toi Matias heiluu ton ryhmän mukana kun on täysin ulkopuolinen, ylimääräinen pyörä. Matiaksen pitäisi harrastaa jotain salibandyä tai hokia kundien joukossa jossa saa äijällä!
Nössö!
Onks toi joku teenment että pitää olla koko ajan pipo päässä, niinku Leo?