Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Kesäuusinnat alkaa 3.6. jaksolla 3736: Maja-hii, maja-huu, Dahlia
Eli siis samoja jaksoja, joita poistettiin juuri Katsomosta. Tuleeko sinne vielä uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkeri ei ilmeisesti ole siinä Mauricessa enää vaan Monika tekee hänenkin roolihahmon.
Niin näyttäis olevan kun näytelmän sivuille vaihdettu Monikan kuva Inkerin tilalle ja poistettu näyttelijöistä. En tiedä onko jotain erityistä sattunut tai ei pysty liikkumaan käsikirjoituksen mukaisesti. Harva tuossa iässä tekeekään enää varsinkaan mitään teatteria. Niitä esityksiä näytti olevan myös aika paljon. Salkkareissa riittää varmasti työtä.
Toivottavasti ei ole mitään sattunut. Veikkaan kyllä sitä, että ehkä halusikin vain mielummin lomailla. Kohta alkaa harjoituskausi ja esityksiäkin oli toisinaan kaksi päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis samoja jaksoja, joita poistettiin juuri Katsomosta. Tuleeko sinne vielä uudestaan?
Luultavasti tulee tai ainakin viime vuosina on tullut kesäuusinta osio. Ovat toki vain 30 pvää näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksot 3736 ja 3737 ovat muuten viimeiset, jossa on nähty Ukko Siren Magnuksena. Tietysti Magnuksesta puhuttiin monta kertaa ja sitä kuljeteltiin Helsingistä Espooseen, mutta virallisesti tuon jälkeen ei nähty taapero Magnusta.
Mä sanoisin siistä syystä, että Joanna on surkein äiti ja hänen takia Mira joutui elämään nuorisokodeissa jotka eivät ole mitään paratiiseja. Mulla oli kouluaikoina yksi kaveri, joka asui nuorisokodissa ja mitä oon kuullut ei mitään hyvää. Oon miettinyt, että mikä syy sille, että Mira ei oltu adoptoitu. Voisiko sekin olla syy minkä takia Mira halusi oman lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tulee tai ainakin viime vuosina on tullut kesäuusinta osio. Ovat toki vain 30 pvää näkyvillä.
Kesäuusintoja turha jatkaa enää tuon kevään 2020 jaksojen jälkeen. Kukaan ei varmaan halua muistella kuinka sarja kustiin koronan takia. Jatkaisivat 2016 vuodesta edes. Niitä voisin katsoa.
Mihin Krisun töyhtö katosi?
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin siistä syystä, että Joanna on surkein äiti ja hänen takia Mira joutui elämään nuorisokodeissa jotka eivät ole mitään paratiiseja. Mulla oli kouluaikoina yksi kaveri, joka asui nuorisokodissa ja mitä oon kuullut ei mitään hyvää. Oon miettinyt, että mikä syy sille, että Mira ei oltu adoptoitu. Voisiko sekin olla syy minkä takia Mira halusi oman lapsen.
Mielestäni oikeasti olisi mitenkään mahdollista, että äiti luopuu lapsesta ja katkaisee välit mutta lasta ei annettaisi adoptioon. Kyllä se aina menee niin, että lapsi annetaan adoptioon tai sitten lapsi on sijoituksesta koska ei voi mennä kotiin. Siihen ei taida kelvata että äiti muuttaa nimensä ja häipyy...
Vierailija kirjoitti:
Mihin Krisun töyhtö katosi?
Voi ei. Tästä olikin silloin kommenttia. Hirveät joka tapauksessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien kuluessa Kalle on joutunut antamaan Ismolle todella paljon anteeksi ja alistumaan ja uhrautumaan Ismon takia, joten on hyvä, että kerrankin Kallella on rohkeutta suuttua kunnolla, pitää puoliaan ja laittaa välit poikki. Kummallista kun jotkut olettavat ja pitävät täysin selvänä asiana, että Kalle varoisi suututtamasta Ismoa ja olisi Ismon vallan alla ikuisesti.
Laitelan Kalle ei ole ikään kuin koskaan itsenäistynyt tai aikuistunut.
Kyllähän Kallella oli kymmenen vuoden ajan oma elämässä, jossa tehnyt hyviä päätöksiä. Opiskellut ammatin ja pärjännyt. Palattuaan toki taantunut mukaan Ismon tasolle mutta ei kyse ihan siitäkään ole etteikö Kalle olisi elämässään koskaan itsenäistynyt.
Miten ihmeessä Noelilla on Susun puhelinnumero ja sama juttu, miten Susun puhelimessa on Noelin numero? Outoa?
Eikö Joonatan edes paritellut Hania lainkaan? 😳
Danielalle on ilmeisesti tota vaatesettiä tuo oranssiin taipuva ja sitten keltainen ja punainen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Joonatan edes paritellut Hania lainkaan? 😳
Ei mitään vihjastukaan 😄
Mua häiritsi että Miran lähettämään kirjeen osoite oli Pihlajakatu 23 B 4. Tuo neljäs asunto on Nikkinen ja Ekholm. Ellei siinä ollut käynyt moka ja ajateltu asunnonnumeron sijasta kerrosta, jossa asutaan.
Ei nykyisin lähdettäisi kuvaamaan mitään Argentiinalaista tangoa. Pelkkää roskaa kaikki.
^ Seko sarjan pelastaisi. Sori pakko vain sanoa kun aina mun ehdotuksiin sanotaan sama. Että ihan sama jos tulee jotain muuta niin mikään ei pelasta sarjaa. Ehkä sitten ei kannattaisi yrittääkään jos pienet liiket riitä.
Mitkä syyt Miralla oli saada oma lapsi
Oon edelleen varma että Joanna oikeasti varjostaa Mariannaa. Sillä kirjoitettiin poliisista sivuun.