Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Minkä takia joidenkin viestien loppuun saattaa tulla kauheasti tyhjää tilaa? Joskus käynyt itselläkin niin.
Ei tainnut tulla vielä toukokuun ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko Noel koskaan edes ollutkaan kunnollinen? Haluisin vaan tietää enemmän sen taustoista, kun aikoinaan Camillan kanssa oli maininta, että Noelilla ei koskaan ollut perhettä, mutta sentään Pauli niminen veli oli.
Linda ihmetteli ainakin kerran vuosia sitten, mitä Noelille on tapahtunut kun ennen oli erilainen. Olisiko ollut sen Camillan pettämisen kanssa samoihin aikoihin. Tietysti Noel on voinut olla yhtä hullu mutta Linda ei sitä huomannut. Tai Noel ei koskaan toipinut veljensä kuolemasta.
Voisiko tapahtua niin, että Joannan ei olisikaan menossa Miran luokse, kun hahmo lähtee pois sarjasta
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tapahtua niin, että Joannan ei olisikaan menossa Miran luokse, kun hahmo lähtee pois sarjasta
Johanna taisi sanoa, että jätetään aika avoimeksi ja on mahdollisuus moneen eri vaihtoehtoon. Alan uskomaan siihen teoriaan, että Joanna huomaa olevansa raskaana Henrikille. Joanna menee paniikkiin ja vaihtaa maisemaa. Se minne Joanna menee ja pitääkö vauvan jää auki. Toki voidaan mainita myös Balille lähtö.
Isabellan poistumisesta on tänään 10 vuotta. Samalla tuntuu haikealta, että noin kauan sitten pilattiin hahmojen tarinoita. Huomasin että Kirsi oli jakanut jonkun fanikäyttäjän päivityksen vuosipäivästä.
Veikkaan että kesätauko alkaa torstaina 20.6. jolloin tulee kaudelle 170 jaksoa. Edellisen kerran saman verran jaksoja on ollut tasan 10 vuotta sitten kaudella 2013-2014. Siitä eteenpäin ollut 180+ maksimi kaksi kertaa 219.
4563. Olen huulissani sinusta 16.4.2024 - kun mainitaan "huulissani" se viittaa suuteluun eli liittyisikö Henrikkiin ja Danielaan. Toki varmaankin osaltaan viittaa Danielasta huolissaan olevaan Susuun.
4564. Naapurivihan hedelmät 17.4.2024 - Tämä lienee se juju jonka Noel virittää Susulle ja sen seurauksena nähdään Susun ja Danielan "kissatappelu".
4565. Lommoille lompsis 18.4.2024 - kun mainitaan "lommot" niin tämä on jakso kun Evan lietsoma Salla kyttää Karia josko se paha kyy, Linda. Kolaroi autonsa.
4566. Parempi spy pivossa 19.4.2024 - nimi ei viittaa Pyy lintuun vaan vakoiluun. Miki löytää Susun ketjun mikrofonin ja tietenkin 1+1 = Noel.
Aikaisemmin veikkasin, että Kalle jää yksin Hanin ja Joonatani mennessä kimppaan. Saapa nähä osuinko oikeaan. Hanista ja Joonatanista tuli pari. Ismo asuu Sievisillä ja Kalle on yksinään jos Hani hengailee Joonatanin kanssa. Itse asiassa on tulossa jaksonimikin "Yksi näistä yksinäisistä". Ajattelin että alkoholismi kaivetaan kaapista esille.
Mitä toi Sampo lähtisi Ismolle, meni hieman ohi multa?
Mä itse veikkaan, että Joanna menee Miran luokse ja jos olisi vielä raskaana ja varmaan Miran tapahtumien jälkeen ja voisivat tutustua kunnolla. Joanna raskaus voisi olla hänelle ja Miralla uusi alku
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Sampo lähtisi Ismolle, meni hieman ohi multa?
Jotain siitä kun Ismo seurasi Sampoa viime syksynä.
Mitenkä Jutta pääsi sisään huoneeseen numero 6. Jos huone numero 6 on Amandan järjestelmässä vapaa, mitä jos Sampo olisi antanut sen huoneen jollekin ja sitten siellä olisi ollut Lasse ja Jutta panemassa?
Minkä vi*un takia toi Erika kuvittelee että kaikki asiat pyörii naisten ympärillä?
Mä olisin akina heittänyt sen inisevän olennon samantien rappukäytävään. Millainen mies antaa jonkun tyttölapsen läksyttää itseään omassa kodissa?
Saakohan Sievisen Lasse erektion vai tarvitaanko sinistä pilleriä? Mä en kyl millään usko että Sievisen Lasse on erittäin jaksava mies sängyssä.
Jaa että mikään ei pilaa Jutan onnea? Salli mun.... 🤣
Noelilla on taatusti kikka tai toinenkin Henrikin varalle. Toivon niin. Odottelen!
Mihin Jutta unohti Aaronsa? Ennen joulua puitiin kuinka Aaro ei saanut sanotuksi Jutalle seuraan Tiinasta ja Dahliasta. Selväähän se on että Jutan ja Lassen juttu karahtaa kivikoille paljastuttuaan.
Tuleekohan Miralle ja Violelle jotain ongelmia jos Violan on tulossa takaisin sarjaan syksyllä etenkin Mira puhui aloitetaan uudelta pöydältä vai jos ei vaikka Ilon ei ole tulossa mukaan vaan jään Miralle
Oon mutta Mira on myös ollut aina aika itsekäs. Toiminut miten itse haluaa ja sivuuttanut muiden mielipiteet.