Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Eikö Daniela yhtään mieti sitä miksi niin moni vihaa Noelia?
^ Seurasin Sebastianian BB aikoihin. En koskaan uskonut että tähän suuntaan menee elämässä, siis jutuiltaan. Muistan että tuli julkisuuteen ihan biseksuaalina. Joskus teki tubevideoita naisystävänsä kanssa. Itse asiassa en ole tänä päivänä edes varma onko Sebastian homo vai bi? Tuntui että joskus vaikutti kieltävänsä asioita kai?
Vierailija kirjoitti:
^ Seurasin Sebastianian BB aikoihin. En koskaan uskonut että tähän suuntaan menee elämässä, siis jutuiltaan. Muistan että tuli julkisuuteen ihan biseksuaalina. Joskus teki tubevideoita naisystävänsä kanssa. Itse asiassa en ole tänä päivänä edes varma onko Sebastian homo vai bi? Tuntui että joskus vaikutti kieltävänsä asioita kai?
Minunkin muistot Sebastianista ovat Big Brotherista. Muistan kun Sebastian pieraisi Salarin naamalle ja yritti pieraista asuntovaunun ikkunasta mutta tulikin paskat housuun samalla. Kaikki lähtee jostain ja pitkälle on kaveri päässyt :D
en tiedä miksi Viola luuli, että Mira olisi hylännyt Ilon
Vierailija kirjoitti:
Parasta läppää ikinä. 2 homoa ja 1 hetero. Tynkkynen: homon näytteleminen homona on ihan helppoa! 🤣👍
Onks tämä yritys sanoa, että sarjan homohahmojen esittäjät on homoja koska muuten ei vois näytellä homoa.
Vierailija kirjoitti:
Bali on vuosia ollut trendikohde. Osaisin nytkin nimetä useamman julkisuuden henkilön joka on ollut tämän vuoden puolella nimenomaan Balilla. En osaisi nähdä sitä paikkaa muutenkaan minään perhekohteena tai pysyvämpänä muuttokohteena. Eikä välttämättä Mira ja Violakaan jäisi pysyvästi asumaan mutta sitä tuskin koskaan saa tietää.
Varmaan joku Benjamin Peltonen tai joku Alma.
Vierailija kirjoitti:
Tämä bi askel on varmaankin 2024 jotain "kevyt kaapista ulos tuloa" matkalla ennen kuin Ilmoittaa että on homo tai lesbo. Tulee mieleen tämä ex taitoluistelija Kiira Korpi joka taatusti ilmoittaa kohta että "asuu yhdessä naisen kanssa" ja sitten myöhemmin "olen ylpeä lesbo".
Mitenköhän Nella, Kristian ja Eva -kuvio jatkuu? Jotenkin hämmentävää että Nella muutti heidän kanssaan samaan asuntoon, ei voi olla miellyttävää nähdä entistä poikaystävää ja omaa äitiään yhdessä, etenkin kun olivat salasuhteessa. Eva muutoinkin yksi sarjan huonoimmista näyttelijöistä ja epäuskottavimmista hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Nella, Kristian ja Eva -kuvio jatkuu? Jotenkin hämmentävää että Nella muutti heidän kanssaan samaan asuntoon, ei voi olla miellyttävää nähdä entistä poikaystävää ja omaa äitiään yhdessä, etenkin kun olivat salasuhteessa. Eva muutoinkin yksi sarjan huonoimmista näyttelijöistä ja epäuskottavimmista hahmoista.
Koitahan kuule ihan ite räknäillä miten tämä homma kehittyy ja mihin se päättyy?
Itse olen miettinyt, koska Kalle antaa anteeksi Ismolle. Tuo on jopa historiallista, että isä ja poika ovat olleet neljä kuukautta riidoissa. Ehtiikö sovinto jotenkin järjestymään kauden loppuun mennessä vai ovatko peräti yhden kokonaisen kauden eri osotteissa ja puhevälit ovat vain hätätapauksessa. Jopa Sampo vaikuttaa saaneen anteeksi, mutta Ismolla ei taida olla mitään mahkuja pitkään aikaan. Eikä Kalle isäänsä kyllä kauheasti näytä kaipaavan.
Mun mielestä Danielan hahmo on ihan hyvin näytelty. Kaikissa kohtauksissa Sampon kanssa Daniela alkaa näyttämään rennolta, hauskalta ja järkevältä hahmolta. Sellainen huolettomampi olemus. Noelin kanssa enemmän sulkeutunut ja varautunut vaikka kaikki olisi hyvin. Noelilla on Danielasta huono ote. Ihan hirveä pariskunta.
Ärsyttää toi Danielan sinisilmäisyys Noelia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta läppää ikinä. 2 homoa ja 1 hetero. Tynkkynen: homon näytteleminen homona on ihan helppoa! 🤣👍
Onks tämä yritys sanoa, että sarjan homohahmojen esittäjät on homoja koska muuten ei vois näytellä homoa.
Vain näyttelijät itse tietävät ovatko 100% heteroita. Eikä se kuulu kenellekään muulle.
Tampereen Tinderissä oli homo puolella kauan sitten feikki-Kalle. Siinä oli käytetty Iltalehden haastattelussa ollutta kuvaa, joka oli otettu Laitelan lavasteella. En tiedä mikä homman pointti oli koska aika moni suomalainen olisi pelkästä taustasta tajuta feikiksi. Ehkäpä kaipasi juttuseuraa vain. Kyllähän tuo kusetus olisi viimeistään kasvokkain paljastunut. Mikäli henkilö olisi ihan lähtenyt ihmisiä tapaamaan. Deittimaailmassa kyllä näkee kaikenlaista :D
Tinderiin nimellä lääkäri Kalle Laitela! 😂
MTV3 Kanavalta tulee juuri nyt Excalibur lllV 👍
Mä luulin että Dua Lipa on joku laulaja eikä perseen esittelijä?
0:22 onko Lassen ja Jutan suhde a) panosuhde vai b) rakkaussuhde?
Panosuhdetta voi kyllä salata, jonkin aikaa mutta ei Amandasta käsin. Rakkaussuhdetta ei ole mitää järkeä salata.
Tyypillistä sarjaa. Suhteen luonne ja päämäärä pidetään pimennossa mutta kovasti tapaillaan salaisesti mutta ei siellä missä se olisi turvallisinta, Jutan asunnolla. Vaan nimenomaan Amandassa.
Jutta ei rupea olemaan kummankaan kanssa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-tahti-elmeri-yla-rautio-r…
Elmerille sopisi oikeasti sarjaan homopojan rooli kun hieman sen oloinen. Vaikutelma. Voihan hän toki olla oikeassa elämässä, ainakin bi. Eiks kaikki muu kuin hetskuilu ole hirmuisen suosittua kun on näitä pan juttaja ja kaikkee?