Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Sairas sarja, pelkkää ryyppäämistä ja naimista. Töihin mennään krapulassa, huhuhuuh
Surkea sarja, kun käsikirjoitus ei enää tarjoa katsojalleen mitään viihdykettä. Hahmot ovat myös surkeita. Sagaa, Pipsaa ja muita parempia ei kuitenkaan näy.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kellään sarjassa ole lemmikkiä. Sarjassa pitäisi olla myös joku vanhoillinen homofoobikko.
Johannes Rintala takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kellään sarjassa ole lemmikkiä. Sarjassa pitäisi olla myös joku vanhoillinen homofoobikko.
Tai Ilkka Väänänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Mihin se Akin ja Henrikin firma unohtui? Se, millä kaapattiin asiskkaita Noelilta? En muista edes firman nimeä.😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä, sarjassa ei enää esitetä "homojynkkaa". Taas jälleen kerran, äijät ei pese paikkojaan. Sampo laittaa vaatteet päälle ilman suihkua. Bodylanguage kertoi että Atte oli bottom.
Tietenkin Atte on töissä sairaalassa että asiaan saadaan sotkettua myös Kalle ja mustasukkaisuus.
Attehan puki vain kylpytakin ja sanoi tarvitsevansa uuden suihkun.
Ismohan on sellainen vanhemman polven versio incellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Akin ja Henrikin firma unohtui? Se, millä kaapattiin asiskkaita Noelilta? En muista edes firman nimeä.😂
Siis Beige 🤣 Niinpä. Camillan työ meni ihan hukkaan? Miksei ketään asiakkaita tai firman hallitusta ole näkynyt? Jos Akilla on kilpailukielto niin joku sitä firmaa pyörittää etenkin nyt kun Cindy on koomassa. Outoa miksei edes siinä vaiheessa otettu firmaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Itse olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Itse olet töissä?
Talvilomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Itse olet töissä?
Talvilomalla.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Itse olet töissä?
Talvilomalla.
🤣
Mitä hohotat? Mulla on 38 päivää vuodessa lomaa, ja talvilomakausi on 15.5 asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Itse olet töissä?
Talvilomalla.
Juu, niin varmaan.
Mitä Nellakin kaikki päivät puuhailee ja kuka Nellan elämisen maksaa? Jos nyt jotain niin Evan luulisi opettaneen Nellalle ainakin Kelan tukien hakemisen. Ilmeisesti Nella ehti vähän aikaa leikkiä Eetun edustusvaimoa ja Lasse on Nellan elämisen jo vuosia maksanut.
Tietysti Nella näki sitten heti Evalle ja Kristianille tuppautumisen jälkeen Kristianin vähissä vaatteissa.
Nellako ainut nuorista joka on työtön? Muut opiskelee tai ovat töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Ilkka Väänänen.
Pää kii. Mee töihin.
Mitäs komentelet siinä.
Eikä jos sulla on katsomo+ tilaus niin eikö sitten Miran paluu on jo näy kahden viikon päästä, koska se jakso esitetään 27.4
Sanokaa mun sanoneen: Joanna pamahtaa paksuksi Henrikille. Tämä olisi hyvä syy Joannan lähteä sarjasta.
Violan vaari ja Nellan pappa 😖