Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
12741/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sekin olla että Laila tai Erika haluaa jättäytyä pois ja otetaan uutta tilalle. Aidalla taitaa olla vaativa harrastuskin ja kaikki lukiossa. Monella on ensi vuonna kirjoituksia luvassa.

Vierailija
12742/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sarjaan ei saada muita kuin julkisuuden haluisia teinejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12743/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollilla, Erikalla tai Vertillä ei ole ollut juuri mitään virkaa. Joten odotukset ovat nollissa.

Vierailija
12744/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerot on huvittavia, kun Joannalla oli pitkään suhde vanhemman Lassen kanssa. Tilalle tuli Henrik ja nyt Henrik on nuoremman seurassa imuttelemassa. Sampokin päätyi itseään nuoremman kanssa.

Vierailija
12745/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä näistä homomiehistä todellisuudessa olisi eniten kysyntään? Petrillä, Sampolla, Kallella vai Atella?

Tai komein? Jos tämmöistä saa edes kysyä :D

Vierailija
12746/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä näistä homomiehistä todellisuudessa olisi eniten kysyntään? Petrillä, Sampolla, Kallella vai Atella?

Tai komein? Jos tämmöistä saa edes kysyä :D

Musta noi kaikki on aika tasaväkisiä. Mutta itse ehkä valitsisin Petrin, on lempeä, miehinen ja karvainen. 😏

Vierailija
12747/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on todella ärsyttävä. Lusmuilee Akin asunnossa ja päsmäröi sille. Aki on monet kläpit läpi käynnyt, ei Akia tarvitse opastaa. 

Vierailija
12748/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohduksia enemmän mua ärsyttää, kun tiettyjen hahmojen juonikuvioista jätetään olennaisia asioita pois tai jätetään mainitsematta hahmoja. Esimerkiksi on mainittu kuinka Aki lemppasi Joannan koomaan joutuneen vaimonsa Camillan takia, mutta Cindyä ei enää kukaan muista. Ilmeisesti kalliit hoidot maksaa edelleen Aki mutta muut vipinät ovat alkaneet. Sama on ettei Kalle koskaan yrittänyt tai uhkaillut poliisilla Sampoa niistä Sampon varastamista rahoista.

Vierailija
12749/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on todella ärsyttävä. Lusmuilee Akin asunnossa ja päsmäröi sille. Aki on monet kläpit läpi käynnyt, ei Akia tarvitse opastaa. 

Ärsyttää nämä kohtaukset. Ei jaksa enää Aki, kun ei kirjoiteta sillekään mitään kiinnostavaa enää.

Vierailija
12750/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.48

J

Mä oon miettinyt tässä Joannan irtisanoitumista poliista niin äkkiä, koska Joanna lähtee sarjasta vasta kesällä sarjasta eli ei olisi kiire lähteä työstä pois ja eihän Henrikin suhde ei olisi vaikuttanut siihen. Mä itse ajattelen, että hän itse jätti työn Miran takia ja jätti muutenkin työnsä sen

jälkeen, kun Mira oli joutunut osastolle. Eikä halua Miran näkevän häntä poliisina, joka pidätti oman tyttärensä vankilaan vaan äitinä. Tai Joanna näki Miran mielenterveyden, että on aiheuttanut miralle liikaa pettymyksiä. Onko kukaan huomannut Joanna äitiys on unohdettu

Vierailija
12751/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman surkein arvionkyky iän suhteen. Sampo, Atte ja Kalle ovat kaikki jollain tavalla toistensa kanssa saman ikäluokan oloisia. Atte on 33v, Sampo 34v ja Kalle heitä 10 vuotta vanhempi 44v. Petri on ainoa josta näkee että on selvästi vanhempi ja onkin 50-vuotias. 

Vierailija
12752/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen hinnoittelu Aaron valinnassa. Kaksi olutta maksoi 8.59€ mutta suklaarasian ja ruusupuskan sai hintaan 8.60€. Okei, oluet olivat hieman parempia mutta jälkimmäinen epätodellinen. Jos miettii että tavallisesta ruokakaupasta saa 4-5 eurolla pienemmän paremman suklaarasian ja ruusupuska päälle.. Kiskalla tai pienemmässä kaupassa hinnottelu yleensä on selvästi yläkanttiin, jotta siitä olisi aidosti jotain hyötykäkin pitäjälleen.

minä taas mietin että miten 2 kaljaa voi maksaa 8.59€ koska eihän se ole kahdelle jaollinen luku. Toinen kalja maksoin 4.30€ ja toinen 4.29€

Vierailija
12753/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen hinnoittelu Aaron valinnassa. Kaksi olutta maksoi 8.59€ mutta suklaarasian ja ruusupuskan sai hintaan 8.60€. Okei, oluet olivat hieman parempia mutta jälkimmäinen epätodellinen. Jos miettii että tavallisesta ruokakaupasta saa 4-5 eurolla pienemmän paremman suklaarasian ja ruusupuska päälle.. Kiskalla tai pienemmässä kaupassa hinnottelu yleensä on selvästi yläkanttiin, jotta siitä olisi aidosti jotain hyötykäkin pitäjälleen.

minä taas mietin että miten 2 kaljaa voi maksaa 8.59€ koska eihän se ole kahdelle jaollinen luku. Toinen kalja maksoin 4.30€ ja toinen 4.29€

Hyvä pointti. Heittivät varmaan luvun päästään 😂

Vierailija
12754/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohduksia enemmän mua ärsyttää, kun tiettyjen hahmojen juonikuvioista jätetään olennaisia asioita pois tai jätetään mainitsematta hahmoja. Esimerkiksi on mainittu kuinka Aki lemppasi Joannan koomaan joutuneen vaimonsa Camillan takia, mutta Cindyä ei enää kukaan muista. Ilmeisesti kalliit hoidot maksaa edelleen Aki mutta muut vipinät ovat alkaneet. Sama on ettei Kalle koskaan yrittänyt tai uhkaillut poliisilla Sampoa niistä Sampon varastamista rahoista.

Niin. Täysin jäi hämmästäen auki, ettei Kalle ole pyytänyt Sampoa korvaamaan petoksella hankitut rahat tai jopa tehnyt asiasta rikosilmoitusta. Liki 50,000e on saatanan paljon rahaa kenelle tahansa. 

Vierailija
12755/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerot on huvittavia, kun Joannalla oli pitkään suhde vanhemman Lassen kanssa. Tilalle tuli Henrik ja nyt Henrik on nuoremman seurassa imuttelemassa. Sampokin päätyi itseään nuoremman kanssa.

Kun Joannaa ei nykyään kiinosta edes Aki niin on aika utopiaa että se oli jopa kihloissa Lassen kanssa. Lasse ei mitenkään näytä... Panokoneelta. 

Vierailija
12756/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että hinnat Aaron kaupassakin on päin vit tua, kun on tuollainen tuotanto takana.

Vierailija
12757/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikähän on vain  numero. 

Vierailija
12758/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17.48

J

Mä oon miettinyt tässä Joannan irtisanoitumista poliista niin äkkiä, koska Joanna lähtee sarjasta vasta kesällä sarjasta eli ei olisi kiire lähteä työstä pois ja eihän Henrikin suhde ei olisi vaikuttanut siihen. Mä itse ajattelen, että hän itse jätti työn Miran takia ja jätti muutenkin työnsä sen

jälkeen, kun Mira oli joutunut osastolle. Eikä halua Miran näkevän häntä poliisina, joka pidätti oman tyttärensä vankilaan vaan äitinä. Tai Joanna näki Miran mielenterveyden, että on aiheuttanut miralle liikaa pettymyksiä. Onko kukaan huomannut Joanna äitiys on unohdettu

Mun mielestä Joanna laitettiin ulos poliisin roolista siksi että olisi moraalisempaa laittaa Joanna tekemään näitä juttuja Henrikin kanssa joka on eräänlaista hyväksi käyttöä. Poliisi Joannan kuvioon näistä olisi tullut haloota ja eihän me vielä tiedetä mitä Joanna kerkiää tehdä ennen poistumista. Vaikka ampua... 

Vierailija
12759/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle lienee itsekin syyllistynyt johonkin tässä rahatapauksessa. Jos ei muuta niin ulkopuolisen silmin se näyttäisi siltä, että Kalle olisi yrittänyt pestä omat likaiset rahansa sairaalassa. Jos sitä huijarin alkuperää ei saataisi selville.

Vierailija
12760/59562 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikähän on vain  numero. 

Ei pidä paikkaansa. Kyllä ikä rupeaa tietyssä vaiheessa painaa parisuhteessa ja alkaa olemaan v*tun iso numero. Kokemusta on. 

Ketju on lukittu.