Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
11301/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa voihkia ja puhua tuhmia seksin aikana. Muuten se olisi äärettömän tylsää. Hiljaiset seksivideotkaan eivät ole siksi mieleeni, alkaa kyllästyttää. Jos mua käskettäis pysymään olemaan hiljaa niin se pano päättyis siihen. Mä haluan nauttia kunnolla! Eri asia sitten jos se on toteutettu nolosti.

Vierailija
11302/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä miehillä myös sydänkohtaukset seksin aikana on jokseenkin välillä tapetilla. Sopisi sarjaankin että väärässä sängyssä tulee ongelmia ja homma paljastuu sitä kautta muille.

Puhutko Sievisen Lassesta? 

Lasse ois esimerkiksi hyvä esimerkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11303/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään tehtävissä, kun mun Katsomo toimi ihan hyvin mutta muutama viikko takaperin mikään ohjelma ei ole toistunut sujuvasti. Ääni tulee ja kuva, mutta todella laahaavasti. Olen koittanut päivittää selaimet uudempiin ja tarkistanut verkon toiminnan. Kaipa mulla on liian vanha läppäri? Ei tekisi mieli enää maksaa sarjasta kun ei hyvää saa, mutta jotenkin olen tottunut katsomaan ennakkoon. Uusi Katsomo meni ihan pilalle C More muutoksen myötä. Olisivat edes pitäneet sen vanhan soittimen, jonka kautta sai valita kuvanlaadun itse. Sentään Katsomo on parempi kuin Ruutu, jossa mainoksia on tuplasti enemmän eikä tekstityksiä ollenkaan kotimaisiin tv-sarjoihin. 

Vierailija
11304/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mitkä on absurdeimmat seksikohtaukset sarjassa, niin tuli ensimmäisenä mieleen kun Linda yllätti Karin ja Iidan heiluttamassa puskaa puistossa ja Tero antoi Kallelle suuseksiä sairaalan rappukäyvässä. 

Vierailija
11305/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mitkä on absurdeimmat seksikohtaukset sarjassa, niin tuli ensimmäisenä mieleen kun Linda yllätti Karin ja Iidan heiluttamassa puskaa puistossa ja Tero antoi Kallelle suuseksiä sairaalan rappukäyvässä. 

Lasse ja Jutta kun Leo yllättää 😁

Vierailija
11306/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Ulla yllättää Karin ja Maaritin.

Vierailija
11307/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen muutamat kerrat mielessä naureskellut niille Noelin "boksereille" ja ne on aina samat. Puvustaja taitaa oikeasti päättää nämäkin asiat silloin kun alusvaatteet näkyvät kuvissa. Kukaan bisnesmies tuskin pukisi sellaisia puvun alle, koska ne näkyisi ikävästi läpi. Muuten omat jos ei näy kuvissa. Esimerkiksi tämän päivän jaksossa Henrikillä nousi tanssiessa paidanhelma, jonka alta näkyi Björn Borgin logoa. Hahmoilla ei saisi olla näkyviä logoja tarkoituksellisesti.

Vierailija
11308/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä Kallen faninta ajanut takaa ajatusta että Kallesta ei ikävää sais puhua. Oon koko ikäni piilotellu omaa itteeni ja kiinnostuksen kohteita ettei kukaan kiusaaja saanut koulussa lisää aihetta kiusata. Anonyymi palsta on antanu mulle rohkeutta kertoa omia ajatuksia Salkkareista ja Kallesta. Sellaset kommentit jossa mun viestiä lainataan ja huohotellaan perään miten viitsitään näitä puhua ja muuta, ni aiheuttaa sen saman tunteen ettei enää saa puhua ja oon viallinen.

Vierailija
11309/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen piereskelee kanamunapieruja, kuinka sitä voi panna anaaliin? 🤢

Vierailija
11310/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11311/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Kalle tyypin viestit joka kerta Kallen äänellä :D Kertonut olevansa hahmon kanssa samanlainen. Mutta ymmärrän kyllä omalla tavallani mistä kiikastaa. Monesti muita asioista puhutaan paljon ja putkeen, mutta jos Kallesta pistää hyvää monta kertaa, saa melkein heti vastaviestinä mainintoja hahmon huonoudesta ja Dahlian parhaudesta jne.

Vierailija
11312/59562 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen piereskelee kanamunapieruja, kuinka sitä voi panna anaaliin? 🤢

Eikö pierut ole normaaleja? Kai se etupuolikin tuottaa hajuja?

Vierailija
11313/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Dahlian katoaminen paljastetaan eikä jätetä auki missä on. 

Vierailija
11314/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeri poistuu sarjasta... 

Vierailija
11315/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkeri poistuu sarjasta... 

Muistaakseni Inkeri näkyi Monikan stoorissa juuri vähän aikaa sitten. Tuskin siis Dahlia on ainakaan pysyvästi poistumassa sarjasta. Korkeintaan saattaa olla vähän aikaa sivussa, muttei ole ainakaan kokonaan poistumassa.

Vierailija
11316/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos Dahlia on kerrankin jättänyt vanerisairaalan ja siirtynyt tasokkaampaan hoitoon.

Vierailija
11317/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten helkutissa tuo noel ja kaikki muut rikolliset aina pääsee kuin koirea veräjästä ... 

Vierailija
11318/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten helkutissa tuo noel ja kaikki muut rikolliset aina pääsee kuin koirea veräjästä ... 

No tämähän on selvä. Ei hahmoja kuten Aki tai Miki voida laittaa vankilaan kuten ei Noelia. Tämä merkitsi lähes sitä että hahmo poistuu sarjasta sinne vankilaan. Ihan kuten Aaro. Vuosien jälkeen monet luulivat että nyt Aaro joutuu telkien taakse kun Evan ja Nadjan kaappaus paljastui. Mitä vielä. Aaro on ollut jo 4-5 vuotta "tutkintavapaudessa" ja on "muuttunut mies". 

Vierailija
11319/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön tissit näkyy melkein 3 ja 4 minsan välillä. Suloinen 💋💕

Todella söpö. Yritin selvittää ikää, ei onnistunut. Venäläinen? Kaunis. 

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
11320/59562 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noel on kuin Aaro. On aina niskan päällä. Minna Laurikainen voi hävittää Noelin.

Ketju on lukittu.