Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kreivi Tiittanen ja Helmi-Simpukka yhdistävät voimansa Noelia vastaan. Rouva Lagerlöf on heidän hyvä ystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnarin makuuhuone. Tosiaan. Luulin aiemmin että se ovi on siivouskomero tai wc. Gunnar nukkuu siis kulman takana olevalla käytävällä. Mutta minne katosi sviitin kylpyamme?
Vanhoissa Salkkareissa oli parasta, kun kamera liikkui paljon asunnoissa ja eri kulmissa. Nyt ollaan vaan yhden kulman varassa ja kamera liikkuu sivulle korkeintaan 5 astetta ettei lavaste paljastu.
Oho yllättävää. Pete just puhui muualla, että ennen kolmikameratekniikka rajoitti paljon. Oli vain tietyt spotit missä kuvattiin kun nykyään on paljon liikkumatilaa kuvata lähes missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Stellans saisi tehdä paluun ja Madame Tellervo.
Stellans kyllä mutta MaDonna Tamara.
Helmi-Simpukka antaa Noelille selkäsaunan!
Marianna sanoi tämän päivän jaksossa, että välillä tekee hyvää olla pois ihmisten ilmoilta. Asuuko Marianna mökillä? Ensi viikolla näkyy kuinka Marianna on mökillä. Ilmekin hieman ehkä viekas... En lähde silti olettamaan enempää. Yllättävää tosiaan, että Kalle varoittaa Hania. Luulin että Kallekin olisi unohtanut Mariannan menneisyyden. Onhan Kalle nähnyt läheltä Larin kärsimyksen Eliaksen kuoleman takia ja pelastanut Miskan kanssa kaapatut. Se on vain ongelma, että kaikki Mariannan tielle tulevat ovat vaarassa. Toivottavasti ei ihan heti kuitenkaan ole sekoilemassa uudestaan.
Surkeat hahmot tunnarissa. Saga ja Pipsa sopisi siihen paremmin!
Kulahtaneet hahmot. Sallan ääni alkaa olemaan mennyttä tuolla tahdilla.
Kaikkien aikojen surkein hahmogalleria!
Kallen iso pieru melkein suisti minut tieltä. Niin kova paineaalto.
Sallan kailotus kaataa Amandan hauraat seinät.
Tääki ketju mennyt ihan spämmiksi. Ihan tiedoksi että mua ei ainakaan saa kiinnostumaan Sagasta jos sitä käytetään jatkuvassta spämmissä. Luo vaan mielikuvan että ei olla tosissaan vaan halutaan ärsyttää.
Laitelat tunnarin alusta pois ja Maarit Salin mummin oman Hickleyn perheen kanssa siihen!
Vierailija kirjoitti:
Tääki ketju mennyt ihan spämmiksi. Ihan tiedoksi että mua ei ainakaan saa kiinnostumaan Sagasta jos sitä käytetään jatkuvassta spämmissä. Luo vaan mielikuvan että ei olla tosissaan vaan halutaan ärsyttää.
Sarja aiheuttaa ärsytystä. Johonkin se on purettava kun tuotanto ei vanereita pura. Mielikuvasi saa olla mitä vaan, mutta Saga on minun sivuhahmojen suosikki!
Parhaat hahmot olivat: Jaana (sekä sivupersoona Tellervo), Maarit Salin, vanha Elina, Roosa, Laura Kiviranta ja totta kai Seppo, Ulla ja Inka. Listalle pääsee myös Nooalaisten johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarja aiheuttaa ärsytystä. Johonkin se on purettava kun tuotanto ei vanereita pura. Mielikuvasi saa olla mitä vaan, mutta Saga on minun sivuhahmojen suosikki!
Se vanha ketju on sitä varten, että siellä saa roolipelata ja haukkua kaikkea kuin sielu sietää. Tämä ketju perustettiin pelkkää jaksospekulointia varten. Typerää jotenkin nyt tulla tänne aukomaan kaikesta, kun ihan aloitusviestissäkin tehty selväksi mitä varten ketju on. Tuo on vain tahallista ilkeilyä kun tietää, että suurin osa ei jaksa sellaista.
Maarit olisi paljon parempi kuin joku Izmou! Kertookin että parempi näyttelijä työllistetty muualla kuin roskasarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat hahmot olivat: Jaana (sekä sivupersoona Tellervo), Maarit Salin, vanha Elina, Roosa, Laura Kiviranta ja totta kai Seppo, Ulla ja Inka. Listalle pääsee myös Nooalaisten johtaja.
Hanna Salin ja Jenni oli myös huippuja. Hanna saattaa olla elossa Nakkilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vanha ketju on sitä varten, että siellä saa roolipelata ja haukkua kaikkea kuin sielu sietää. Tämä ketju perustettiin pelkkää jaksospekulointia varten. Typerää jotenkin nyt tulla tänne aukomaan kaikesta, kun ihan aloitusviestissäkin tehty selväksi mitä varten ketju on. Tuo on vain tahallista ilkeilyä kun tietää, että suurin osa ei jaksa sellaista.
Tuotanto on harjoittanut psykologista ilkeilyä tuomalla kaiken maailman surkeita hahmoja ja käänteitä näkyviin. Siinä mennyt hermot moneen kertaan Kristiina Pohjosten ja Susu Honkasten kanssa! Entinen tuottajakin kehtasi väittää hiljaisista sopimuksista. En ole sellaista allekirjoittanut. Seilis jatkaa samalla linjalla.
No onko mulla oikeus kehua Kikkistä? Vai joudunko syrjityksi?
Sagan ja Pipsan pitää piirtää Ismolle aarrekartta jotta tietää missä kohtaa pitää käyttää pesäpallomailaa.