Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga ja Kikkis voittaa surkeat päähahmot. Susun tasoisilla hahmoilla ei ole mitään annettavaa. Vain turhanpäiväisiä keskusteluja Karin kanssa.
Mut minä en ole sitä mieltä. Mä en nimenomaan saa näistä mitään irti.
En saa mistään Sususta ja Joannasta mitään irti. Pelkkää ärsyyntymistä alusta lähtien. Varmasti siksi et saa kun ei ole näkynyt paljon ja ovat sivuhahmoja.
Se voi olla, mutta tarvitsen silti sellainen kosketuspinnan että voin hehkuttaa. Enkä jotenkin pääse yli siitä, että toinen heistä on tuotannon työntekijä. Koordinaattori ja senkään takia en usko tekevän mitään hyppäystä pääasialliseksi hahmoksi. Lähinnä toimii avustajana jotta ei tarvitse palkata muita tekemään sairaanhoitaja rooleja.
Mikään rummuttaminen ei saa itseäni kiinnostumaan. Jotkut kommentit alkaa kuulostamaan jo puhtaasti trollailulta, kun tiedetään aiheen herättävän keskustelua. Palstan säännöissäkin kehoitetaan pysymään aiheessa. Olemaan napakka puheissaan ja välttämättän spämmäys. Keskustelut on aina tätä samaa pintapuolista taistelua paremmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga ja Kikkis voittaa surkeat päähahmot. Susun tasoisilla hahmoilla ei ole mitään annettavaa. Vain turhanpäiväisiä keskusteluja Karin kanssa.
Mut minä en ole sitä mieltä. Mä en nimenomaan saa näistä mitään irti.
En saa mistään Sususta ja Joannasta mitään irti. Pelkkää ärsyyntymistä alusta lähtien. Varmasti siksi et saa kun ei ole näkynyt paljon ja ovat sivuhahmoja.
Se voi olla, mutta tarvitsen silti sellainen kosketuspinnan että voin hehkuttaa. Enkä jotenkin pääse yli siitä, että toinen heistä on tuotannon työntekijä. Koordinaattori ja senkään takia en usko tekevän mitään hyppäystä pääasialliseksi hahmoksi. Lähinnä toimii avustajana jotta ei tarvitse palkata muita tekemään sairaanhoitaja rooleja.
Susanna Snellman on ihan näyttelijä ja tehnyt rooleja muissakin tuotannoissa. Niiden pohjalta osaa sanoa jos tykkää siitä karismasta.
Kun toi Petri, siis Esko suostuu imutteleen miehen kanssa, niin suostuukohan Esko ottaa myös pakaroiden väliin? Herää synkkä epäilys että varmaankin... Mies voisi avautua tästä hieman julkisesti.
Johon myös itse syyllistyn tässä samalla nyt. Ois vain helpompi jos puhuttaisi kunnolla rakentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikään rummuttaminen ei saa itseäni kiinnostumaan. Jotkut kommentit alkaa kuulostamaan jo puhtaasti trollailulta, kun tiedetään aiheen herättävän keskustelua. Palstan säännöissäkin kehoitetaan pysymään aiheessa. Olemaan napakka puheissaan ja välttämättän spämmäys. Keskustelut on aina tätä samaa pintapuolista taistelua paremmuudesta.
Homorummutus. Tämä kaunis sana täytyisi virallistaa Suomen kieleen. 😍
Farkkukari ja ruutupaita Susu 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homorummutus. Tämä kaunis sana täytyisi virallistaa Suomen kieleen. 😍
Nenäpallorock ja sivuhahmorummutus. On se Saga vaan tosi hyvä! Ei voi liikaa hehkuttaa.
Kyllä voin avoimesti myöntää, että Kalle on suosikki koska oon ite ihan samanlainen nössykkä. Koulukiusattu sellanen ja seksuaalisuus osuu kohdilleen. Syy miksi helposti lähtee omassa päässä harmitus joitain kommentteja kohtaan. En taida olla ihan terve tapaus jos teiltä muilta kysyttäin. Yksinäinen mä vaan oon vailla yhtään ystäviä.
Farkku Karit ja ruutupaita Susut rapisee pois!
En olisi uskonut että tälläistä tehty ja vieläpä Stig!
Kiinnostais tosiaan kuulla muiden kuin meidän kahden ajatuksia Sagasta.
Kallen kauluspaita, kai haalean vaaleanpunainen näyttää oikeasti pesussa värjääntyneeltä valkoiselta.
Kauden päätös on varmaankin jo kuvattu? Eli siis Petriä näkyy vielä ensi syksynäkin jaksoissa?
Tämä on kanssa aika kovaa, rummutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kauden päätös on varmaankin jo kuvattu? Eli siis Petriä näkyy vielä ensi syksynäkin jaksoissa?
Luulisi että olisi kuvattu, mutta paha varmuudella sanoa.
Nyt alat painua Salla Pipsan tieltä!
Vierailija kirjoitti:
Kallen kauluspaita, kai haalean vaaleanpunainen näyttää oikeasti pesussa värjääntyneeltä valkoiselta.
Se kuviollinen näytti mun ruudulla valkoselta ja oli hassu yhdistelmä lääkärin takin kanssa 😂
Olisi svengannut synttärijuhlatkin tämän tahtiin.