Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
9801/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli raiskaus, sikamaista puutteessa olevalta luuskalta😁

Tamara olisi ollut parempi sängyssä ja muutenkin.

Vierailija
9802/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Amanda Rödbergin haamu voisi rysäyttää majatalon hyllyt alas kuten Tyyne Puustisen haamu teki Ismon kaupalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9803/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä ketjua sentään tarvitse tuutata täyteen tätä. Siksi uusi ketju että nämä jatkuvat spämmit ois jäänyt toiseen ketjuun. Trollausta ne toki ovat. 

Vierailija
9804/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä Saga-fanin kanssa, että spekuloijat ovat kaksinaismoralisteja! Minutkin on haukuttu täällä ties kuinka monta kertaa!

Vierailija
9805/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on mun lemppari, koska se on viihdyttävä ja pyrkii hyvään. Kaikkien ei tarvitse olla boss ladyjä ja kieroilijoita. 

Vierailija
9806/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä ketjua sentään tarvitse tuutata täyteen tätä. Siksi uusi ketju että nämä jatkuvat spämmit ois jäänyt toiseen ketjuun. Trollausta ne toki ovat. 

Ai että kun kritisoi sarjaa niin se on trollaamista? Asia selvä, mäkään enää arvostele yhtään mitään täällä kun se nähdään häiriköintinä. Jos tarkoituksesi oli loukata, niin onnittelut, onnistuit!

Vierailija
9807/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä Saga-fanin kanssa, että spekuloijat ovat kaksinaismoralisteja! Minutkin on haukuttu täällä ties kuinka monta kertaa!

Uskomatonta että vieläkin joku jaksaa spekuloida paskasta ja sitten arvostella muita!

T. Sagan fan girl

Vierailija
9808/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä tumpattiin sivut täyteen Tukun isyyskuviosta kun se vain jatkui ja jatkui. Se vasta häiriköintiä olikin!

Vierailija
9809/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle on mun lemppari, koska se on viihdyttävä ja pyrkii hyvään. Kaikkien ei tarvitse olla boss ladyjä ja kieroilijoita. 

Kallesta tuli turha hahmo vähän paluunsa jälkeen. Kristiinan tuominen pilasi Laitelat.

Vierailija
9810/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä tumpattiin sivut täyteen Tukun isyyskuviosta kun se vain jatkui ja jatkui. Se vasta häiriköintiä olikin!

Kuka jaksaa sellaisesta jauhaa? Nimikin on maailman epäuskottavin!

Vierailija
9811/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se Kikkis-fani. Eli spekuloijien mielestä trolli, kiusaaja, häiriköijä sekä saa tanasta seuraava! 😡

Vierailija
9812/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga-fani ja minä laitetaan täällä ketju ruotuun, kun kerran itse sarjaa ei saada!

Vierailija
9813/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se Kikkis-fani. Eli spekuloijien mielestä trolli, kiusaaja, häiriköijä sekä saa tanasta seuraava! 😡

On meitä ainakin sitten kaksi samalla puolella kun olen Saga-fani!

Vierailija
9814/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia pitäisi pelastaa roskasarjan kynsistä. Ehkä Rosmarine voisi viedä rouvan takaisin parempiin piireihin?

Vierailija
9815/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallesta tuli turha hahmo vähän paluunsa jälkeen. Kristiinan tuominen pilasi Laitelat.

Mut mä tykkään. Pakko tässä itekki alkaa puolustamaan hahmoa kerta muutkin tekee samaa koko ajan. 

Vierailija
9816/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga-fani ja Kikkis-fani, näin käymme taistelua laadun puolesta käsikkäin! 🎶

Vierailija
9817/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussahan on samanlaista draamaa kuin ulkolavasteen kadulla!

Vierailija
9818/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mä tykkään. Pakko tässä itekki alkaa puolustamaan hahmoa kerta muutkin tekee samaa koko ajan. 

Siinä on suuri ero. Kalle sarjan alussa vs paluunsa jälkeen. Ei mikään sama kiinnostava hahmo ole ollut vuosiin. Naama kulunut huonolla tavalla kun on niin tylsä käsikirjoituskin.

Vierailija
9819/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että Kikkiksellä on aina tympääntynyt ilme. No ei mikään ihme jos joutuu päivästä toiseen kuuntelemaan ja näkemään Jutan, Kallen ja Evan jonninjoutavuuksia. 

Vierailija
9820/59562 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että Kikkiksellä on aina tympääntynyt ilme. No ei mikään ihme jos joutuu päivästä toiseen kuuntelemaan ja näkemään Jutan, Kallen ja Evan jonninjoutavuuksia. 

Sagakin oli tympääntynyt kun Gunnar sekoili yhtiössä ja Noelin yliajot aiheutti skandaalin Akin piikkiin.

Ketju on lukittu.