Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Eiköhän Amanda Rödbergin haamu voisi rysäyttää majatalon hyllyt alas kuten Tyyne Puustisen haamu teki Ismon kaupalla?
Ei tätä ketjua sentään tarvitse tuutata täyteen tätä. Siksi uusi ketju että nämä jatkuvat spämmit ois jäänyt toiseen ketjuun. Trollausta ne toki ovat.
Täysin samaa mieltä Saga-fanin kanssa, että spekuloijat ovat kaksinaismoralisteja! Minutkin on haukuttu täällä ties kuinka monta kertaa!
Kalle on mun lemppari, koska se on viihdyttävä ja pyrkii hyvään. Kaikkien ei tarvitse olla boss ladyjä ja kieroilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä ketjua sentään tarvitse tuutata täyteen tätä. Siksi uusi ketju että nämä jatkuvat spämmit ois jäänyt toiseen ketjuun. Trollausta ne toki ovat.
Ai että kun kritisoi sarjaa niin se on trollaamista? Asia selvä, mäkään enää arvostele yhtään mitään täällä kun se nähdään häiriköintinä. Jos tarkoituksesi oli loukata, niin onnittelut, onnistuit!
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä Saga-fanin kanssa, että spekuloijat ovat kaksinaismoralisteja! Minutkin on haukuttu täällä ties kuinka monta kertaa!
Uskomatonta että vieläkin joku jaksaa spekuloida paskasta ja sitten arvostella muita!
T. Sagan fan girl
Kyllä täällä tumpattiin sivut täyteen Tukun isyyskuviosta kun se vain jatkui ja jatkui. Se vasta häiriköintiä olikin!
Vierailija kirjoitti:
Kalle on mun lemppari, koska se on viihdyttävä ja pyrkii hyvään. Kaikkien ei tarvitse olla boss ladyjä ja kieroilijoita.
Kallesta tuli turha hahmo vähän paluunsa jälkeen. Kristiinan tuominen pilasi Laitelat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä tumpattiin sivut täyteen Tukun isyyskuviosta kun se vain jatkui ja jatkui. Se vasta häiriköintiä olikin!
Kuka jaksaa sellaisesta jauhaa? Nimikin on maailman epäuskottavin!
Mä olen se Kikkis-fani. Eli spekuloijien mielestä trolli, kiusaaja, häiriköijä sekä saa tanasta seuraava! 😡
Saga-fani ja minä laitetaan täällä ketju ruotuun, kun kerran itse sarjaa ei saada!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se Kikkis-fani. Eli spekuloijien mielestä trolli, kiusaaja, häiriköijä sekä saa tanasta seuraava! 😡
On meitä ainakin sitten kaksi samalla puolella kun olen Saga-fani!
Dahlia pitäisi pelastaa roskasarjan kynsistä. Ehkä Rosmarine voisi viedä rouvan takaisin parempiin piireihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallesta tuli turha hahmo vähän paluunsa jälkeen. Kristiinan tuominen pilasi Laitelat.
Mut mä tykkään. Pakko tässä itekki alkaa puolustamaan hahmoa kerta muutkin tekee samaa koko ajan.
Saga-fani ja Kikkis-fani, näin käymme taistelua laadun puolesta käsikkäin! 🎶
Ketjussahan on samanlaista draamaa kuin ulkolavasteen kadulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mä tykkään. Pakko tässä itekki alkaa puolustamaan hahmoa kerta muutkin tekee samaa koko ajan.
Siinä on suuri ero. Kalle sarjan alussa vs paluunsa jälkeen. Ei mikään sama kiinnostava hahmo ole ollut vuosiin. Naama kulunut huonolla tavalla kun on niin tylsä käsikirjoituskin.
Joku sanoi että Kikkiksellä on aina tympääntynyt ilme. No ei mikään ihme jos joutuu päivästä toiseen kuuntelemaan ja näkemään Jutan, Kallen ja Evan jonninjoutavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että Kikkiksellä on aina tympääntynyt ilme. No ei mikään ihme jos joutuu päivästä toiseen kuuntelemaan ja näkemään Jutan, Kallen ja Evan jonninjoutavuuksia.
Sagakin oli tympääntynyt kun Gunnar sekoili yhtiössä ja Noelin yliajot aiheutti skandaalin Akin piikkiin.
Tamara olisi ollut parempi sängyssä ja muutenkin.